Ζει ο Θεος !

Ζει ο Θεος !

Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2016

Το στρουμφάκι Προκόπης και ο άγιος Προκόπιος


Μια πρωτότυπη προσέγγιση αγαπητοί μου αναγνώστες στον Βίο του Αγίου Προκοπίου, που εορτάζουμε την μνήμη του στις 8 Ιουλίου, με ωφέλιμες κοινωνικές αναφορές. 
του Θεόδωρου Ι. Ρηγινιώτη, καθ. θεολόγος 

Όταν ήμουν μικρός, μου άρεσαν πολύ τα στρουμφάκια, τα μικρά παραμυθένια μπλε πλασματάκια, γεμάτα αγάπη και αθωότητα, που δημιούργησε ο Βέλγος καρτουνίστας Πεϊό (Peyo, 1928-1992).

Τώρα, που μεγάλωσα, ακόμη μου αρέσουν και χαίρομαι που αρέσουν και στην τετράχρονη κόρη μου…

Διαβάστε την συνέχεια: Σοφία Ντρέκου/Αέναη επΑνάσταση

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος30/6/16

    Το γνωστό τουριστικό θέρετρο δίπλα στο εκκλησάκι του Αγίου Προκοπίου στη Νάξο πολλοί ντόπιοι το λένε "Προκόπιος" σκέτο χωρίς το Άγιος... (μην τους πούνε "βλάχους" και "υποανάπτυκτους") !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή