Σάββατο, Ιανουαρίου 15, 2022

"ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ" Τέσσερις ιστορίες για έναν φύλακα άγγελο.Ιστορία τέταρτη. «Μην αγγίζεις τη γυναίκα σου!»



Ιστορία τέταρτη. «Μην αγγίζεις τη γυναίκα σου!»

Παρακάλεσα, «Θεέ μου! Μετά από όλα, πρέπει να νηστεύω, αλλά η νηστεία δεν λειτουργεί ... "Ο Κύριος έστειλε έναν άγγελο στον άντρα της!




Ήταν επίσης πολύ καιρό πριν, πριν από 20 χρόνια, ίσως και παραπάνω. Ο άντρας μου και εγώ παντρευτήκαμε. Θυμάμαι ότι ήταν Μεγάλη Σαρακοστή. Και μετά στεναχωρήθηκα. Ο άνδρας ΜΟΥ ΕΠΙΝΕ. Και ήταν σχετικά ακατανόητος στις ενέργειες του. Ούτε σωματικά ούτε πνευματικά. Τότε προσευχήθηκα: «Κύριε! Τι πρέπει να κάνω? Μετά από όλα, πρέπει να νηστεύω, αλλά η νηστεία δεν λειτουργεί ... "Ο Κύριος έστειλε έναν άγγελο στον άντρα μου! Έτσι ήταν. Δυστυχώς, δεν θυμάμαι πλέον τις λεπτομέρειες, θα ήταν απαραίτητο τότε να γράψω τα πάντα λεπτομερώς. Τώρα μετανιώνω που δεν το έκανα. Αλλά αυτό που συνέβη είναι πολύ αξιοσημείωτο.

Θυμάμαι ο σύζυγος κοιμήθηκε μόνος του στον δεύτερο όροφο λόγω επισκευών στον πρώτο όροφο. Το πρωί έρχεται τρέχοντας με φουσκωμένα μάτια και μου λέει. Το βράδυ ήρθε κοντά του ένας άγγελος, όπως κατάλαβε αργότερα. Στην αρχή, ο σύζυγος σκέφτηκε ξύπνιος ότι ήμουν εγώ που του ήρθα, γιατί η φωνή του αγγέλου είναι λεπτή, σαν γυναίκα. Τότε κατάλαβα ότι δεν ήταν η γυναίκα μου. Ο άγγελος ρώτησε αν ο άντρας μου πίστευε στον Θεό. Στην οποία ο σύζυγός μου φέρεται να απάντησε ότι δεν είναι και τόσο…. Πιστός. Συζήτησαν κάτι άλλο, δεν θυμάμαι. Θυμάμαι όμως καλά πώς ο άγγελος διέταξε αυστηρά τον σύζυγο να μην αγγίζει τη γυναίκα του για άλλες 40 μέρες γιατί έσπασε τη νηστεία τρεις φορές. Ο σύζυγός μου ήταν πολύ φοβισμένος, κι εγώ ένιωθα κάπως άβολα. Τα είπα όλα στους δύο ιερείς, οι οποίοι πήραν πολύ σοβαρά την απαγόρευση του αγγέλου και με συμβούλεψαν να εκπληρώσω την απαγόρευση.



Μίλα



Προετοιμάστηκε από τη Maria Sarajishvili



26 Φεβρουαρίου 2016

Posted by PROSKINITIS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου