Μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Με ένα κινεζικής κατασκευής πουλμανάκι κινήθηκαν στο δρομολόγιο του θανάτου οι Έλληνες κομάντο και το νοσηλευτικό προσωπικό, συνολικά 19 άτομα, που τινάχτηκαν στον αέρα σε ένα περιστατικό στην μέση της ερήμου στον δρόμο προς τη Ντέρνα.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του pronews.gr το μοντέλο Yutong F7 της κινεζικής Yutong ήταν το λεωφορείο που πήρε μαζί του στο θάνατο πέντε μέλη της ελληνικής αποστολής στην Λιβύη, υπό μυστηριώδεις συνθήκες.
Ναι, το ΓΕΕΘΑ έστειλε με ένα κινεζικό λεωφορείο στην κόλαση της Λιβύης του άοπλους άνδρες των ειδικών δυνάμεων και το νοσηλευτικό προσωπικό.
Είναι ένα 7μετρο μικρό πούλμαν, έως 27 θέσεων, 8,5 τόνων μικτού βάρους. Πωλείται μόνο σε αφρικανικές και ασιατικές χώρες καθώς στην Ευρώπη δεν έχει πάρει καν πιστοποιητικό καταλληλόλητας!
Και όλα αυτά όταν ήξεραν ότι είναι αποστολή σε εμπόλεμη ζώνη χωρίς βέβαια τα στελέχη να ξέρουν ούτε το σκοπό της αποστολής τους όπως δήλωσε ο σύζυγος της άτυχης επισμηναγού Εύης Ανδρεαδάκη, η οποία σκοτώθηκε στη ελληνική αποστολή-«φιάσκο» στην Λιβύη.
Δηλαδή πήγε σε εμπόλεμη ζώνη γιατί της το επέβαλαν και συμμετείχε σε μία αποστολή που κατέληξε να στοιχίσει τις ζωές πέντε Ελλήνων (τριών στελεχών των ΕΔ και δύο διερμηνέων) στοιβαγμένοι σε ένα τέτοιοι τύπου πολιτικό λεωφορειάκι και με συνοδεία δύο οχήματα τα οποία ακόμα κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκονταν την στιγμή τους δυστυχήματος και γιατί είχαν απομακρυνθεί.
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι επρόκειτο για μία κάκιστα σχεδιασμένη αποστολή τύπου «σχολικής εκδρομής» επιβεβαιώνοντας πληροφορίες για την κακοσχεδιασμένη επιχείρηση, η οποία κόστισε τη ζωή σε πέντε Έλληνες.
Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα των Datajournalists η επιπολαιότητα που επέδειξε το ΓΕΕΘΑ, είχαν ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους η Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Γλυκερία Μεμεκίδου ΠΝ της Διεύθυνσης Υγειονομικού του ΓΕΕΘΑ, η Επισμηναγός (ΥΝ) Ευαγγελία Ανδρεαδάκη της Διεύθυνσης Υγειονομικού του ΓΕΕΘΑ, ο Αρχιλοχίας (ΠΖ) Γεώργιος Βούλγαρης της Διοίκησης Ειδικού Πολέμου του ΓΕΕΘΑ.
Ενδεικτικό της προχειρότητας και της ελλιπούς προετοιμασίας της αποστολής αποτελεί το γεγονός ότι για την ασφάλεια της ελληνικής αποστολής ρωτήθηκαν τοπικές στρατιωτικές – παραστρατιωτικές ομάδες οι οποίες μάλιστα, δεν έδωσαν εγγυήσεις αλλά μόνο διαβεβαιώσεις.
Όπως επισημαίνει το ίδιο δημοσίευμα αποτέλεσμα ήταν «η ασφάλεια του ελληνικού τμήματος να είναι στα χέρια ένοπλων ατάκτων» και το όχημα που χρησιμοποιήθηκε ολοκληρώνει το τραγικό κύκλο που οδήγησε στο θάνατο τους Έλληνες.
Και πέρα από όλα όσα έγιναν πριν και κατά την διάρκεια της αποστολής, υπάρχει το μείζον ζήτημα της προδοσίας της επιχείρησης θυμίζοντας ότι η επιχείρηση έγινε γνωστή από τον επίσημο λογαριασμό του ΓΕΕΘΑ στο X (Twitter) το μεσημέρι της Κυριακής (12:04 της 17ης Σεπτεμβρίου) στο οποίο Tweet απεικονίζονταν ξεκάθαρα, η δύναμη και η σύνθεση της αποστολής, τα μέσα καθώς και η ποσότητα της βοήθειας.
Τρεις ώρες αργότερα (15:28), από τον επίσημο λογαριασμό του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ Κ.Φλώρου, δημοσιεύθηκαν φωτογραφίες της επιχείρησης μέσα από το C-130 στις οποίες διακρίνονταν η σύνθεση της δύναμης που ελάμβανε μέρος σε αυτήν καθώς και η συμμετοχή ανδρών των ειδικών δυνάμεων (ΕΤΑ- Ειδικό Τμήμα Αλεξιπτωτιστών του ΓΕΣ και ΜΕΕΔ- Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων της Πολεμικής Αεροπορίας).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου