Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2023

" ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ τό Στόμα μου ΝΑ ράψω, ΝΑ ΜΗ ΦΩΝΑΞΩ, καί στά παλιά μου νά τά γράψω.!!


Anargiros Ksepapadakis Trito
" ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ τό Στόμα μου ΝΑ ράψω, ΝΑ ΜΗ ΦΩΝΑΞΩ, καί στά παλιά μου νά τά γράψω.!! Όμως ΔΕΝ μού είπαν οι Αλήτες, ούτε πού τό σκέφτηκαν οι Αγύρτες, τά ΟΡΦΑΝΑ μές στίς πλατείες ΤΙ θα γίνουν, από την Πείνα τά κορμάκια τους ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΝ.!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Σ' ΕΚΕΙΝΟΥΣ.." !!!


ΟΧΙ ΡΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, αλλά καί ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ τών ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ !!! ΟΧΙ !! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΩ μπροστά σέ αυτή τή ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ενός ΛΑΟΥ, πού ανάμεσα στά θύματά της έχει καί Δεκάδες ΧΙΛΙΑΔΕΣ παιδιά..!!!
"ΕΝΩ ο ΔΥΤΙΚΟΣ Κόσμος ΓΥΡΝΑΕΙ από τό Center μέ γεμάτες τίς σακούλες από τά Ψώνια, οι ΓΟΝΕΙΣ στή ΓΑΖΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ σέ ΣΑΚΟΥΛΕΣ τά ΠΑΙΔΙΑ τους, καί τά διαμελισμένα τους πτώματα...!!!
ΚΑΘΩΣ ο ΔΥΤΙΚΟΣ Κόσμος στολίζει μέ πλαστικές κούκλες τίς φάτνες, τά παιδιά τής ΓΑΖΑΣ ΕΓΙΝΑΝ τά ίδια ΑΨΥΧΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ στό καταβαραθρωμένο σπήλαιο τού ΠΟΛΕΜΟΥ.."!!!
Τ' Ακούς ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ.;;; *



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου