triklopodia
Του Παναγιώτη Αποστόλου
Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου
egerssi@otenet.gr
www.egerssi.gr
Διαβάζουμε στην ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια, πως η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) είναι ανεξάρτητη διοικητική αρχή της Ελληνικής Δημοκρατίας με αρμοδιότητες τη βεβαίωση και την είσπραξη των δημοσίων εσόδων, την προάσπιση της δημόσιας υγείας και την έκδοση εγκυκλίων και προτάσεων για τη βελτίωση του φορολογικού συστήματος. Συστάθηκε την 27η Μαΐου το 2016 (ΦΕΚ 94/27-5-2016), αντικαθιστώντας τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων. Εποπτεύεται από τη Βουλή των Ελλήνων και όχι από το Υπουργείο Οικονομικών στην οποία και λογοδοτεί. Διοικείται από έναν Διοικητή και το πενταμελές Συμβούλιο που απαρτίζεται από τον Πρόεδρο και άλλα τέσσερα μέλη. Υπάρχει επίσης ο Εμπειρογνώμονας που έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, διαρθρώνεται ως εξής:Κεντρικές Υπηρεσίες.
Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στον Διοικητή της Αρχής και Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες υπαγόμενες στις Γενικές Διευθύνσεις.
Περιφερειακές Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στον Διοικητή της Αρχής και Περιφερειακές Υπηρεσίες υπαγόμενες στις Γενικές Διευθύνσεις (ΥΕΔΔΕ, ΔΥΟ, Τελωνεία, Χημικές Υπηρεσίες, ΟΔΔΥ)!
Ωστόσο σε κανένα κτήριο, στην αναγραφή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) δεν υπάρχει το λογότυπο της Ελληνικής Δημοκρατίας, ή έστω το σήμα της!
Διερωτώνται έτσι πολλοί, για το πού πραγματικά ανήκει αυτή η Ανεξάρτητη Αρχή! Από τη στιγμή μάλιστα που ο Έλληνας φορολογούμενος είναι στην εποχή των Μνημονίων ιδιαίτερα καχύποπτος!
Ο Εφιάλτης μπαίνει στο σπίτι μας…
Αυτή η Ανεξάρτητη μυστηριώδης Αρχή λοιπόν, με την εντολή της Βουλής των Ελλήνων και με βάσει το νέο Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ), θα μπορεί ελευθέρως να εισέρχεται στις οικίες οφειλετών προς το Δημόσιο και να προβαίνει σε έρευνα με σκοπό την κατάσχεση μετρητών και πάσης φύσεως ακριβών αντικειμένων!
Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 11 (Εξουσίες ενεργούντος την κατάσχεση κινητών στα χέρια του οφειλέτη) αναφέρεται ειδικότερα:
Ο ενεργών την κατάσχεση έχει την εξουσία, εφόσον το απαιτεί ο σκοπός της αναγκαστικής εκτέλεσης, να εισέρχεται στην κατοικία ή και σε κάθε άλλο χώρο που βρίσκεται στην κατοχή του καθ’ ου η εκτέλεση, να ανοίγει τις πόρτες και να προβαίνει σε έρευνες, καθώς και να ανοίγει κλειστά έπιπλα, σκεύη, ή δοχεία.
Ο ενεργών την κατάσχεση μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή της αρμόδιας για την τήρηση της τάξης Αρχής, η οποία υποχρεούται να την παρέχει….
Στο άρθρο 14 (Κατάσχεση νομισμάτων και χρεογράφων) μεταξύ άλλων αναφέρεται:
«Εάν τα κατασχεμένα κινητά είναι χρήματα σε ημεδαπό νόμισμα, μετά την αφαίρεση των εξόδων εκτέλεσης γίνεται από τον κατασχόντα άμεση κατάθεσή τους στην υπηρεσία της ΑΑΔΕ που επέβαλε την κατάσχεση, για την οποία εκδίδεται αποδεικτικό είσπραξης ή σε λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου, για την οποία εκδίδεται αποδεικτικό κατάθεσης, σε πίστωση της οφειλής. Για το όποιο πλεονάζον ποσό, εφόσον ο οφειλέτης δεν είναι παρών ή δεν δέχεται να του αποδοθεί αυτό αμέσως, εκδίδεται υπέρ αυτού γραμμάτιο παρακαταθήκης…»!
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, τι ακριβώς ζούμε απόλυτα νόμιμα, με την θεσμοθέτηση των Βουλευτών μας;
Μάλιστα ολόκληρο τον φρικτό, εφιαλτικό Νόμο θα τον βρείτε στο διαδίκτυο: www.taxexperts.gr
Αλλά που ακόμη εμπλέκεται η ΑΑΔΕ; Μάχη χαρακωμάτων σηματοδοτεί η 21η Οκτωβρίου…
Ένα από τα πιο εκβιαστικά – φασιστικά μέτρα της κυβέρνησης, ήταν το λεγόμενο “διοικητικό πρόστιμο” των 100 ευρώ ανά μήνα που επέβαλε στους συνταξιούχους άνω των 60 ετών και οι οποίοι δεν δέχονταν να εμβολιαστούν με το πειραματικό εμβόλιο κατά του Covid 19!
Η επιβολή του άρχισε από τις 15 Ιανουαρίου και διήρκησε μέχρι τις 15 Απριλίου! Βεβαιωμένο πρόστιμο δηλαδή, 300 ευρώ! Το οποίο εντεταλμένο όργανο για την είσπραξη είναι η ΑΑΔΕ!
Όμως περί τα τέλη Μαρτίου 2022 ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης ανακοίνωνε ότι από τις 15 Απριλίου αναστέλλεται το πρόστιμο των 100 ευρώ μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου!
Από του σημείου αυτού, η εφημερίδα μας πρωτοστάτησε στην ανάδειξη των νομικών ενεργειών του νομικού γραφείου του δικηγόρου, Καθηγητή ΕΚΠΑ, Δημήτρη Παναγιωτόπουλου, στον αγώνα δικαίωσης των συνταξιούχων άνω των 60 ετών!
Έτσι στις 19 Απριλίου 2022 κατατέθηκε η Αίτηση Ακυρώσεως, ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών κατά των Υπουργού Υγείας, Οικονομικών, Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, Επικρατείας, του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων ΑΑΔΕ.
Είχε προηγηθεί εξώδικο προς όλα τα εμπλεκόμενα αρμόδια όργανα της κυβέρνησης και κάθε άλλης αρμόδιας αρχής!
Ακολούθως η Πρόεδρος του Γ Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών σύμφωνα με τις διατάξεις… ορίζει δικάσιμο για την αίτηση ακυρώσεως που άσκησαν οι… την 21 Οκτωβρίου 2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:30 και Εισηγητή τον Εφέτη κ. Ζαμπετίδη Παύλο X. και παραγγέλλει:Να ανακοινωθεί η δικογραφία στον κ. Εισηγητή.
Να κοινοποιηθεί η πράξη αυτή, μαζί με αντίγραφο της αιτήσεως ακυρώσεως:
Α) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, Β) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, Γ) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, Δ) Στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, Ε) Στην ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ) με την παράκληση να διαβιβάσουν απευθείας στον κ. Εισηγητή, μέσα στις προθεσμίες που προβλέπει το άρθρο 23 του κωδ. π.δ. 18/1989:
α) Όλα τα σχετικά με την υπόθεση έγγραφα,
β) έκθεση με τις απόψεις τους στην οποία να διευκρινίζεται με σαφήνεια το πραγματικό μέρος καθενός από τους προβαλλόμενους λόγους ακυρώσεως.
Την έκθεση αυτή πρέπει να την υπογράφει αρμόδιος υπάλληλος και ο νομικός σύμβουλος.
Επίσης να σημειώνεται σ’ αυτήν, πότε ακριβώς γνωστοποιήθηκε στον αιτούντα η προσβαλλόμενη πράξη!
Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω και επίσης σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες μας, η κυβέρνηση Μητσοτάκη θορυβήθηκε σε αφάνταστο βαθμό και επεξεργάζονταν με συσκέψεις στο Μαξίμου, την απάντηση που θα έδιναν, εν όψει μάλιστα και των εθνικών εκλογών που οσονούπω φτάνουν και στις οποίες δεν θα βρουν την ψήφο των συνταξιούχων!
Και η απάντηση ήρθε μέσω του πλέον φιλοκυβερνητικού Μέσου, τον τηλεοπτικό ΣΚΑΙ, όπου ο Θάνος Πλεύρης προανήγγειλε την κατάργηση του προστίμου για τους μη εμβολιασμένους άνω των 60 ετών, λέγοντας ότι δεν υπάρχει λόγος πια να υπάρχουν τα πρόστιμα:
«Κοιτάμε συνολικά το θέμα των προστίμων… Σίγουρα για όσους έχουν εμβολιαστεί θα διαγράφουν τα πρόστιμα. Τα πρόστιμα ήταν ένας θεσμός που πέτυχε, και δεν υπάρχει λόγος πια να υπάρχει, θα δούμε το θέμα των προστίμων συνολικά».
Ωστόσο μέχρι σήμερα τα πρόστιμα σε όσους δεν τα πλήρωσαν εξακολουθούν να “φαίνονται” στο σύστημα!
Είμαστε όμως σίγουροι ότι τελικά η κυβέρνηση θα ανακαλέσει οριστικά αυτό το εκβιαστικό – φασιστικό μέτρο και θα υποχρεωθεί να επιστρέψει τα ποσά και σε όσους πλήρωσαν!
Συμπέρασμα:
Υπάρχει δικαίωση, όταν υπάρχει δίκαιος αγώνας του λαού κατά αντικοινωνικών κυβερνητικών μέτρων!
Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), Μηχανισμός Κατοχής, ελέγχου και επιτροπείας του κράτους και των οργάνων του…
Με αυτόν τον τίτλο, ο Δημήτρης Παναγιωτόπουλος Καθηγητής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω και ΣτΕ, δημοσίευσε άρθρο του στην Kontra News το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017! Το οποίο φρονώ πως είναι πολύ επίκαιρο, παρ΄ ότι παρήλθαν από τότε 5 χρόνια…
«Για να κατανοηθεί η σύσταση της ΑΑΔΕ θα πρέπει να γίνει αντιληπτό γιατί η Ένωση στην Ευρώπη ξεκίνησε από τον οικονομικό τομέα. Την εξήγηση μας δίνει ένας εκ των πρωτεργατών της ΕΕ Jean Monnet (1888 – 1979), που τιμάται με αντίστοιχες έδρες σε επιχορηγούμενα ευρωπαϊκά προγράμματα και ο οποίος υποστηρίζει ότι:
“Τα έθνη της Ευρώπης πρέπει να κατευθυνθούν προς τη δημιουργία ενός υπερκράτους χωρίς οι λαοί τους να καταλάβουν τι συμβαίνει […]” και ότι, η “Η συγχώνευση (των οικονομικών λειτουργιών) θα αναγκάσει τα έθνη να παραδώσουν την εθνική κυριαρχία τους σε ένα ενιαίο ευρωπαϊκό κράτος”. Αυτό δε, γιατί όπως υποστήριζε ο ίδιος, “Οι άνθρωποι αποδέχονται την αλλαγή μόνο από ανάγκη, και αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα, μόνο όταν πλήττονται από μια κρίση”.
Η δημιουργία λοιπόν της Ευρωζώνης και το κοινό νόμισμα, το Ευρώ, ήταν τα μέσα για την συγχώνευση (των οικονομικών λειτουργιών) των κρατών της ΕΕ. Κοινό νόμισμα όμως, σήμαινε και σημαίνει κοινή οικονομική αλλά και δημοσιονομική πολιτική, γιατί χωρίς αυτά το Ευρώ καθίσταται επικίνδυνο για τους λαούς, αφού τους οδηγεί στη δουλεία του ισχυρού!
Ως ιμάντας απομύζησης των οικονομιών αδύναμων χωρών, όπως και έγινε. Έτσι, η πρόβλεψη της Σατανικής ιδιοφυίας του ευρώ του Robert Mundell ότι: “Το ευρώ θα κάνει την δουλειά του όταν χτυπήσει η κρίση”, επαληθεύτηκε πλήρως. Κατ’ αυτόν τον τρόπο ο αδύναμος του νότου, η Ελλάδα, εντός ΕΕ χωρίς παραγωγική βάση και με ασθενή οικονομία παρά τον πλούτο που μπορεί να διαθέτει, φτάνει στη χρεοκοπία έτοιμη για να απωλέσει την εθνική κυριαρχία. Το ΕΥΡΩ δηλαδή ήταν το δηλητήριο με το οποίο κληθήκαμε, ως συνδαιτυμόνες της Ευρωζώνης, να αυτοκτονήσουμε!
Οι ισχυροί της ΕΕ με την μονομερή και δόλια πολιτική τους, αντί να αναλαμβάνουν δια κοινής τράπεζας απ’ ευθείας τα των Τραπεζών προβλήματα, στα επιμέρους κράτη της Ευρωζώνης και όπου χρειαστεί να επιβάλλεται και υποτίμηση του νομίσματος, επιβάλλουν τα βάρη στους αδύναμους, προκειμένου δια διεθνών συμβάσεων βεβαίως να σώσουν, μέσω της σωτηρίας των δικών του Τραπεζών, την οικονομία τους. Αυτό δε, σχεδόν σ’ όλες τις περιπτώσεις με εκβιασμό δανεισμού, εκτός πάσης Συνταγματικής τάξης, των κανόνων της Ευρωπαϊκής Συνθήκης και των κανόνων του Διεθνούς δικαίου.
Έτσι, αν και είμαστε εταίροι εντός Ευρωζώνης μας αντιμετώπισαν ως τρίτο προς τρίτους, με εκ παραλλήλου, απόλυτη μείωση του επιπέδου ζωής, με ότι τούτο συνεπάγεται για τους λαούς των χωρών αυτών και το μέλλον τους. Η μείωση του επιπέδου ζωής αυτή, με παράλληλη και χωρίς ίχνος βάση νομιμότητας, είναι η φτωχοποίηση του Ελληνικού Λαού και η υποδούλωση της Χώρας, η οποία έχει επέλθει πλήρως, μέσω των δολίων συμβάσεων των μνημονίων εδώ και μία επάρατη επταετία και ντόπιου ενδοτισμού!
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, κυρίως η απώλεια της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδος και η εκμετάλλευση της από ξένα συμφέροντα, οι τράπεζες αντιμετωπίστηκαν σαν να ήταν οι Άγιοι Τόποι της οικονομίας. Αν και είναι δηλαδή μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις και όταν διαπράττουν μεγάλα λάθη θα πρέπει να χρεοκοπούν, καθότι μεγάλα ρίσκα απαιτούν ευθύνη που σημαίνει ότι στην επιτυχία σημειώνουν μεγάλα κέρδη, ενώ όταν αποτυγχάνουν δεν μπορεί να καλείται ο φορολογούμενος να πληρώσει τον λογαριασμό, όπως έγινε στην περίπτωση των Ελλήνων.
Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η ΑΑΔΕ…
Άλλο εξίσου σημαντικό εργαλείο σιωπηλής υποδούλωσης είναι η σύσταση των ανεξάρτητων δήθεν αρχών. Δια των αρχών αυτών, σκοπός είναι να αποξενωθεί το κράτος από τις λειτουργίες που χειρίζεται στον οικονομικό τομέα. Μια τέτοια αρχή που συστήθηκε μετά τους όρους της τελευταίας και πιο σκληρής συμβάσεως του Γ’ μνημονίου είναι η ΑΑΔΕ.
Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτή η Αρχή ! Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) συστήθηκε με το νόμο 4389/2016 που εξέδωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας χωρίς υπογραφές της εκτελεστικής εξουσίας (ΦΕΚ 94/27-5-2016), όπου στην πράξη κατ’ ουσίαν καταργεί βασικές και καθοριστικές αρμοδιότητες του υπουργείου Οικονομικών. Συγκεκριμένα: Ο νόμος στο άρθρο 1 ορίζει ότι: “Συνιστάται Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή χωρίς νομική προσωπικότητα με την επωνυμία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) (στο εξής η “Αρχή”), με σκοπό τον προσδιορισμό, τη βεβαίωση και την είσπραξη των φορολογικών, τελωνειακών και λοιπών δημοσίων εσόδων, που άπτονται του πεδίου των αρμοδιοτήτων της”.
“Η Αρχή απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα, κρατικούς φορείς ή άλλες διοικητικές αρχές. Η Αρχή υπόκειται σε κοινοβουλευτικό έλεγχο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό της Βουλής και τη διαδικασία του άρθρου 4 του παρόντος νόμου[…]”!
Ασκεί “όλες τις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, που προβλέπονται, κατά την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της,[…]”, ενώ “Ο Πρόεδρος, τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης, ο Εμπειρογνώμονας και ο Διοικητής κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, δεσμεύονται μόνο από το νόμο και τη συνείδησή τους και δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο ούτε σε διοικητική εποπτεία από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές ή άλλον δημόσιο ή ιδιωτικό οργανισμό. Ο Πρόεδρος, τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης, ο Εμπειρογνώμονας και ο Διοικητής απολαμβάνουν προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας” (άρθρο 3)!
Πέραν τούτων η ΑΑΔΕ “δεν υπόκειται σε ιεραρχικό έλεγχο ή εποπτεία από τον Υπουργό Οικονομικών” (άρθρο 5).
Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω η σύσταση της ΑΑΔΕ είναι αντίθετη στις επιταγές του Συντάγματος, αφού ανατίθενται σε αυτήν αρμοδιότητες του στενού πυρήνα του κράτους και την καθιστούν πολιτικά ανεύθυνη, μη υποκείμενη σε κανένα πολιτικό και κοινοβουλευτικό έλεγχο. Με τον παραπάνω νόμο ανέλαβε τον ουσιαστικό τομέα της είσπραξης των εσόδων του κράτους και της οργάνωσης των φορολογικών και τελωνειακών ελέγχων έξω και πέρα από την άσκηση πολιτικής εξουσίας του Υπουργείου Οικονομικών. Στον έλεγχό της η ΑΑΔΕ είναι ολόκληρη η οικονομική βάση της λειτουργικής και καθ’ ύλην αρμοδιότητας του υπουργείου Οικονομικών (δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες, τελωνεία, κ.λπ.). Αρμοδιότητες: φορολογικού, δημοσιονομικού και γενικά αυστηρά καταναγκαστικού και αστυνομικού χαρακτήρα (Απόφ. Ολ. του ΣτΕ), για τις οποίες δεν ελέγχεται από την εκτελεστική εξουσία, δεν έχει ευθύνες και δεν λογοδοτεί, κατ’ αντίθεση του Συντάγματος και τις προβλέψεις του για τον κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία.
Ο νόμος για την ΑΑΔΕ δηλαδή ρητά προβλέπει ότι, η Κυβέρνηση δεν μπορεί να ασκεί σ’ αυτή τον παραμικρό έλεγχο, ενώ αποκτά υπερεξουσίες τόσο οικονομικές όσο και πολιτικές, αφού έχει την ευθύνη της είσπραξης όλων σχεδόν των εσόδων του κράτους, τα οποία αντιστοιχούν στο 25% περίπου του ΑΕΠ.
Οι διατάξεις του νόμου αυτού, κατά παράβαση των άρθρων 82, 84 και 86 του Συντάγματος, καθιστούν την ΑΑΔΕ, έναν θεσμό χωρίς νομική φύση, νομικώς ανυπόστατο, σε θεσμό απόλυτης εξουσίας που υποκαθιστά τελικώς την Κυβέρνηση, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα καταλογισμού πολιτικής ή άλλης ευθύνης, όπως αυτή αναγνωρίζεται για τα μέλη της Κυβέρνησης, αφού κανένας δεν μπορεί να ασκήσει κανέναν έλεγχο.
Η ΑΑΔΕ επομένως, δεν είναι μια απλή ανεξάρτητη αρχή, εντός του ελληνικού κράτους, αλλά ένας μηχανισμός ελέγχου και επιτροπείας του κράτους και των οργάνων του, έξω και πέρα από τη βούληση του ελληνικού λαού.
Κατανοεί κανείς λοιπόν, ότι το ελληνικό κράτος και οι Έλληνες τελούμε υπό καθεστώς επικυριαρχίας, σε κατάσταση κατοχής ξένων δυνάμεων, όπου η περιουσία της χώρας μεταβιβάζεται σε χέρια τρίτων. Η παγίδα των Ευρωπαίων, τα μνημόνια, στήθηκε για να ξεπουληθεί η περιουσία της Πατρίδας μας και να παραδώσουμε “αμαχητί” την εθνική μας κυριαρχία χάριν της προσχεδιασμένης “δημιουργίας ενός υπερκράτους, χωρίς οι λαοί τους να το καταλάβουν”, δηλαδή να υποδουλωθούν!
Καταλαβαίνει επομένως κανείς γιατί ζητάμε την απελευθέρωση της χώρας και του λαού τώρα από τον ύπουλο αυτό ζυγό της διεθνούς οικονομικής ολιγαρχίας, τους μηχανισμούς υποταγής και τα συνδεδεμένα οικονομικά συμφέροντα με το πρόσχημα της Ένωσης και του ιμάντα υποδούλωσης, το Ευρώ. Έξω πριν είναι αργά και από τα δύο! Εθνικό νόμισμα, για το μέλλον και την προκοπή του λαού μας, με Αναθέσμιση παντού!»!
Διά ταύτα…
Ωστόσο, αυτός ο Νόμος 4389/2016, ενώ στην πορεία δέχτηκε αρκετές τροποποιήσεις, επί της ουσίας όμως δεν άλλαξε τίποτε!
Έτσι νομίζω ότι το σημερινό μου άρθρο με τις πολύ σημαντικές αναφορές μου στο προ 5ετίας άρθρο του κ. Δημήτρη Παναγιωτόπουλου, φωτίζει και τους “τυφλούς” για το πού και σε ποιους ανήκει η Πατρίδα μας!
Γι΄ αυτό πριν πούμε και μη χειρότερα, ας αναλογισθούμε γιατί οι Κ.Ο. των κομμάτων της Βουλής δεν αντέδρασαν και δεν αντιδρούν μέχρι σήμερα; Γιατί κυρίως δεν αντιδρούν τα κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης;
Η παραδοχή τους συνιστά συνυπευθυνότητα!
Βέβαια υπήρξε κατά τη συζήτηση στη Βουλή στην ψήφιση του νέου Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ), μια χαλαρή αντίδραση από το κόμμα “Ελληνική Λύση – Κυριάκος Βελόπουλος” και μια πιο ουσιαστική από το κόμμα “ΜέΡΑ25”, όπου ο ειδικός αγορητής του Γιώργος Λογιάδης μεταξύ άλλων είπε:
«Σε ένα ν κόσμο ψηφιοποιημένο, το φορολογικό λογισμικό δεν πρέπει να είναι εκτός ελέγχου από τη χώρα, αλλά να ελέγχεται από τη χώρα, από την Ελλάδα. Το λογισμικό είναι το κλειδί, η βάση για ό,τι γίνεται και αποτελεί πρωτίστως θέμα εθνικής ασφάλειας. έχει παραδοθεί στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, την ΑΑΔΕ, ουσιαστικά τη ραχοκοκαλιά της νέας τεχνολογικής επανάστασης, έχουν παραδοθεί ουσιαστικά οι δυνατότητες για ανάπτυξη, η προοπτική για εθνική ανεξαρτησία και ασφάλεια και τα ανθρώπινα δικαιώματα με καταστροφικές συνέπειες»!
Σας παρακαλώ ενημερώστε με, για το τι δεν καταλάβατε από όλα τα παραπάνω;
Γιατί συνυπευθυνότητα υπάρχει και στον ελληνικό λαό που δεν αντιδρά!!
Το άρθρο δημοσιεύθηκε την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022 στην Ελεύθερη Ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου