Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2023

Δείτε πως οι εταιρείες συνεχίζουν και κερδοσκοπούν εις βάρος των καταναλωτών παρά τις εξαγγελίες του Σκρέκα


«Άνθρακα» φαίνεται ότι αποτελεί σε ορισμένες περιπτώσεις ο «θησαυρός» των προσφορών στα σούπερ μάρκετ, είτε με τη μορφή «1+1 δώρο», είτε με την «50% έκπτωση», καθώς πολλές φορές αποδεικνύονται παραπλανητικές για τους καταναλωτές, οι οποίοι όχι μονάχα δεν κερδίζουν, αλλά καταβάλλουν και περισσότερα χρήματα από όσα θα διέθεταν αν αγόραζαν μία συσκευασία.


Μπορεί το 70% των προϊόντων που πωλούνται στα ράφια να είναι υπό το καθεστώς προωθητικής ενέργειας, ωστόσο, οι καταναλωτικές οργανώσεις καταγγέλλουν κερδοσκοπικά «παιχνίδια», ενώ, το Υπουργείο Ανάπτυξης έχει προαναγγείλει νομοθετική πρωτοβουλία για να θέσει τέλος στις πλασματικές προσφορές.

Παραδείγματα


Για παράδειγμα, μεγάλη εταιρεία αναψυκτικών διαφημίζει ότι πουλά τις πορτοκαλάδες της, σε προσφορά 5+1 δώρο. Δηλαδή, αγοράζεις έξι και πληρώνεις τις πέντε, πράγμα που δεν ισχύει, όπως φαίνεται.

Η συγκεκριμένη συσκευασία διατίθεται στην τιμή των 3,90 ευρώ, όπερ σημαίνει ότι τα πέντε κουτάκια πορτοκαλάδας κοστίζουν 0,78 ευρώ έκαστο και το ένα είναι δώρο. Το ίδιο προϊόν μεμονωμένο και όχι υπό προωθητική ενέργεια, το ένα κουτάκι δηλαδή, κοστίζει 0,65 ευρώ, φθηνότερα λοιπόν από ό,τι πωλείται η συσκευασία της «προσφοράς».

Αντίστοιχη εικόνα παρατηρείται και στο αλεύρι για όλες τις χρήσεις, το οποίο πωλείται σε προσφορά 2+1 δώρο. Η αρχική τιμή είναι στα 6,24 ευρώ, δηλαδή 3,12 ευρώ κάθε συσκευασία του ενός κιλού συν μία δώρο, όταν η μία του ενός κιλού εκτός προσφοράς πωλείται μόνη της στα 2 ευρώ, δηλαδή 56% φθηνότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου