Δευτέρα, Αυγούστου 02, 2021

Σας βαρέθηκα...




Ειδικά, όλες και όλους αυτούς, που πατάνε σε εκατό βάρκες !!

Γράφει ο ..ηρωικός ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ


Ο μοναδικός Μπαρουτοκαπνισμένος Δικηγόρος

Βαρέθηκα όλες και όλους αυτούς που πατάνε σε εκατό βάρκες !!

“Η Παναγία να σας βοηθάει, κύριε Αντωνιάδη ! Ο Θεός να σας έχει καλά !”

Και την ίδια ώρα “Ευχαριστούμε κυρία Κωνσταντίνα” και χίλια δύο “ευχαριστούμε”, σε ελεεινά υποκείμενα που χυδαιολογούν σε βάρος μου, λασπολογούν και με συκοφαντούν !!

Η δικαιολογία είναι ότι είναι “απελπισμένοι” και “πιάνονται από παντού”.

Εν τω μεταξύ όλες και όλοι αυτοί υποτίθεται ότι με “παρακολουθούν”, αλλά στην πραγματικότητα ΔΕΝ διαβάζουν αυτά που γράφω.

Γιατί αν διάβαζαν, δεν θα μου έστελναν μηνύματα να με ρωτήσουν πώς θα κινηθούνε η κάθε μία και ο κάθε ένας χωριστά ή σε μικρές ομάδες, μαζί μου, και “αν έχω κάτι να τους προτείνω”.

ΟΧΙ, κυρίες και κύριοι:

ΔΕΝ είναι δικαιολογία ότι είστε “απελπισμένοι” για να βομβαρδίζετε με καρδούλες και ευχαριστήρια σχόλια τους βρωμερούς συκοφάντες μου.

Είναι ΑΝΗΘΙΚΟ !!

Και είναι η απόδειξη γιατί βρισκόμαστε εδώ και γιατί ο «Εφιαλτάκης» «βρίσκει και κάνει»…

Μία υγειονομικός (νοσηλεύτρια) με ρώτησε χθες αν θα τους εκπροσωπήσω, γιατί προφανώς ΔΕΝ έχει διαβάσει ΤΙΠΟΤΑ από όλα όσα έχω γράψει, και μου έγραψε ότι η ίδια το θεωρεί ντροπή να ακολουθήσει την άθλια “δικηγόρο” που ζητάει επικυρωμένες εξουσιοδοτήσεις για “μήνυση στην κυβέρνηση” και “εργολαβικές δίκες”, και ότι το υποκείμενο αυτό το ακολουθούν και το υποστηρίζουν άτομα που έχω βοηθήσει.

Αλλά όταν της ζήτησα να μου γράψει ποια είναι αυτά τα άτομα για να τα διαγράψω, μου απάντησε ότι αυτό θα ήταν “ανήθικο”, γιατί είναι “απλοί εργαζόμενοι”, λες και εγώ 13 μήνες βοηθάω μόνο …βιομήχανους, τα οποία άτομα πράγματι πατάνε σε εκατό βάρκες, επειδή είναι “απελπισμένοι”.

Λες και ΕΓΩ της ζήτησα να “καταδώσει” τους “απλούς εργαζόμενους” και δεν ήταν αυτή που η ΙΔΙΑ μου έγραψε για τα άτομα αυτά.

Φυσικά, όλα αυτά τα συνόδευσε με την Παναγία και τον Θεό και …όλους τους Αγίους, που προσεύχεται να με προσέχουν, μου έγραψε ότι με ακολουθεί πιστά, αλλά στην πραγματικότητα ΔΕΝ έχει διαβάσει τίποτα από αυτά που γράφω, πατώντας και η ΙΔΙΑ σε εκατό βάρκες, και με προσέβαλε, αφού απέδειξε ότι ΔΕΝ μου έχει εμπιστοσύνη, και πιστεύει ότι θα την προδώσω και θα αποκαλύψω την πηγή της ενημέρωσης.

Ενώ δεν θα βρισκόμουν εδώ που βρίσκομαι, αν όλους αυτούς τους μήνες δεν προστάτευα τα προσωπικά δεδομένα όλων όσοι με εφοδίαζαν με απόρρητα στοιχεία για να ξέρω που πατάω και να βρίσκομαι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από το θηρίο.

Και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να το κάνουν, στον ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟ πλέον βαθμό.

ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ πλέον στους γυρολόγους του facebook.

Την ανοχή αυτή θα την είχαν άνθρωποι που έχουν επενδύσει στο πολιτικό μέλλον τους και επιδιώκουν στην πραγματικότητα ένα μικρό ή μεγαλύτερο μερίδιο στην πίτα της σάπιας ελληνικής πολιτικής σκηνής.

ΟΧΙ εγώ.

Τέλος, σε αυτούς που συζητάμε για τις κινήσεις που γίνονται αυτές τις ώρες, θα γράψω δημόσια αυτά που τους λέω και κατ’ ιδίαν.

Με ρωτάνε:

-“Καλά όλα αυτά, κινείσαι μαεστρικά και θα τους κερδίσεις, αλλά τι απαντάω σε αυτόν που δεν τον νοιάζουν όλα αυτά, γιατί τον Σεπτέμβριο θα μπει σε αναστολή εργασίας και δεν θα έχει να ταΐσει τα παιδιά του, και αυτό είναι που τον καίει;”

Τους απαντάω ότι μοιάζει σαν να αποδέχεστε ότι εσείς και εγώ λαμβάνουμε τις αποφάσεις, δική μας είναι η απόφαση να μπει ο άνθρωπος αυτός σε αναστολή εργασίας, και αντί να “χασομεράμε” με αυτά που ετοιμάζουμε, θα έπρεπε να φροντίσουμε να μην μπει σε αναστολή.

Ότι η κυβέρνηση παίρνει στο λεπτό αποφάσεις που αλλάζουν τις ζωές όλων μας, και ότι εμείς ΔΕΝ μπορούμε να τις ανατρέψουμε το επόμενο λεπτό, ότι χρειάζεται σκληρός αγώνας, και ότι η μόνη λύση είναι ο δρόμος που ακολουθώ εδώ και 13 μήνες, αφού απεδείχθη πλέον και το έχει συνειδητοποιήσει η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, ότι η άλλη λύση, οι προσφυγές στα διοικητικά δικαστήρια και στο ΣτΕ, είναι καταδικασμένη, ενώ οι διαδηλώσεις και οι διαμαρτυρίες στους δρόμους, καλές είναι, δείχνουν ότι ο κόσμος ξυπνάει και αντιδράει, αλλά εν τέλει λειτουργούν ως βαλβίδες αποσυμπίεσης και εκτόνωσης της οργής του λαού, κάτι που δεν είναι καθόλου δυσάρεστο για το σύστημα.

Ότι εδώ, σε αυτή την σκοτεινή περίοδο του ελληνικού έθνους και της μεγαλύτερης απάτης σε βάρος του, δεν αντιμετωπίζουμε απλώς και μόνο “αντιλαϊκά” μέτρα, αλλά εγκλήματα.

Δολοφονίες.

Από τα χέρια των “γιατρών” και τις βελόνες των *δια*bολίων.

Και τα εγκλήματα αυτά και οι δολοφονίες, δεν αντιμετωπίζονται με τους παραδοσιακούς τρόπους αντίδρασης.

Έχετε συνειδητοποιήσει όλες και όλοι σας τι αντιμετωπίζουμε;

Έχετε συνειδητοποιήσει ότι επί 13 μήνες έχασα τον ύπνο μου και ακύρωσα τα πάντα για να μπορέσω να αποδείξω, απέναντι σε όλο το σύστημα, ότι στα δημόσια νοσοκομεία εφάρμοσαν πρωτόκολλο θανάτου, για να μπορέσουν να εφαρμόσουν το πρωτόκολλο του μαζικού *δια*bολιασμού;

Και ότι χωρίς αυτή την απόδειξη, ΤΙΠΟΤΑ δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τώρα;

Αλλά και εκεί ακόμη, άκουσα λίγα από τους τυφλοπόντικες και τους επίδοξους πολιτικούς;

Αρχικά “αργούσα” (μία χθες έγραψε σε σχόλιό της κάπου, ότι η “αργοπορία” αυτή είναι …”ύποπτη”, λες και κάποιος άλλος μου έδωσε τα στοιχεία και εγώ καθυστερούσα να τα αξιοποιήσω…), και, ούτε λίγο ούτε πολύ, ήμουν υπεύθυνος εγώ (…) για τη συνέχιση των δολοφονιών στα νοσοκομεία (που αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα είχε ιδέα κανένας για τις δολοφονίες αυτές, ούτε θα είχαν σωθεί τόσοι άνθρωποι σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας μας), και ότι “καθυστερώντας” η κυβέρνηση εν τω μεταξύ “τους *δια*bολιάζει όλους” (ώστε ήμουν υπεύθυνος …και για τους εμβολισμούς), και αφού κατέθεσα τη βασική ΜΗΝΥΣΗ για τα δύο πρωτόκολλα, και εν αναμονή των τελικών κινήσεων για τα *δια*bόλια :

ΕΙΤΕ επιχείρησαν να την απαξιώσουν :

“Ναι, καλά, και πότε θα …εκδικαστεί; -ενώ με τις προσφυγές στα διοικητικά δικαστήρια και τις διαδηλώσεις, η κυβέρνηση τρομοκρατήθηκε και διέκοψε το εμβολιαστικό πρόγραμμα… Στο κάτω κάτω της γραφής, κανένας δεν τους εμπόδισε να δώσουν τη μαγική λύση όλοι αυτοί: Τι τους κρατάει άραγε…;

ΕΙΤΕ κάνουν πως ΔΕΝ κατατέθηκε η ΜΗΝΥΣΗ και παριστάνουν τους Κινέζους.

Όχι της Γουχάν. Όλης της Κίνας…

Γιατί έχασαν τη γη κάτω από τα πόδια και στην πραγματικότητα ΕΥΧΟΝΤΑΝ να ΜΗΝ κατατεθεί η ΜΗΝΥΣΗ, γιατί σε όλους αυτούς έχουν μείνει μόνο οι “αγώνες” του πληκτρολογίου, του καναπέ ή των δρόμων.

Και αν υποστήριζαν τη δική μου μάχη, θα έχαναν οι ίδιοι το νόημα της ύπαρξής τους.

Το ξέρω.

ΔΕΝ τρέφω αυταπάτες.

ΟΥΤΕ αυτό το κείμενο θα το διαβάσουν οι περισσότεροι.

Μόνο αυτοί οι λίγοι, αυτοί που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με ακολουθούν όλους αυτούς τους 13 μήνες, που σε λίγο θα γίνουν 14, και είναι αυτοί, που αν γινόμουν τελικά πολιτικός, ΑΥΤΟ δηλαδή που ΤΡΕΜΟΥΝ όλοι αυτοί οι γυμνοσάλιαγκες, ΚΑΙ το σύστημα, θα τους είχα μαζί μου στη διακυβέρνηση της χώρας.

ΔΕΝ με ενδιαφέρει καθόλου όμως.

Γιατί αυτό που κάνω ΔΕΝ το κάνω για να μαζέψω ψήφους, ΔΕΝ το κάνω για να μαζεύω likes και καρδούλες, ΔΕΝ το κάνω για να ακούω για την Παναγία, τον Χριστό, τον Θεό και όλους τους Αγίους που είναι δίπλα μου, ΔΕΝ το κάνω για να να ηρωοποιηθώ, ΔΕΝ το κάνω για να μαζεύω μπραβούρες και ευχαριστήρια, εδώ και στους δρόμους.

Τοι κάνω πάνω απ’ όλα και όλους, για τον Έκτορα και την Μαριάννα.

Το κάνω για την πατρίδα μου.

Εν πλήρη γνώσει της αγνωμοσύνης μεγάλου μέρους των ανθρώπων που κατοικούν στην πατρίδα αυτή.

Μου αρκεί που συνεχίζω να κάνω το χρέος μου απέναντι στην πατρίδα μου, βοήθησα τόσους ανθρώπους, και προσπαθώ να βοηθήσω και τους υπόλοιπους Έλληνες να απαλλαγούν από την εγκληματική οργάνωση, και όχι απλώς και μόνο μία κακή κυβέρνηση, που καταδυνάστευσε την πατρίδα μου, εξαπάτησε τους πολίτες, και δολοφόνησε χιλιάδες στα νοσοκομεία-κολαστήρια, για να δολοφονήσει πολύ περισσότερους στην “τελική λύση” των *δια*bολιασμών.

Μου αρκεί…

ΠΗΓΗ



Αναρτήθηκε από km58

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου