Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 27, 2024



Ηλιας Καλλιωρας
1. Ναι, στο κέν­τρο των Στο­ών, έχει την έδρα του ο Εω­σφό­ρος. Εάν εί­χα­με την πνευ­μα­τι­κή δύ­να­μη ενός Με­γά­λου Αν­τω­νί­ου για να τον δε­σμεύ­σου­με και να τον ρω­τή­σου­με:
«Σα­τα­νά! Τί εί­ναι μα­σο­νία;»
Εκεί­νος θα μας απαν­τού­σε:
«Λυ­πού­μαι διό­τι, ενώ εγώ κα­μου­φλα­ρί­στη­κα και πα­ρου­σιά­στη­κα εις τις ανω­τέ­ρες τά­ξεις της κοι­νω­νί­ας ως άγ­γε­λος φω­τός, σεις με ανα­κα­λύ­ψα­τε.



Η μα­σο­νία εί­ναι δικό μου παι­δί.
Ο φθό­νος μου, η λύσ­σα εναν­τί­ον της Εκ­κλη­σί­ας του Χρι­στού τη γέν­νη­σε.
Σκο­πός μου εί­ναι με το σύ­στη­μα αυτό να κρη­μνί­σω τον οίκο του Θεού, την μία, αγία, κα­θο­λι­κή και Απο­στο­λι­κή Εκ­κλη­σία και από τον ερει­πί­ων αυ­τής να χτί­σω τον δικό μου οίκο εν­τός του οποί­ου να στε­γά­σω όλα τα έθνη.
Γι' αυτό και οι οπα­δοί μου με ονο­μά­ζουν αρ­χι­τέ­κτο­να του Σύμ­παν­τος..
Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης +
===
2. Η Μα­σο­νία εί­ναι το ''κα­τα­σκεύ­α­σμα'' εκεί­νο, που προ­κύ­πτει από την ανά­μι­ξη του Βου­δι­σμού, του Ιου­δαϊ­σμού, τις Μυ­στη­ρια­κές θρη­σκεί­ες της αρ­χαιό­τη­τας και του Χρι­στια­νι­σμού.
Πρό­δρο­μος και γνή­σιος από­γο­νος του Μα­σο­νι­σμού εί­ναι ο Μα­νι­χαϊ­σμός, τον οποίο ''πο­λέ­μη­σε'' η Εκ­κλη­σία.
Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος
===
3. Οι μα­σό­νοι κά­νουν κρυ­φό πό­λε­μο, γι' αυτό εί­ναι επι­κίν­δυ­νοι. Δεν σου λένε: μην κά­νεις το σταυ­ρό σου, μην πας στην Εκ­κλη­σία, στην εξο­μο­λό­γη­ση.
Σου λένε πή­γαι­νε, αλλά έλα και σε εμάς.
Σε επη­ρε­ά­ζουν σιγά - σιγά, έτσι που να μην κα­τα­λά­βεις, ότι από κά­ποια στιγ­μή και μετά, έπα­ψες στην πραγ­μα­τι­κό­τη­τα να εί­σαι Χρι­στια­νός και έγι­νες μα­σό­νος.
Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου