Τρίτη, Ιουλίου 23, 2013

Στη χώρα μου...


Η Φωτό Μου

Του Γιαννη Κοτσιρα

Στην χώρα μου οι πολιτικοί,είναι οι πιο σεξουαλικά ενεργοί της Ευρώπης.Εξασκούνται καθημερινά με τη Δημοκρατία και τους πολίτες...

Στη χώρα μου ενδιαφερόμαστε πολύ για τα τροχαία ατυχήματα.Σταματάμε επιτόπου απλά για να τα δούμε, ακόμα και με κίνδυνο της ζωής των άλλων...


Στη χώρα μου το συνδικαλιστικό κίνημα είναι εξαιρετικά μαχητικό και ζωντανό.Αρκεί να έχει καλό καιρό και να μην λείπει με άδεια...

Στη χώρα μου οι γονείς νιώθουν περήφανοι όταν οι γιοί τους πάνε με πολλές κόρες και προσβολή όταν οι κόρες τους πάνε με πολλούς γιους...


Στην χώρα μου,όσο είσαι ζωντανός και δημιουργείς,ενοχλείς και κάποιοι σε διαβάλουν.Όταν όμως πεθάνεις,σε θεοποιούν οι ίδιοι άνθρωποι...



Στην χώρα μου αντιπαθούμε βαθιά τους μεγαλοβιομήχανους.Ειδικά τους ξένους.Λατρεύουμε όμως τα προϊόντα τους...



Στη χώρα μου θαυμάζουμε τον αρχαίο πολιτισμό μας.Ασχέτως αν κάνουμε τα πάντα για να μην τον υιοθετήσουμε αλλά για να τον καταστρέψουμε...



Στην χώρα μου θαυμάζουμε του αρχαίους προγόνους μας.Ασχέτως εάν κάνουμε τα πάντα ώστε να αποδείξουμε ότι δεν έχουμε καμία σχέση με αυτούς...



Στην χώρα μου επικρατεί ένας βαθύς αντι-Αμερικανισμός.Στην πράξη βέβαια υιοθετούμε τις χειρότερες εκφάνσεις του...



Στην χώρα μου έχει απτά αποτελέσματα η ελευθερία του λόγου.Όταν μιλάς σε λοιδορούν. Όταν σιωπάς σε αποθεώνουν...



Στην χώρα μου οι πολιτικοί ζητούν την ψήφο από αυτούς με τους οποίους δεν είχαν ουδέποτε καμία σχέση.Τους πολίτες...



Στη χώρα μου οι πολίτες ψηφίζουν με βάση το σήμερα.Ούτε το χθες ούτε το αύριο.Όταν τα λάβουν υπόψη τους δεν ψηφίζουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου