Τετάρτη, Μαΐου 19, 2021

GEWKWN : ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ Άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων άλλα δε θεός κελεύει

GEWKWN

ο τίτλος του κειμένου είναι από τον GEWKWN…….

Φίλοι μου ‘’ Άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων άλλα δε θεός κελεύει, ‘’ το λέω αυτό διότι πριν από 3 μέρες μιλούσα με τον Γέροντα μου, ο οποίος μου έλεγε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ , ξαφνικά εκεί του ήρθε μήνυμα από τον Ουρανό, όσες φορές και αν το έχω ζήσει αυτό δεν μπορώ να το συνηθίσω, το μήνυμα έλεγε ‘’ Αφήστε τις διαφορές, διότι έρχονται φοβερά γεγονότα, δύσκολες μέρες και δύσκολοι μήνες ( τον χρόνο τον γνωρίζει μόνο Ο Κύριος ) ετοιμαστείτε με εξομολόγηση, με θεια κοινωνία και προσευχή……
ΠΗΓΗ

Έρχεται μεγάλος σεισμός , ηφαιστειακός σεισμός…..

( Ο Γέροντας δεν ανάφερε αν ο σεισμός αυτός θα είναι φυσικός η τεχνικός η οικονομικός η λόγω ΠΟΛΕΜΟΥ και δεν γνωρίζει που θα συμβεί, νιώθει ότι ίσως στην Μέση Ανατολή )

Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι το δεύτερο μέρος του Μεγάλου Πολέμου, το τρίτο μέρος θα γίνει στην Ανατολική Μεσόγειο και θα εμπλακούν 7χωρες, κάτι θα συμβεί, μεγάλο , με το Ιράν, το τρίτο μέρος του πολέμου θα είναι καταλυτικό και δεν θα έχει διαφορά χρονική από το δεύτερο

Το τρίτο μέρος θα συνοδευτεί από μεγάλο σεισμό, δεν γνωρίζω παιδιά μου πότε και που, δεν σας μιλώ για αόριστους χρόνους σας μιλώ στην πράξη…….. σας μιλώ για χρόνους που εσείς τους βλέπετε και απλώς δεν γνωρίζετε να τους υπολογίζετε.

Θα έχουμε κατάρρευση του χρήματος ( δεν ανάφερε από πού θα αρχίσει) θα προσπαθήσουν να βγάλουν άλλο χρήμα με άλλο όνομα, θα καταρρεύσει το τραπεζικό σύστημα…. ‘’ ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ

GEWKWN Κατάθεση ψυχής : Τι μεγάλο δώρο απ’ το Θεό να ακούς κατηγορίες και να μη σε αγγίζει τίποτε! επειδή ζεις αλλού, είσαι σε άλλο κλίμα και άλλη ατμόσφαιρα. Κατανοείς καλά ότι ο άλλος, αν δεν είναι συντονισμένος με τον Θεό και την αγάπη Του, είναι φυσικό να κάνει λάθος εκτιμήσεις, και να λέει λόγια που δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια.

Η άγνοια των ανθρώπων θολώνει το νου, και δημιουργεί μπερδεμένους λογισμούς.

Με κατηγόρησαν, μου φέρθηκαν άσχημα, με έβρισαν, με κορόιδεψαν και με πλήγωσαν, δεν απάντησα όμως, σιώπησα, δεν ζήτησα δικαίωση από κανένα.

Γνωρίζω ότι κανείς ποτέ δεν ξεχώρισε δίχως να λασπωθεί και ότι δεν μπορείς να αναστηθείς εάν δεν σταυρωθείς. Οπότε όσο με λασπολογούν και με βρίζουν εγώ θα ανεβαίνω τον δικό μου Γολγοθά. Ναι με έχουν σταυρώσει ‘’χριστιανοί’’ δέχτηκα μια πρωτόγνωρη και άγρια επίθεση χωρίς έλεος από ανθρώπους που δεν τους έχω κάνει ποτέ κακό……. Ευχαριστώ όμως ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ που μου έδωσε δύναμη να τα ξεπεράσω όλα αυτά και στο τέλος να πω… Χριστέ μου συγχώρα τους……


Μετά από το τσουναμι των επιθέσεων εναντίον μου σήμερα νιώθω μια βαθιά ηρεμία και γαλήνη, η καρδιά μου πλημμυρίζει από φως. Είναι η Χάρις του Θεού, που με αγκαλιάζει… το ποιος είμαι και τι πιστεύω, το ξέρει πολύ καλά Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΘΕΟΣ μου.

Όσοι με κατηγορούν έχουν διαμορφώσει μια άποψη και γνώμη για μένα, δεν πρόκειται να την αλλάξουν, ένας καλός φίλος μου είπε…. “ δεν χρειάζεται να εξηγείς σε κανέναν”, γιατί πολύ απλά, αυτοί που σε κατηγορούν δε θα σε πιστέψουν έτσι κι αλλιώς, και οι φίλοι σου δε χρειάζονται καμιά εξήγηση .

Δυστυχώς, η πίστη των περισσοτέρων από εμάς έχει καταντήσει σκέτη ιδεολογία. Λόγια, όμορφα,Και τσακωμοί και συζητήσεις επί συζητήσεων για θεολογικά θέματα. Ένα μάτσο σκέψεις και ιδέες και φιλοσοφίες. Αλλά βίωμα κανένα.

Τώρα αν μου επιτραπεί θα σας ενημερώσω για μια ΜΕΛΕΤΗ δική μου….. θυμάστε τις ….

Τώρα θα σας ενημερώσω για μια ΜΕΛΕΤΗ δική μου….. θυμάστε τις ….

Προρρήσεις του Γέροντα Βασιλείου Καυσοκαλυβίτη: ”Μετά το κόκκινο φεγγάρι αρχίζουν όλα…όλοι θα το δούνε. Θα φανεί στον ορίζοντα. Ως βασιλεύει ο ήλιος…Και η σελήνη θα γίνει κόκκινη ως η φλόγα (ματωμένο φεγγάρι) Τότε ας ετοιμάζονται οι ιθύνοντες .. γιατί είναι γραμμένο ότι τότε οι αλλόθρησκοι θα εισβάλλουν εις νήσον..θα χυθεί αίμα αθώων…”***

Σε ένα από τα μηνύματα ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ μου με ημερομηνία 31/1/2013-14, υπάρχουν κάποια μηνύματα που δεν τα συνδέσαμε με τις τότε εξελίξεις και γεγονότα, σήμερα όμως φαίνεται να ταιριάζουν …..

Α) 26 – 27 – 28 – Μαΐου ( δεν αναφέρει χρόνο)

Β) Μέσα στον Μάιο θα γίνουν οι ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ !!! ( δεν αναφέρει χρόνο )

Γ) Αυτές οι τρεις μέρες 26-27-28 θα είναι εορταζόμενες ( μετά από τα γεγονότα)

Δ) Αυτές οι τρεις μέρες 26-27-28 έχουν δοθεί ως ‘’ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ‘’ ( δεν αναφέρει χρόνο )

ΤΟ ΑΙΜΑΤΗΡΟ ΠΑΣΧΑ….

οι ημερομηνίες αυτές 26-27-28 είναι μέσα στην περίοδο που γιορτάζουμε το Πάσχα……Η Αναστάσιμη περίοδος λήγει την ημέρα της Αποδόσεως του Πάσχα η οποία είναι πάντοτε Τετάρτη και εορτάζεται 39 ημέρες μετά το Πάσχα και μια ημέρα πριν από την εορτή της Αναλήψεως. Την ημέρα αυτή στις εκκλησίες τελείται η τελευταία Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία η οποία είναι πανομοιότυπη με την πρώτη, δηλαδή τη βραδιά της Αναστάσεως. Είναι το κατεξοχήν Πάσχα, η κατεξοχήν Ανάσταση.’’

ΣΤΙΣ 26 ΜΑΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΜΑΤΩΜΕΝΗ ΕΚΛΕΙΨΗ! Η ΑΛΛΙΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΦΕΓΓΑΡΙ

Μια από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στο χώρο της μασονίας, ο Άλμπερτ Πάικ το 1871, ‘’πρόβλεψε’’ με ακρίβεια τους δύο πρώτους παγκοσμίους πολέμους, είχε γράψει πως «ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει στη Μέση Ανατολή ανάμεσα στους μουσουλμάνους και τους Εβραίους……» Ο Πάικ θεωρεί τις συνέπειες του Γ’ παγκοσμίου Πολέμου καταλυτικές, ενώ οι άνθρωποι που θα γλυτώσουν από την αιματοχυσία που θα προκαλέσουν οι χριστιανοί, οι μουσουλμάνοι και οι αθεϊστές, θα αντιδράσουν απέναντι σε αυτές τις θρησκείες και ιδεολογίες. Θα είναι έτοιμοι τότε να δεχτούν την παγκόσμια εκδήλωση της θρησκείας του Εωσφόρου. Θα εγκαθιδρυθεί η Νέα Παγκόσμια Τάξη και θα επικρατήσει η θρησκεία του Εωσφόρου.

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ μετά από το τσουναμι των επιθέσεων εναντίον μου σήμερα νιώθω μια βαθιά ηρεμία και γαλήνη, η καρδιά μου πλημμυρίζει από φως. Είναι η Χάρις του Θεού, που με αγκαλιάζει… το ποιος είμαι το ξέρει πολύ καλά Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΘΕΟΣ μου.

Ο Γέροντας γνωρίζοντας όλα αυτά που έρχονται αποφάσισε ότι δεν είναι η ώρα για να σταματήσουν τα μηνύματα προς τον κόσμο.

Σας ευχαριστώ

Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου