Τρίτη, Ιανουαρίου 18, 2022

Το Άγιον Όρος δεν πρέπει να μπολιαστεί ποτέ με κοσμικό φρόνημα…



Ημέρα των Φώτων…

Του αγιασμού των υδάτων…

Της κτίσης ολάκερης…

Και όμως…

Τούτη τη μέρα, επέλεξε κονδυλοφόρος…

Για να πει, εν ολίγοις: «Δεν δικαιούσθε, διά να ομιλείτε»….


Απευθυνόμενος σε Αγιορείτες και ειδικότερα στον Γέροντα Ευθύμιο της Καψάλας, αποκαλώντας τον, μάλιστα, σημαιοφόρο «του αντι-εμβολιασμού»… (https://www.exapsalmos.gr/2022/01/06/vrazei-apo-koronoio-to-agion-oros/)

Επειδή διατύπωσε την άποψή του…

Χωρίς να υποχρεώσει κάποιον (https://enromiosini.gr/arthrografia/o-ypochreotikos-emvoliasmos/)

Σε αντίθεση με εκείνους που επιβάλλουν τις υποχρεωτικότητες, παίρνοντας ανθρώπους στο λαιμό τους…

Εκείνους που οφείλουν να δώσουν λόγο για τις παρενέργειες και τους θανάτους εξαιτίας των εμβολίων…

Αλλά για αυτούς, ο εν λόγω κονδυλοφόρος, τηρεί σιγή ιχθύος…

Για τους αρχιερείς, ηγουμένους, κλπ, που εκφράζουν με πάθος και φανατισμό την άποψή τους υπέρ του νέου εμβολίου, αποκαλώντας, μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις, ως παρανοϊκούς, ψυχοπαθείς κλπ όσους στέκονται επιφυλακτικοί έναντί του…Για εκείνους δε λέει λέξη…

Συνεπώς, όταν εκκλησιαστικοί άνδρες συμπλέουν με το εξουσιαστικό-κοσμικό αφήγημα του νέου εμβολίου, μπορούν, για εκείνον, να συμπορεύονται με την Ιατρική…

Διαφορετικά, υπάρχει πρόβλημα…

Ο ίδιος όμως αγνοεί εύλογα επιστημονικά αντεπιχειρήματα, σχετικά με το μαζικό ή υποχρεωτικό εμβολιασμό, όπως τα ακόλουθα:

«Ο κάθε –μα ο κάθε!– συλλογισμός και επιχειρηματολογία υπέρ του μαζικού ή υποχρεωτικού εμβολιασμού (όπως κι αν διατυπώνεται, συγκροτείται και ολοκληρώνεται) αναφύεται από μία συγκεκριμένη παραδοχή. Η κάθε τοποθέτηση, όσα ρητορικά σχήματα, όσα παχιά λόγια, όσες ειρωνείες, όσο πάθος, όσο συναισθηματισμό, όσο χιούμορ, όση πειθώ κι αν μετέρχεται, έχει ένα ζωτικό θεμέλιο. Άνευ αυτού σβήνει∙ είναι άκυρη, στρεβλή, αστήρικτη, ψεύτικη κι επικίνδυνη.

Ποια είναι η παραδοχή, ποιο το θεμέλιο; Μα φυσικά το ότι τα εμβόλια κατά του συγκεκριμένου ιού αντιπροσωπεύουν την απόλυτα ή έστω την επαρκώς ικανοποιητική λύση στο πρόβλημά μας.

Αν αυτό το αξίωμα δεν ισχύει ό,τι έχει ειπωθεί και προτρέπει ή εξαναγκάζει τον κάθε πολίτη σε εμβολιασμό αντιστρέφεται πλήρως. Για παράδειγμα, εάν ο πολίτης πιστεύει ότι το εμβόλιο μπορεί να θέσει την υγεία του σε κίνδυνο, τότε το εύλογο είναι να μην το κάνει και το παράλογο να το κάνει. Επίσης, επειδή αγαπά τον πλησίον του «ως σεαυτόν», θα ευχόταν και ο πλησίον του να μην το κάνει, για να μην βλαφτεί.

Επομένως, το ποιος είναι ανεύθυνος, παράλογος, σκοταδιστής, εγωιστής, ψεκασμένος, αμαρτωλός, ανεγκέφαλος (και άλλα τέτοια ανοίκεια και φαιδρά που διατυπώνονται στην περίπτωση που εξετάζουμε) εξαρτάται αποκλειστικά και μονοσήμαντα από ένα και μόνο πράγμα: την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των συγκεκριμένων εμβολίων» (https://choratouaxoritou.gr/?p=146135).

Και για να δούμε ακριβώς, τι σημαίνει κλινική δοκιμή ενός νέου εμβολίου, παραθέτουμε ένα ακόμη απόσπασμα:

«Όταν μιλάμε για ένα νέο εμβόλιο (απέναντι σε πρωτοεμφανιζόμενο παθογόνο) που χορηγείται για πρώτη φορά, αυτό ονομάζεται –και είναι κλινική– δοκιμή. Είτε δοκιμάζεται σε δέκα, είτε σε εκατομμύρια, είναι κλινική δοκιμή. Ο αριθμός των υποκειμένων του πειραματισμού δεν υποκαθιστά τον χρόνο της αναμονής, δηλαδή της διάρκειάς του.

Εξ ορισμού, αφού ερευνάς δεν γνωρίζεις τα αποτελέσματα του πειραματισμού σου (εκτός αν είσαι προφήτης).

Η ορθή ερευνητική μεθοδολογία (κι αυτή η ρημάδα η κοινή λογική) επιτάσσει («διά ροπάλου») την πλήρη καταγραφή των παθολογιών που αναπτύχθηκαν στα υποκείμενα μετά τη χορήγηση, για να ακολουθήσει η στατιστική ανάλυση των καταγραφών αυτών. Έτσι θα εντοπιστούν στατιστικώς σημαντικοί συσχετισμοί και –επομένως– θα εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.

Διάβασα την επώνυμη μαρτυρία ενός άτυχου νέου που εμφάνισε κάποια σοβαρή πάθηση μετά από τον εμβολιασμό του. Γράφει για τους γιατρούς που τον εξέτασαν: «Αυτό που δεν έχουν πει σίγουρα πάντως είναι ότι μπορεί να οφείλεται στο εμβόλιο! Δεν έχει βρεθεί τέτοια παρενέργεια στο εμβόλιο. Το αποκλείουμε, καθώς θα είχαν βρεθεί παρόμοια περιστατικά με το δικό σου, πράγμα που δεν έχει συμβεί έως τώρα».

Με αυτές τις αντιλήψεις… «ενθάδε κείται» και «κηδεύομεν σήμερον» την άλφα-βήτα της βιολογικής-ιατρικής έρευνας. Πρόκειται για ξεκάθαρη μεροληψία (bias) στην καταγραφή αποτελεσμάτων.

Η έκταση της κάκιστης αυτής ερευνητικής πρακτικής στη χώρα μας φαίνεται πως είναι εκτεταμένη. Δεν βγάζει κίτρινες ο διαιτητής και το παιχνίδι γίνηκε κλωτσοπατινάδα» (https://choratouaxoritou.gr/?p=154993).

Μέσα, λοιπόν, από ένα κείμενο πλήρως αντιφατικό, όπως αυτό του κονδυλοφόρου, που προαναφέραμε αρχικώς…

Το οποίο από τη μία πλευρά προτείνει: «οι ανεμβολίαστοι να απαγορεύεται να μπουν στο Όρος». ..

Και από την άλλη ρωτά: «Τι δουλειά είχε η Εκκλησία να αναμιχθεί με την ιατρική; Η θεολογία και ο μοναχισμός με τους εμβολιασμούς;»…

Καταλαβαίνει καθένας την εξουσιαστικότητα της υποχρεωτικότητας…

Που δρώντας, ως οδοστρωτήρας, ισοπεδώνει κάθε διαφορετική άποψη…

Προκειμένου να επιβάλλει τη δική της…

Καταλήγοντας, θέλουμε, να υπογραμμίσουμε, πως άγιοι υπάρχουν σε κάθε εποχή. Φυσικά και σήμερα. Και εντός του Αγίου Όρους. Νήπιοι ως προς την κακία, αλλά ουδέποτε ως προς το πνεύμα. Το αντίθετο υποστήριζαν οι ενάντιοι στον Ησυχασμό του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά. Αυτό πρέπει να εννοήσει και ο συγκεκριμένος κονδυλοφόρος, γενόμενος ταπεινά μαθητής και όχι υπερφίαλος νομοδιδάσκαλος των οικιστών της ερήμου…

Και να μην ξεχνά ότι Έφορος, Προστάτης και Ηγουμένη του Άθωνα είναι η Παναγία. Η κατάφαση της οποίας στο μήνυμα του Αρχαγγέλου, για την ενσάρκωση του Χριστού, κατάργησε κάθε είδους υποχρεωτικότητα…

Ως εκ τούτου, το Άγιον Όρος δεν πρέπει να μπολιαστεί ποτέ με κοσμικό φρόνημα…

Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης

https://enromiosini.gr/arthrografia/to-agion-oros-den/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου