Φιλιππία Βενετσάνου
Tι αποκάλυψε το δαιμόνιο στο Γέροντα των Αγράφων
- π. Παναγιώτης: Ὅταν ἀνοίξεις τὴν πόρτα στὸν Ἀντίδικο (διάολο) τότε αὐτὸς ἀρχίζει καὶ ἀλωνίζει στὸν οἶκο σου γιατί άποκτά δικαιώματα. Δημιουργεῖ ἀσθένειες ἀνίατες στὰ παιδιά, τὰ καθιστά ἐπαναστάτες, τὰ σπρώχνει μακρυά ἀπὸ τὴν Έκκλησία. Καὶ οἱ γονεῖς ἀδυνατοῦν νὰ ἀνακαλύψουν τὴν πραγματικὴ αἰτία. Ἀπὸ τὴν ἄλλη ἔχουμε καὶ τὴν ἑνασχόληση πολλῶν μὲ τὰ
μάγια. Ἦρθε κάποτε μία μάνα καὶ μοῦ εἶπε πὼς ἐπισκέφθηκε μία μάγισσα ποὺ ζεῖ σὲ ἕνα χωριό τῆς Καρδίτσας καὶ τῆς ζήτησε νὰ βοηθήσει ὥστε νὰ μὴν κάνει ή μία ἀπὸ τὶς δύο νύφες της παιδί γιατί δὲν τὴ χώνευε καὶ δὲν τὴν ἐνέκρινε γιὰ τὸ γιό της. Ἡ μάγισσα τῆς ἔδωσε κάποια ματζούνια καὶ διάβαζε την νύφη μ' ἀποτέλεσμα νὰ ἔχει τό καημένο τὸ κορίτσι τρεῖς ἀποβολές. Ἀλλὰ καὶ ἡ ἄλλη νύφη δὲν μποροῦσε νὰ κάνει παιδί. Τὴν πῆρε λοιπόν καὶ τὴν ἔφερε νὰ τῆς διαβάσω μία εὐχὴ καὶ νὰ τὴν σταυρώσω μὲ τὴν κάρα τοῦ Ἁγίου Ἀναστασίου γιὰ νὰ κάνει παιδάκι. Διαπίστωσα πώς ὅταν διάβασα τὴν εὐχὴ ἔτρεμε ἀπὸ φόβο. Τότε εἶπα στη νύφη της νὰ ἀνέβει στὸ Ἀρχονταρίκι καὶ τὴν ἔβαλα στὸ ναό. Ἄρχισα νὰ διαβάζω τὶς εὐχὲς τοῦ ἐξορκισμού. Αὐτὴ ἔπεσε κάτω καὶ τὸ δαιμόνιο ἄρχισε νὰ τὰ ἀποκαλύπτει όλα. Εἶχε ή ίδια δαιμονισθεῖ καὶ εἶχε ἀνοίξει ἡ ἴδια ἐν ἀγνοία τῶν παιδιῶν της, την πύλη τού σπιτιοῦ της στὸν Ἀντίδικο παραχωρώντας του δικαιώματα. Τὴν διάβασα δύο τρεῖς φορές.
-Παππούλη ξέρω ποιά ήταν πετάχθηκε καὶ εἶπε ὁ Κ.......
- π. Παναγιώτης: Ἐσὺ μὴν μιλᾶς. Δὲν ἔχει σημασία ποιά ἦταν. Σημασία έχει πὼς τώρα αὐτή ζεῖ χριστιανικά. Ἐκκλησιάζεται συνεχῶς καὶ κλαίει μ' ἀναφιλητά μπροστὰ στὴν εἰκόνα τῆς Παναγιᾶς. Ἡ μετάνοια της ἐκδίωξε τὸν Ἀντίδικο ἀπὸ τὸ σπίτι της. Η νύφη ποὺ δὲν ἤθελε ἔκανε πρώτη παιδὶ μετὰ ἀπὸ τρεῖς ἀποβολὲς καὶ ἔβγαλε τὸ ὄνομά της, ἂν καὶ ή πεθερά της ἤθελε νὰ δώσουν στὸ παιδὶ τὸ ὄνομα τῆς Παναγίας. Τώρα κι ἡ ἄλλη νύφη της, ὅπως μοῦ εἶπε εἶναι ἔγκυος. Νὰ τὸ γράφεις καὶ νὰ τὸ λὲς θεολόγε παντοῦ. Όταν έκδιώξουμε ἀπὸ τὸ σπίτι μας τὸν Ἀντίδικο μὲ τὴ μετάνοιά μας καὶ θωρακίσουμε τὸ σπίτι μὲ τὴν πανοπλία τοῦ Χριστοῦ τότε το σπίτι μας γίνεται ἀλώβητο φρούριο καὶ ὁ πονηρός λυσσομανᾶ καὶ οὐρλιάζει ἔξω ἀπ' αὐτό.
- Διονύσης Μακρής: Καὶ πῶς παππούλη θὰ θωρακίσουμε τὸ σπίτι μας μὲ τὴν ἀνίκητη πανοπλία τοῦ Χριστοῦ, ὅπως εἴπατε;
- π. Παναγιώτης: Τὴ συνταγὴ θεολόγε τὴ δίδει ό Ἀπόστολος Παῦλος. Αὐτὸς γράφει ὅλα τὰ ὑλικὰ γιὰ νὰ κτίσεις τὸ φρούριο. Ἤθελα νὰ ἤξερα τὶ σᾶς μαθαίνουν σ' αὐτὰ τὰ ἐκκλησιαστικά σχολεῖα. Δὲν σᾶς ἔχουν πεῖ ποτὲ οἱ δάσκαλοί σας, ὅτι ὁ πραγματικός μορφωμένος καὶ ἐπιστήμονας εἶναι αὐτός πού ζεῖ κοντά στὸν Χριστὸ καὶ ἀμόρφωτος εἶναι αὐτὸς ποῦ ζεῖ μακρυά του;
- Διονύσης Μακρής: Ὄχι παππούλη! Δυστυχῶς στὰ σχολειά αὐτὰ κυριαρχοῦν οἱ ἰδιοτέλειες, οἱ μωροφιλοδοξίες, ή έκκοσμίκευση τοῦ θείου λόγου, δηλαδὴ ὁ ξύλινος λόγος καὶ κυρίως τὸ λεγόμενο έκκλησιαστικό κουτσομπολιό. Αὐτὰ ὁδηγοῦν στὸν φαρισαϊσμὸ καὶ στὴν ὑποκρισία καὶ συμβάλουν στην μετάβαση ἀπὸ τὴν ἀμφιβολία, νοούμενη ώς χλιαρή πίστη μέχρι καὶ τὴν πλήρη ἀθεΐα... μέσω τῆς καλλιέργειας τοῦ ἄκρατου έγωκεντρισμοῦ. Ὁ τελευταῖος (έγωκεντρισμός) τυφλώνει στὴν κυριολεξία τὸν ἄνθρωπο, ἔτσι ὥστε νὰ ἀδυνατεῖ νὰ συνειδητοποιήσει τὴν Ἀλήθεια καὶ νὰ δεῖ τὸ Φῶς, δηλαδή τόν Χριστό.
- π. Παναγιώτης: Καλὰ τὰ εἶπες. Τὸ ζήτημα εἶναι νὰ τὸ καταλάβουν οἱ ραβδούχοι μας (Επίσκοποί μας) καὶ νὰ κάνουν ὄχι ἐκκλησιαστικὲς καὶ θεολογικές σχολές ἀλλὰ Ἀνώτατα Κατηχητικά Ἱδρύματα, μέσα στά ὁποῖα θὰ μαθαίνει ὁ νέος ποὺ θὰ φοιτά σ' αὐτὰ πὼς θὰ βαδίζει στὴν ἁγιότητα καὶ στὸν Παράδεισο. Γένοιτο!
Πηγή: “Στύλος Ορθοδοξίας”, αρ. φύλλου 260, σελ. 15
-Παππούλη ξέρω ποιά ήταν πετάχθηκε καὶ εἶπε ὁ Κ.......
- π. Παναγιώτης: Ἐσὺ μὴν μιλᾶς. Δὲν ἔχει σημασία ποιά ἦταν. Σημασία έχει πὼς τώρα αὐτή ζεῖ χριστιανικά. Ἐκκλησιάζεται συνεχῶς καὶ κλαίει μ' ἀναφιλητά μπροστὰ στὴν εἰκόνα τῆς Παναγιᾶς. Ἡ μετάνοια της ἐκδίωξε τὸν Ἀντίδικο ἀπὸ τὸ σπίτι της. Η νύφη ποὺ δὲν ἤθελε ἔκανε πρώτη παιδὶ μετὰ ἀπὸ τρεῖς ἀποβολὲς καὶ ἔβγαλε τὸ ὄνομά της, ἂν καὶ ή πεθερά της ἤθελε νὰ δώσουν στὸ παιδὶ τὸ ὄνομα τῆς Παναγίας. Τώρα κι ἡ ἄλλη νύφη της, ὅπως μοῦ εἶπε εἶναι ἔγκυος. Νὰ τὸ γράφεις καὶ νὰ τὸ λὲς θεολόγε παντοῦ. Όταν έκδιώξουμε ἀπὸ τὸ σπίτι μας τὸν Ἀντίδικο μὲ τὴ μετάνοιά μας καὶ θωρακίσουμε τὸ σπίτι μὲ τὴν πανοπλία τοῦ Χριστοῦ τότε το σπίτι μας γίνεται ἀλώβητο φρούριο καὶ ὁ πονηρός λυσσομανᾶ καὶ οὐρλιάζει ἔξω ἀπ' αὐτό.
- Διονύσης Μακρής: Καὶ πῶς παππούλη θὰ θωρακίσουμε τὸ σπίτι μας μὲ τὴν ἀνίκητη πανοπλία τοῦ Χριστοῦ, ὅπως εἴπατε;
- π. Παναγιώτης: Τὴ συνταγὴ θεολόγε τὴ δίδει ό Ἀπόστολος Παῦλος. Αὐτὸς γράφει ὅλα τὰ ὑλικὰ γιὰ νὰ κτίσεις τὸ φρούριο. Ἤθελα νὰ ἤξερα τὶ σᾶς μαθαίνουν σ' αὐτὰ τὰ ἐκκλησιαστικά σχολεῖα. Δὲν σᾶς ἔχουν πεῖ ποτὲ οἱ δάσκαλοί σας, ὅτι ὁ πραγματικός μορφωμένος καὶ ἐπιστήμονας εἶναι αὐτός πού ζεῖ κοντά στὸν Χριστὸ καὶ ἀμόρφωτος εἶναι αὐτὸς ποῦ ζεῖ μακρυά του;
- Διονύσης Μακρής: Ὄχι παππούλη! Δυστυχῶς στὰ σχολειά αὐτὰ κυριαρχοῦν οἱ ἰδιοτέλειες, οἱ μωροφιλοδοξίες, ή έκκοσμίκευση τοῦ θείου λόγου, δηλαδὴ ὁ ξύλινος λόγος καὶ κυρίως τὸ λεγόμενο έκκλησιαστικό κουτσομπολιό. Αὐτὰ ὁδηγοῦν στὸν φαρισαϊσμὸ καὶ στὴν ὑποκρισία καὶ συμβάλουν στην μετάβαση ἀπὸ τὴν ἀμφιβολία, νοούμενη ώς χλιαρή πίστη μέχρι καὶ τὴν πλήρη ἀθεΐα... μέσω τῆς καλλιέργειας τοῦ ἄκρατου έγωκεντρισμοῦ. Ὁ τελευταῖος (έγωκεντρισμός) τυφλώνει στὴν κυριολεξία τὸν ἄνθρωπο, ἔτσι ὥστε νὰ ἀδυνατεῖ νὰ συνειδητοποιήσει τὴν Ἀλήθεια καὶ νὰ δεῖ τὸ Φῶς, δηλαδή τόν Χριστό.
- π. Παναγιώτης: Καλὰ τὰ εἶπες. Τὸ ζήτημα εἶναι νὰ τὸ καταλάβουν οἱ ραβδούχοι μας (Επίσκοποί μας) καὶ νὰ κάνουν ὄχι ἐκκλησιαστικὲς καὶ θεολογικές σχολές ἀλλὰ Ἀνώτατα Κατηχητικά Ἱδρύματα, μέσα στά ὁποῖα θὰ μαθαίνει ὁ νέος ποὺ θὰ φοιτά σ' αὐτὰ πὼς θὰ βαδίζει στὴν ἁγιότητα καὶ στὸν Παράδεισο. Γένοιτο!
Πηγή: “Στύλος Ορθοδοξίας”, αρ. φύλλου 260, σελ. 15
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου