Κυριακή, Οκτωβρίου 01, 2023

"Σ'αγαπω γιατί μου μοιάζεις..."



Δημήτριος Γκιουζέλης
"Σ'αγαπω γιατί μου μοιάζεις..."
«Μια φορά», έλεγε ο παπά-Εφραίμ:
«Κοιμήθηκε ένα καλογέρι μου.
Είδα κατόπιν ότι το καλογέρι δεν είχε πάει σε καλό μέρος…
Έκανα λοιπόν μεγάλη προσευχή για την ψυχή του καλογεριού μου.
Το βράδυ εμφανίζεται ο Χριστός και μου λέει: «Σταμάτα να προσεύχεσαι για το καλογέρι σου, γιατί αυτός έχει τελειώσει».

Ο παπα-Εφραίμ, τίποτα.
Συνέχιζε ακάθεκτος τις προσευχές και τα κομποσχοίνια και τη μνημόνευση του καλογεριού του στην Προσκομιδή.
Του εμφανίζεται ξανά ο Χριστός μας και του λέει: «Σε παρακαλώ, σταμάτα να τον μνημονεύεις.
Αυτός δεν θα αλλάξει μέρος».
Ο παπα-Εφραίμ συνέχιζε την προσευχή για το καλογέρι, του οποίου η ψυχή δεν είχε πάει στον Παράδεισο.
Έρχεται ο Χριστός μας για τρίτη φορά στον παπα-Εφραίμ και του λέει:
«Σ΄αγαπώ, γιατί μου μοιάζεις! Το καλογέρι σου δεν αξίζει ό,τι ζητάς, αλλά θα γίνει, επειδή μου μοιάζεις!».
Πολυεύσπλαχνε Κύριε δόξα Σοι!!!
Ο Πνευματικός μας παππούς ο Γέροντας Εφραίμ ο Φιλοθεΐτης. Είναι συγκλονιστική η αγάπη του Θεού για 'μας τους αμαρτωλούς! Στους Γέροντες μας, στους ανθρώπους του Θεού, εκεί εναποθέτουμε την ελπίδα της σωτηρίας μας.
Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου