Σάββατο, Σεπτεμβρίου 07, 2024

Ονομάζομαι Μαρία και είμαι γεννημένη μεγαλωμένη στο Αφάντου-Ρόδου.



Φιλιππία Βενετσάνου

Ονομάζομαι Μαρία και είμαι γεννημένη μεγαλωμένη στο Αφάντου-Ρόδου. Πάντοτε από μικρή ήμουν πιστή πήγαινα στην εκκλησία και φυσικά και σε μοναστήρια αναβα το κεράκι μου και προσευχόμουν.
Φέτος περπατώντας ο δρόμος μου με έβγαλε και στο μοναστήρι του Αγίου Εφραίμ εδώ στα Αφάντου.
Φτάνοντας ένιωσα Βεβαίως τέτοιο δέος και «φόβο Θεού» και συγκίνηση όσο δεν ένιωσα ποτέ!
Κάθε εβδομάδα τουλάχιστον δύο φορές πάω γιατί εκεί βρίσκω Γαλήνη και ψυχική ηρεμία.


Μία μέρα πήγα με τον άντρα μου μαζί που είχε ένα χρόνο άνεργος προσευχήθηκα και δύο μέρες μετά τον πήραν τηλέφωνο για να πάει για δουλειά! Μετά από λίγο καιρό δύο αγαπημένα μου πρόσωπα παρουσίασαν πολυ σημαντικά προβλήματα υγείας..
Ξαναπήγαμε στο εκκλησάκι του Αγίου Εφραίμ εγώ με τον γιό μού δύο φίλες μου και τα παιδιά τούς. Όταν Μπήκαμε μέσα είδαμε το καντήλι του Αγίου να γυρίζει γύρο γύρο Νιώσαμε μεγάλο δέος! Γι’ αυτό που βλέπαμε!
Τα παιδιά ήταν έξω στην αυλή και παίζανε και Ξαφνικά άρχισαν να φωνάζουν Μαμά! Μαμά! και να έρχονται κοντά μας....τους ρώτησα τι συμβαίνει και φωνάζετε;
Και τότε μου απαντούν. Ενας ψηλός καλόγερος είναι στο φράχτη μας χαμογέλασε μας ευλόγησε και μετά έφυγε!
Μετά από λίγες ημέρες τα αγαπημένα μου πρόσωπα έκαναν ξανά εξετάσεις και ως θαύμα ήταν καλά!
Από τότε που όλη μου η οικογένεια που δεν ήθελαν να πηγαίνουν στην εκκλησία τώρα πάμε συχνά και προσευχομαστε!
Ο Άγιος Εφραίμ να είναι πάντα προστάτης και οδηγός των παιδιών μου της οικογένειάς μου και ολόκληρου του κόσμου..
Μαρία Αφάντου-Ρόδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου