Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2016

Μία διαφορετική προσευχή...


Θεέ μου γιατί έχω σπίτι και μέσα στην προστασία του, αυτή την στιγμή προσεύχομαι σε Εσένα, με ησυχία και ασφάλεια;
Όταν τόσοι άνθρωποι μένουν σε χαρτοκιβώτια στους δρόμους, που περπατώ...



Θεέ μου γιατί στην χώρα μου έχει ειρήνη και μπορώ να περπατώ ελεύθερα στους δρόμους σου, να σπουδάζω, να εργάζομαι, να ελπίζω;
Όταν υπάρχουν μέρη, που η κόλαση τίποτε δεν είναι μπροστά τους και οικογένειες τρέχουν να κρυφτούνε...

Θεέ μου γιατί δεν λείπουν τα αναγκαία από τα ράφια μου;
Όταν υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν τα σκουπίδια μας...

Θεέ μου γιατί δεν έχω κάποια αρρώστια ή αναπηρία;
Όταν άνθρωποι νέοι στερούνται την υγεία τους και κάποιοι ξέρουν πότε θα πεθάνουν...

Θεέ μου προσεύχομαι σε Εσένα να σε ευχαριστήσω, που κάνεις τόση υπομονή μαζί μου και επενδύεις πάνω μου, με δωρεές και πλούτη, που άλλοι άνθρωποι δεν έχουν και όμως καρποφορούν περισσότερο...

Μην γίνει η χλιαρότητα της πίστης μου και οι πτώσεις μου, αφορμή να Σε εξοργίσουν Κύριε.

Συγχώρησέ με, Χριστέ μου, μονάχα αυτό σου ζητώ και δώσε μου δάκρυα να ξεπλυθώ από την αχαριστία μου, μην τύχει και βρεθώ με εκείνους που ζήσανε τα εφήμερα πλούτη και στερηθούν τα αιώνια, μακριά Σου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου