Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Π. ΑΝΤΩΝΙΟΣ: «Ό Δεσπότης ρωτάει ποιά είναι η βασική σου προσευχή;»


Ηλιας Καλλιωρας
Π. ΑΝΤΩΝΙΟΣ: «Ό Δεσπότης ρωτάει ποιά είναι η βασική σου προσευχή;»
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Πολλές. Άλλα πλιά και πλιά λέω
"Πατέρα επουράνιε συγχώρεσέ με”,
"Κύριε Ίησού Χριστέ μου ελέησέ με”,
"Πνεύμα "Άγιο φώτιζέ με”».




ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ: «Γερόντισσα, γιατί πρέπει νά προσευχόμαστε Τριαδολογικά;»
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Γιατί παιδί μου η Αγία Τριάδα είναι το πάν και εμείς τίποτα».
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ: «Τώρα, Γερόντισσα, πού θά έρθουν οι Τούρκοι εμείς τί νά κάνομε;»
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Δέν θά πάρετε εσείς όπλα παιδί μου.
Νά εμψυχώνετε και νά δυναμώνετε τόν λαό.
Νά είστε συνέχεια κοντά του. Μη φοβάστε παιδί μου.
"Ελεγαν οί παλιοί Κρητικοί: ”
"Όποιος κάνει τον σταυρό του, άρματα έχει στο πλευρό του”.
Δεν θα προλάβουν νά κάνουν πολλά πράματα.
Μετά θά τά πάθουν αυτοί...».
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ: «Δεν φοβάμαι Γερόντισσα. Αυτήν τη μαντινάδα τη λέμε και εμείς. Την ευχή σου Γερόντισσα.
Νά σε έχει ό Θεός καλά. Νά προσεύχεσαι γιά μένα...».
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: «Αν είσαι και γιγαντώδης η καρδιά μου σέ χώρεσε. "Εκαμε τόπο και σε έβαλα. Καλό μήνα παιδί μου. Μέ τό καλό το Άγιο Πάσχα. Σε φιλώ μητρικά στο πρόσωπο καί στό μέτωπό σου που λάμπει. Την ευχή σου παιδί μου»..
«Η Οσία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης»
Εκδόσεις Θεομόρφου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου