Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2023

Ακσενέρ προς Ερντογάν: Πιες λίγο χαμομήλι να ηρεμήσεις – Δεν γεννήθηκε ο άντρας που θα με τρομάξει

Έξαλλη έγινε η πρόεδρος του «Καλού Κόμματος» στην Τουρκία, Μεράλ Ακσενέρ, μετ΄πα την επίθεση που δέχθηκαν τα γραφεία του κόμματος στην Κωνσταντινούπολη.

πηγη

Η Ακσενέρ μάλιστα έστρεψε ευθέως τα βέλη της στο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, τον οποίο θεώρησε «ηθικό αυτουργό» για την ένοπλη επίθεση.

«Ο άντρας που θα με τρομάξει, δεν γεννήθηκα ακόμη από τη μητέρα του» είπε η Ακσενέρ, έχοντας στο πλευρό της τον Δήμαρχο της Κωνσταντινούπολης, Εκρέμ Ιμάμογλου.

Όπως μεταδίδει η Cumhuriyet, η Μεράλ Ακσενέρ ήταν οργισμένη στις δηλώσεις της έξω από τα γραφεία του κόμματός της στην Κωνσταντινούπολη, λέγοντας: «Δεν σε φοβάμαι κύριε Ρετζέπ. Θα μπορούσα να σε αποκαλέσω πρόεδρο αλλά ένας πρόεδρος ούτε μιλά ούτε ενεργεί έτσι. Το κόμμα μας δέχθηκε επίθεση».

Η Μεράλ Ακσενέρ πρόσθεσε ότι «είναι απαράδεκτο να συμβαίνει αυτό 1,5 μήνα πριν τις εκλογές», οι οποίες θα πραγματοποιηθούν στις 14 Μαΐου. «Δεν μπορεί κανείς να διαχειριστεί αυτές τις φρικιαστικές ενέργειες. Μου επιτέθηκαν επειδή είμαι γυναίκα. Αγαπητό μου έθνος, αν αυτά συμβαίνουν σήμερα σε εμένα, τότε αύριο θα συμβούν και στις γυναίκες ή τις κόρες σας».

«Είσαι πολύ στεναχωρημένος και έξαλλος κύριε Ερντογάν, γιατί ξέρεις ότι σου έχει μείνει 1,5 μήνας στην ηγεσία. Καταλαβαίνεις ότι είσαι στην πόρτα της εξόδου… Η συμβουλή μου είναι να πιεις χαμομήλι και να ηρεμήσεις», δήλωσε μεταξύ άλλων η Μεράλ Ακσενέρ, πάντα κατά την Cumhuriyet.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου