Παρασκευή, Μαΐου 24, 2024

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΙΓΈ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ





Πολυξένη Ρέρρα
Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΙΓΈ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ
Σας γράφω για να σας αναφέρω κάτι προσωπικό, γράφει η κ. Ευαγγελία, συγκλονιστικό που ἐζησα πριν μήνες.
Ζώντας ένα προσωπικό δράμα μοναξιάς και ψυχικής αιχμαλωσίας μαθαίνοντας το μαρτύριο του Ευγένιου Ροντιόνωφ άρχισα να τον επικαλούμαι συνεχώς πρωί βράδυ να με βοηθήσει να σηκώσω τον Σταυρόν μου.
Ήμουν στο μοναστήρι της Παναγίας Δαμάστας έξω από την πόλη της Λαμίας και έκλαιγα με πόνο στην εικόνα της Παναγίας.
Φεύγοντας παρατήρησα κάποιο νέο παιδί να κάθεται στην καρέκλα και να με κοιτάει.
Σκέφτηκα "δεν με αφήνει ήσυχο στον πόνο μου κι αυτός."..
Πήγα και κάθησα στο πεζούλι στην είσοδο της μονής.


Βλέπω το νέο να με προσπερνά και ένιωσα μιαν αγαλλίαση, ηρεμία, προστασία, σιγουριά.
Φορούσε ένα ριγέ μπλουζάκι κοντομάνικο, ήταν σοβαρός.
Προσπαθούσα να θυμηθώ που τον έχω ξαναδεί.
Μου ήταν τόσο οικείο το πρόσωπό του.
Τότε θυμήθηκα την εικόνα του Ευγένιου Ροντιόνωφ που είχα αγοράσει πριν μέρες.
ΉΤΑΝ ΑΥΤΌΣ ........!!!!!!
Φεύγοντας από την μονή μας ακολούθησε ένα κόκκινο αμάξι, μας προσπέρασε και κοντοστάθηκε στην στροφή περιμένοντας να φύγουμε.
Σε όλη την διαδρομή αισθάνθηκα σαν να έχω φύλακα άγγελο! .
Ρώτησα τον πνευματικό μου και άλλους δυο ιερείς και μου είπαν ότι όντως ήταν ο άγιος Ευγένιος Ροντιόνωφ.
Δόξα τῷ Θεῷ
Ο ένας ιερέας ήταν ο π. Παναγιώτης Τσιώλης στα Άγραφα.
( Ε.Α. Λαμία)
Όταν αδερφοί μου έπεσε το κεφάλι του στη γη,
δοκίμασαν να του βγάλουν τον ξύλινο
Σταυρό απο το στήθος του.
Όμως είχε κερδίσει το δικαίωμα να γίνει "ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΌ "...και όσες φορές κι αν προσπάθησαν απέτυχαν!
Ο Σταυρός παρέμενε κολλημένος επάνω του.
Μ' αυτόν και κηδεύτηκε !
Όταν αργότερα η μητέρα του , (αφού πούλησε το σπίτι της και με τα χρήματα της πώλησης δωροδόκησε τους Τσετσένους να της δείξουν τον τάφο του Αγίου γιου της)
πήρε το σκήνωμά του απο εκεί ...
Βρήκε τον Σταυρό κολλημένο επάνω του!!!
(Κων.Σύμπουρας)
Για αυτό εδώ το παιδί, τον Άγιο Μάρτυρα Ευγένιο, υπάρχει ενα σπάνιο βίντεο... είναι την ώρα που πότε από δεξιά, και πότε αριστερά στο λαιμό μου, ένα μεγάλο σπαθί... βυθίζεται βαθιά μέσα του.
Από τα χέρια μουσουλμάνων εκτελεστών, που με λύσσα απαιτούσαν να βγάλει τον Σταυρό που φορούσε, και να γίνει άπιστος για να σώσει το κεφάλι του...
Το κεφάλι εκείνο, ενα παλικαράκι ήταν, γονατιστός, καθώς έγειρε μπροστά... καθώς έπεφτε το νεανικό του κορμί...
Μια λάμψη ακτινοβόλησε, (ενα μικρό φωτοστέφανο θαρρείς), έλαμψε το κεφάλι εκείνο, ενα Φως βγήκε απο μέσα του, καθώς ακουμπούσε για την τελευταία πνοή στο χώμα...
Το βίντεο είναι τραβηγμένο απο τούς ίδιους τούς δήμιους του Ευγένιου.
Και μοιραζόταν πρός ''θέα '' αναμεταξύ τούς...
Δίχως να μπορούν οι άπιστοι να κατανοήσουν το ΦΩΣ εκείνο, που φαινόταν τόσο καθάρια, να λάμπει, να ακτινοβολεί, να φωτίζει και να αγιάζει το ''αγύριστο κεφάλι'' εκείνο, που δεν αρνήθηκε Τον Χριστό...
Και έγινε Μάρτυρας και Άγιος... Γιατί, είναι δε λόγος Του Χριστού, πως: ''Όποιος χάσει τη ζωή του για χάρη μου θα τη βρεί...''
Μαρτύρησε στις 23 Μαΐου 1996.
2η φωτογραφία ο Νεομάρτυς Ευγένιος Ροντιόνωφ από την βιντεοσκόπηση της σφαγής του νεομάρτυρος.
ΑΓΙΕ ΕΥΓΈΝΙΕ ΠΡΕΣΒΕΎΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΏΝ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου