Κυριακή, Δεκεμβρίου 02, 2018

ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΠΛΑΧΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΗΜΟΝΕΣ!!!

Stelios Papadimitriou
ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΗΓΗΘΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, καπέλο και γένι
ΕΞΙ Η ΩΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!
ΞΕΚΙΝΩ ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ.
ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ.

ΕΓΩ ΑΠΤΟΗΤΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΩ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΩ!!!
ΤΟ ΚΡΥΟ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΚΑΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΟΥ ΤΡΥΠΑ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ!!!
ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΚΑΖΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΥΓΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΙΜΟΝΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ.
ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΕΛΙΚΑ!!!
ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΟΥ. ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΛΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ!
ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΧΕΙ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΦΥΣΑ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ!!!
ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΥΓΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΩ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΙΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ.
ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ!!!!
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΗΛΘΕ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ Η ΕΞΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ !!!
Ἡ ἀγάπη εἶναι πάνω ἀπ’ ὅλα. Θὰ σᾶς τὸ πῶ μ’ ἕνα παράδειγμα.
Ἦταν ἕνας ἀσκητὴς κι εἶχε δύο ὑποτακτικούς. Προσπαθοῦσε πολὺ νὰ τοὺς ὠφελήσει καὶ νὰ τοὺς κάνει καλούς.
Εἶχε, ὅμως, τὴν ἀνησυχία ἄν ὄντως προχωροῦν στὴν πνευματικὴ ζωή, ἄν προοδεύουν κι ἄν εἶναι ἕτοιμοι γιὰ τη Βασιλεία τοῦ Θεοῦ. Περίμενε ἕνα σημάδι γι’ αὐτὸ ἀπ’ τὸν Θεό, ἀλλὰ δὲν ἔπαιρνε καμία ἀπάντηση.
Κάποια ἡμέρα θὰ γινόταν ἀγρυπνία στὴν ἐκκλησία μιᾶς ἄλλης σκήτης, ποὺ ἀπεῖχε πολλὲς ὧρες ἀπ’ τὴν δικὴ τους.
Ἔπρεπε νὰ γίνει πορεία μὲς στὴν ἔρημο. Ἔστειλε τοὺς ὑποτακτικοὺς του ἀπ’ τὸ πρωί, ὥστε νὰ φθάσουν νωρίς, γιὰ νὰ τακτοποιήσουν τὴν ἐκκλησία, κι ὁ Γέροντας θὰ πήγαινε τ’ ἀπόγευμα.
Οἱ ὑποτακτικοὶ εἶχαν προχωρήσει ἀρκετά, ὅταν ξαφνικὰ ἄκουσαν βογγητά. Ἦταν ἕνας ἄνθρωπος βαριὰ τραυματισμένος καὶ ζητοῦσε βοήθεια:
– Πάρτε με, σᾶς παρακαλῶ, τοὺς ἔλεγε, γιατὶ ἐδῶ εἶναι ἐρημιά, κανεὶς δὲν περνάει, ποιὸς θὰ μπορέσει νὰ μὲ βοηθήσει; Ἐσεῖς εἶστε δύο. Σηκῶστε με καὶ ὁδηγῆστε με στὸ πρῶτο χωριό
– Δὲν μποροῦμε! τοῦ εἶπαν. Βιαζόμασε νὰ πᾶμε γιὰ τὴν ἀγρυπνία, ἔχομε πάρει ἐντολὴ νὰ ἑτοιμάσομε.
– Πάρτε με, σᾶς παρακαλῶ! Ἄν μ’ ἀφήσετε, θὰ πεθάνω, θὰ μὲ φάνε τα θηρία.
– Δὲν μποροῦμε! Τὶ νὰ κάνομε, πρέπει νὰ πᾶμε στὸ καθῆκον μας.
Κι ἔφυγαν. Τ’ ἀπόγευμα ξεκίνησε ὁ Γέροντας γιὰ τὴν ἀγρυπνία. Πέρασε ἀπ’ τὸν ἴδιο δρόμο. Ἔφθασε καὶ στὸ μέρος ποὺ ἦταν ὁ τραυματισμένος.
Τὸν βλέπει, τὸν πλησιάζει καὶ τοῦ λέει:
– Τὶ ἔπαθες, ἄνθρωπε τοῦ Θεοῦ; Τὶ ἔχεις; Ἀπὸ πότε εἶσαι ἐδῶ; Δὲν σὲ εἶδε κανείς;
– Πέρασαν τὸ πρωὶ δύο μοναχοὶ καὶ τοὺς παρακάλεσα νὰ μὲ βοηθήσουν, ἀλλὰ βιαζόντουσαν νὰ πᾶνε στὴν ἀγρυπνία.
– Θὰ σὲ πάρω ἐγώ. Μὴν ἀνησυχεῖς! τοῦ λέει.
– Δεν μπορεῖς ἐσὺ, εἶσαι γέροντας, δὲν μπορεῖς νὰ μὲ σηκώσεις, ἀδύνατον!
– Ὄχι, θὰ σὲ πάρω! Δὲν μπορῶ νὰ σ’ ἀφήσω!
– Μὰ δὲν μπορεῖς νὰ μὲ σηκώσεις.
– Θὰ σκύψω, καὶ σὺ πιάσου ἀπὸ πάνω μου καὶ λίγο λίγο θὰ σὲ πάω σὲ κανένα κοντινὸ χωριό. Λίγο σήμερα, λίγο αὔριο, θὰ σὲ φθάσω.
Καὶ τὸν πήρε μὲ μεγάλη δυσκολία κι ἄρχισε νὰ βαδίζει μὲ τὸν βάρος ἐκεῖνο μὲς στὴν ἄμμο πάρα πολύ δύσκολα.
Ὁ ἱδρώτας ἔτρεχε ποτάμι καὶ σκεπτόταν: «Ἔστω καὶ σὲ τρεῖς ἡμέρες θὰ φθάσω».
Καθὼς ὅμως προχωροῦσε, ἄρχισε νὰ νιώθει τὸ φορτίο του πιὸ ἐλαφρό, πιὸ ἐλαφρὸ καὶ σὲ κάποια στιγμὴ αἰσθάνθηκε σὰν νὰ μὴν κρατάει τίποτα.
Τότε γυρίζει πίσω νὰ δεῖ τὶ συμβαίνει καὶ βλέπει μὲ ἔκπληξη πάνω του ἕναν ἄγγελο.
Ὁ ἄγγελος τοῦ εἶπε:
– Μ’ ἔστειλε ὁ Θεὸς νὰ σὲ πληροφορήσω ὅτι οἱ δύο ὑποτακτικοὶ σου δὲν εἶναι ἄξιοι τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ, γιατὶ δὲν ἔχουν ἀγάπη.
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ .
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!!
ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ .
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ !!!
ΕΚΡΙΝΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΕΙΜΑΙ!!!
ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ!!!
ΕΝΟΙΩΣΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ!!!
ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΘΗΚΑ ΠΡΟΛΑΒΑ!!!
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΟΠΟΥ ΕΝΟΙΩΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ!!!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΝΟΙΩΣΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ!!!
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΩ ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΝΩΜΕΘΑ ΟΙΚΤΗΡΜΟΝΕΣ ΕΛΕΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΠΛΑΧΝΙΚΟΙ!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΙΩΣΕΤΕΚΑΙ ΕΣΕΙΣΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!!!
ΚΑΙ ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ!!!
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟ !!!
ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ!!!
ΜΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΓΑΠΗ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΕΓΩ Ο ΕΛΕΕΕΙΝΟΣ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου