Δόξα τω Θεώ, αξιώθηκα τα βήματα της ζωής μου να με οδηγήσουν σε κάποιους “ανάξιους” (κατά δήλωσίν τους) ιερομόναχους, από τους οποίους διδάχθηκα βασικά στοιχεία της Πίστεώς μας. Κάποιος γνώστης αυτών των θεμάτων, θα αναρωτηθεί πως είμαι σίγουρος ότι διδάχθηκα ορθά. Θα σας απαντήσω πολύ απλά : με ξεστράτισαν από την κοσμικήν άποψιν και με έβαλαν στον πολύ όμορφον “πειρασμόν” να προσπαθώ να γνωρίσω την Αλήθεια του Χριστού. Ασφαλώς δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι έγινα άγιος ούτε καν αναμάρτητος. Αλλά με διακατέχει η σχεδόν καθημερινή προσπάθεια της ορθοδρομήσεως και της μετανοίας, καθώς και η αγωνία της Τελικής Κρίσεως.
Στην ως τώρα προσπάθεια, σημαντικότατον ρόλον διαδραμάτισαν τα βιβλία του Οσίου γ.Παϊσίου της Ι.Μ.Ευαγγελιστού Ιωάννου Σουρωτής, που αυτά ειδικά θεωρώ με κατήχησαν σε Ορθοδοξία κι Ορθοπραξία. Το πόσον έχω επιτύχει να τα εμπεδώσω, αφήστε το, είναι μια θλιβερή ιστορία της αναξιότητός μου. Όμως με διακατέχει μια υπέρμετρη αίσθησις αγαλιάσεως σε οποιαδήποτε επαφή με αυτά. Συζητώντας δε με εν Χριστώ αδελφούς κι αδελφές, που ομοίως προσπαθούν στον δρόμον του Χριστού, μου μεταφέρεται ακριβώς η ίδια αίσθησις σεβασμού και τιμής προς τα βιβλία του Οσίου γέροντος, γεγονός που σηματοδοτεί ότι η πλειοψηφία των εν Χριστώ προσπαθούντων, ειδικά στο δυναμικό ηλικιακό φάσμα 30-60 ετών αυτής της περιστάσεως, έχει κατηχηθεί από τον Όσιον γέροντα μέσω των συγκεκριμένων βιβλίων του.
Οφείλω να σημειώσω ότι στα πρώτα δυο βιβλία για τον όσιον γέροντα, που διάβασα (πριν τα προαναφερόμενα), περιλαμβανόταν ένα βιβλίο, που νομίζω ότι σεις συντάξατε κι αν θυμάμαι καλά αναφερόταν ότι είσασταν κοντά στον Όσιον γέροντα στο Άγιον Όρος. Δεδομένου ότι αυτά τα βιβλία (το δικό σας και της Ι.Μ.Ευαγγελιστού Ιωάννου) συμπληρώνουν κοντά 30 έτη κυκλοφορίας, μου δημιουργούνται απορίες :
α – Γιατί αργοπορήσατε περί τα 30 έτη, ώστε να αναφερθείτε σε πλάνες των αναφερομένων βιβλίων του Οσίου; Τόσα έτη δεν τα γνωρίζατε; Δεν είσασταν κοντά στον Όσιον, ώστε να αντιληφθείτε τις γραμμένες πλάνες, που αναφέρετε; Πέραν αυτού γιατί κανείς άλλος και ειδικά Αγιορείτης δεν συμμερίζεται τις απόψεις σας; Δεν είδα κάποιον άλλον να τα αναφέρει.
β – Ας δεχθούμε ότι έχετε δίκιο, αλλά ρωτώ όλα αυτά τα 30 έτη δεν διακρίνατε κάτι πλέον μεμπτόν, ώστε να παρέμβειτε; Αν «ταῦτα ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα ΓΙΑΤΙ ἀφιέναι;» Όλοι βοούν για τα χάλια του πληρώματος της Εκκλησίας, ότι έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ τα Σόδομα και τα Γόμορα (γι αυτό και βιώνουμε τις τρέχουσες δοκιμασίες) και σεις εκκινήσατε από ό,τι το καλύτερο κατηχητικό συνέβη στην Εκκλησία τα τελευταία 30 έτη, τα βιβλία του Οσίου; Αυτά τα χρόνια είδατε κάποιον να κατηχεί τόσον ευρέως αποτελεσματικά όσον ο Όσιος μέσω των βιβλίων του; Η δική σας πνευματική συνεισφορά προς Τον «πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν» ποιά ήταν; Δεν ζητώ να μου πείτε, απλά να αναρωτηθείτε. Προσωπική μου άποψις ότι αν δεν υπήρχαν αυτά τα βιβλία δεν γνωρίζω αν θα υπήρχαν πιστοί στους ναούς πέραν των γερόντων. Δεν μπορώ λοιπόν να σας κρύψω τον σκανδαλισμόν μου για το θέμα κι εύχομαι τις πρεσβείες του Οσίου για τον φωτισμόν όλων μας.
Η επαφή μου τόσα χρόνια με ιερείς και μοναχούς, μου έχει διδάξει απεριόριστον σεβασμόν στην ιδιότητα του αγγελικού σχήματος, κάποιου που απαλλάσσεται από τα “κοσμικά βαρίδια” κι αφήνεται στην αγκαλιά και φροντίδα του Χριστού. Σαν επίγειοι άγγελοι προσπαθούν να διακατέχονται μόνον από αγάπη, όχι την αγαπουλινίστικη οικουμενιστική αλλά την Αγάπη του Χριστού, αφού Αυτός είναι ο ορισμός της Αγάπης και κανείς άλλος. Αντ’ αυτού διακρίνω στο άρθρο σας O «ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ» ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΚΑΙ Η «ΧΡΥΣΑΥΓΙΖΟΥΣΑ» ΑΛΗΘΕΙΑ #covid19 https://vasilinos.wordpress.com/2021/06/09/o-%CE%BB%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%83-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CF%81%CF%83%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7/ – www.triklopodia.gr/o-λαλιστατοσ-μοναχοσ-αρσενιοσ-και-η/ τάσεις ξεκατινιάσματος. Λυπάμαι που το γράφω αλλά έτσι το νοιώθω. Που υπάρχει το «…Η αγάπη μακροθυμεί, αγαθοποιεί∙ η αγάπη δεν φθονεί∙ η αγάπη δεν αυθαδιάζει, δεν επαίρεται, δεν ασχημονεί, δεν ζητεί τα εαυτής, δεν παροξύνεται, δεν διαλογίζεται το κακόν∙ δεν χαίρει εις την αδικίαν, συγχαίρει δε εις την αλήθειαν. Πάντα ανέχεται, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει…» (Α΄Κορ.ιγ΄,4-7). Έχω διαβάσει πολλές αντίστοιχες επιστολές μεταξύ ατόμων της Πίστεως, όπου υπάρχει παρά τις αντιπαραθέσεις αδελφικόν ύφος και παραινέσεις προς εκατέρωθεν φωτισμόν. Δεν διέκρινα ούτε ακτίνα τέτοιου φωτισμού αλλά αντίθετα δίνεται μια εντύπωσις εντόνων αντιπαραθέσεων στο περιβόλι της Παναγιάς, μια τροφή για τους εχθρούς του Χριστού. Κι αν ο μοναχός στον οποίον αναφέρεστε είναι απλός μοναχός, σεις ως πνευματικός πως επιτρέπετε στον εαυτό σας αυτήν την εικόνα;
Τον αναφερόμενον μοναχόν δεν τον γνωρίζω κι ασφαλώς δεν συμμερίζομαι τις πολιτικές του θέσεις αφού πλέον έχω εισέλθει σε επίγνωσιν ότι σωτηρία δεν θα έλθει από κοσμικούς άρχοντες, πολύ δε περισσότερον απ’ όλο το φάσμα του αχαρακτήριστου πολιτικού συστήματος. Προσωπικά δεν θα έκρινα τον άλλον («Μή κρίνετε, ίνα μη κριθήτε·» Ματθ.7,1) δημοσίως χωρίς να γνωρίζω αν έχει ήδη εξομολογηθεί τα όποια αμαρτήματά του λόγω των πολιτικών του θέσεων. Ούτε θα επικαλούμην την κοσμική δικαιοσύνην (δικηγορικό γραφείο, δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, google, facebook, ενδεδειγμένα νομικά μέτρα, ποινικά κι αστικά) ειδικά αν είχα ορκιστεί να απορρίψω τα κοσμικά, αφιέμενος στην Θείαν Αγάπη και μέριμνα, αφού δεν θα είχα και χρήματα να τα χρηματοδοτήσω.
Γιατί δεν αναπαύεστε στο «Ζητείτε πρώτον την Βασιλείαν του Θεού και την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΝ ΑΥΤΟΥ και ταύτα πάντα προστεθήσετε ημίν»; Δεν φοβάστε μην ισχύσει για όσους διώξετε το «Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών εστίν η βασιλεία των ουρανών»; Αλλά και σεις γιατί δεν συμμερίζεστε το «Μακάριοι εστέ, όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσιν υμάς και είπωσι πάν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού. Χαίρετε και αγαλλιάσθε, ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς· ούτω γαρ έδιωξαν τους προφήτας τους προ υμών»; Δεν εμπιστεύεστε τον Λόγον του Θεού, που πρώτος σεις σαν πνευματικός πρέπει να διδάσκετε; Και πως ανοίγετε την θύρα της Εκκλησίας στον Καίσαρα, όταν ο Αγ.Ιωάννης Δαμασκηνός έλεγεν «ου βασιλέων εστί νομοθετείν τη Εκκλησία»;
Αναφορικά με τα περί κορωνοϊού, τα αντιπαρέρχομαι με μεγάλη λύπη για όσους τα συμμερίζονται, όντες μοναχοί ή ιερωμένοι. Λυπάμαι πραγματικά όσους αποδέχονται την κοσμικήν αγνωσία και δεν σκύβουν με ευλάβεια το κεφάλι στον Ιησού Χριστόν να ζητήσουν την “πληροφορία”. Αγνοούν ότι η κοσμική γνώσις είναι ένα θλιβερό υποσύνολον της Παντογνωσίας του Χριστού, ο Οποίος απλά περιμένει να δει πως θα την διαχειριστούμε και να μας κρίνει αντίστοιχα. Στα εν λόγω βιβλία του ο Όσιος γράφει :
«Αιτείτε και δοθήσεται», λέει η Γραφή. Αν δεν ζητάμε βοήθεια από τον Θεό, θα σπάζουμε τα μούτρα μας. Ενώ, όταν ζητάμε την θεία βοήθεια, ο Χριστός μας δένει με ένα σχοινάκι και μας συγκρατεί. Φυσάει ο αέρας από εδώ-εκεί, αλλά, επειδή είμαστε δεμένοι, δεν κινδυνεύουμε. Όταν όμως ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει ότι ο Χριστός είναι που τον κρατάει, λύνεται πλέον από το σχοινάκι και τον χτυπούν οι άνεμοι από δω κι από κει και ταλαιπωρείται.
Κι αλλού γράφει :
Ο Θεός λοιπόν αλλά και οι Άγιοι για να βοηθήσουν, πρέπει ο ίδιος ο άνθρωπος να το θέλει και να το ζητά, αλλιώς δεν επεμβαίνουν. Ο Χριστός ρώτησε τον παράλυτο: «Θέλεις υγιής γενέσθαι;». Αν δεν θέλη ο άνθρωπος, το σέβεται ο Θεός … Διαφορετικά, δεν θέλει να επέμβει ο Θεός. Ζητά κανείς βοήθεια, και ο Θεός και οι Άγιοι την δίνουν. Μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου, έχουν κιόλας βοηθήσει. Μερικές φορές δεν προλαβαίνεις ούτε να τα ανοιγοκλείσεις. Τόσο γρήγορα βρίσκεται ο Θεός δίπλα σου.
Σας ρωτώ λοιπόν ευθέως :
ΑΦΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΡΩΤΑ «Θέλεις υγιής γενέσθαι;» ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΜΠΟΛΙΑΣΜΑ; Εξ όσων γνωρίζω, ΜΟΝΟΝ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ενώ ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ “ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ” ΙΣΟΒΙΩΣ ΣΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΝ, ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΣΩΖΟΜΑΣΤΕ.
Θα μου απαντήσει επιτέλους κάποιος γι αυτό; Ο απόστολος Παύλος όταν έλεγε την γνώμη του, έγραφε : «Τούτο λέγω κατά την εμήν γνώμην, ου κατ’ επιταγήν». Τόση ταπείνωση ο εκ των θεμελιωτών της Εκκλησίας μας, ο Πρωτοκορυφαίος!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟΝ ΑΝ ΔΕΝ “ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ” Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. Ακόμα και τις τρίχες μας έχει αριθμημένες!
Σχετικά με τις επαπειλούμενες αναφορές σας σε “Αναλαμπή της Ορθοδοξίας”, μ’όλον τον σεβασμόν προσέξτε δυο θεματάκια :
1 – Δεν τα έχει αναφέρει μόνον ο Όσιος Παϊσιος (έχω ρωτήσει πολλούς προσκυνητές που τα άκουσαν από το στόμα του) αλλά και πολλοί άλλοι όπως οι μακαριστοί γέροντες Ιωσήφ Βατοπεδινός (https://youtu.be/jusqiOuwKOo ) και Εφραίμ Φιλοθεϊτης-Αριζονίτης (https://youtu.be/QyAq5lei_0Y ) κι άλλοι περίπου πενήντα πατέρες (στρατευομένης ή θριαμβευούσης Εκκλησίας). Προσέξτε δε στην ζωντανή μαρτυρία του γ.Εφραίμ, ότι αυτά λέχθηκαν παρουσία του Οσίου γέροντός του Ιωσήφ Ησυχαστού. Με αγάπη προειδοποιώ μήπως «σκληρόν προς κέντρα λακτίζειν».
2 – Αδελφικά σας συνιστώ να ερευνήσετε το προ δεκαετιών βιβλίο σας μήπως περιέχει κάποια αναφορά σε Αναλαμπή, ώστε να μην έλθετε σε αντιπαράθεσιν με τα γραφόμενά σας.
Με σεβασμό, ένας αμαρτωλός πιστός
αλλά Ορθόδοξα προσπαθών και “παρρησία λαλών”
ΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
aristefanidis@mail.com
Αττική, 14-06-2020
triklopodia.gr
Αναρτήθηκε από zenjt
Οφείλω να σημειώσω ότι στα πρώτα δυο βιβλία για τον όσιον γέροντα, που διάβασα (πριν τα προαναφερόμενα), περιλαμβανόταν ένα βιβλίο, που νομίζω ότι σεις συντάξατε κι αν θυμάμαι καλά αναφερόταν ότι είσασταν κοντά στον Όσιον γέροντα στο Άγιον Όρος. Δεδομένου ότι αυτά τα βιβλία (το δικό σας και της Ι.Μ.Ευαγγελιστού Ιωάννου) συμπληρώνουν κοντά 30 έτη κυκλοφορίας, μου δημιουργούνται απορίες :
α – Γιατί αργοπορήσατε περί τα 30 έτη, ώστε να αναφερθείτε σε πλάνες των αναφερομένων βιβλίων του Οσίου; Τόσα έτη δεν τα γνωρίζατε; Δεν είσασταν κοντά στον Όσιον, ώστε να αντιληφθείτε τις γραμμένες πλάνες, που αναφέρετε; Πέραν αυτού γιατί κανείς άλλος και ειδικά Αγιορείτης δεν συμμερίζεται τις απόψεις σας; Δεν είδα κάποιον άλλον να τα αναφέρει.
β – Ας δεχθούμε ότι έχετε δίκιο, αλλά ρωτώ όλα αυτά τα 30 έτη δεν διακρίνατε κάτι πλέον μεμπτόν, ώστε να παρέμβειτε; Αν «ταῦτα ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα ΓΙΑΤΙ ἀφιέναι;» Όλοι βοούν για τα χάλια του πληρώματος της Εκκλησίας, ότι έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ τα Σόδομα και τα Γόμορα (γι αυτό και βιώνουμε τις τρέχουσες δοκιμασίες) και σεις εκκινήσατε από ό,τι το καλύτερο κατηχητικό συνέβη στην Εκκλησία τα τελευταία 30 έτη, τα βιβλία του Οσίου; Αυτά τα χρόνια είδατε κάποιον να κατηχεί τόσον ευρέως αποτελεσματικά όσον ο Όσιος μέσω των βιβλίων του; Η δική σας πνευματική συνεισφορά προς Τον «πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν» ποιά ήταν; Δεν ζητώ να μου πείτε, απλά να αναρωτηθείτε. Προσωπική μου άποψις ότι αν δεν υπήρχαν αυτά τα βιβλία δεν γνωρίζω αν θα υπήρχαν πιστοί στους ναούς πέραν των γερόντων. Δεν μπορώ λοιπόν να σας κρύψω τον σκανδαλισμόν μου για το θέμα κι εύχομαι τις πρεσβείες του Οσίου για τον φωτισμόν όλων μας.
Η επαφή μου τόσα χρόνια με ιερείς και μοναχούς, μου έχει διδάξει απεριόριστον σεβασμόν στην ιδιότητα του αγγελικού σχήματος, κάποιου που απαλλάσσεται από τα “κοσμικά βαρίδια” κι αφήνεται στην αγκαλιά και φροντίδα του Χριστού. Σαν επίγειοι άγγελοι προσπαθούν να διακατέχονται μόνον από αγάπη, όχι την αγαπουλινίστικη οικουμενιστική αλλά την Αγάπη του Χριστού, αφού Αυτός είναι ο ορισμός της Αγάπης και κανείς άλλος. Αντ’ αυτού διακρίνω στο άρθρο σας O «ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ» ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΚΑΙ Η «ΧΡΥΣΑΥΓΙΖΟΥΣΑ» ΑΛΗΘΕΙΑ #covid19 https://vasilinos.wordpress.com/2021/06/09/o-%CE%BB%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%83-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CF%81%CF%83%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7/ – www.triklopodia.gr/o-λαλιστατοσ-μοναχοσ-αρσενιοσ-και-η/ τάσεις ξεκατινιάσματος. Λυπάμαι που το γράφω αλλά έτσι το νοιώθω. Που υπάρχει το «…Η αγάπη μακροθυμεί, αγαθοποιεί∙ η αγάπη δεν φθονεί∙ η αγάπη δεν αυθαδιάζει, δεν επαίρεται, δεν ασχημονεί, δεν ζητεί τα εαυτής, δεν παροξύνεται, δεν διαλογίζεται το κακόν∙ δεν χαίρει εις την αδικίαν, συγχαίρει δε εις την αλήθειαν. Πάντα ανέχεται, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει…» (Α΄Κορ.ιγ΄,4-7). Έχω διαβάσει πολλές αντίστοιχες επιστολές μεταξύ ατόμων της Πίστεως, όπου υπάρχει παρά τις αντιπαραθέσεις αδελφικόν ύφος και παραινέσεις προς εκατέρωθεν φωτισμόν. Δεν διέκρινα ούτε ακτίνα τέτοιου φωτισμού αλλά αντίθετα δίνεται μια εντύπωσις εντόνων αντιπαραθέσεων στο περιβόλι της Παναγιάς, μια τροφή για τους εχθρούς του Χριστού. Κι αν ο μοναχός στον οποίον αναφέρεστε είναι απλός μοναχός, σεις ως πνευματικός πως επιτρέπετε στον εαυτό σας αυτήν την εικόνα;
Τον αναφερόμενον μοναχόν δεν τον γνωρίζω κι ασφαλώς δεν συμμερίζομαι τις πολιτικές του θέσεις αφού πλέον έχω εισέλθει σε επίγνωσιν ότι σωτηρία δεν θα έλθει από κοσμικούς άρχοντες, πολύ δε περισσότερον απ’ όλο το φάσμα του αχαρακτήριστου πολιτικού συστήματος. Προσωπικά δεν θα έκρινα τον άλλον («Μή κρίνετε, ίνα μη κριθήτε·» Ματθ.7,1) δημοσίως χωρίς να γνωρίζω αν έχει ήδη εξομολογηθεί τα όποια αμαρτήματά του λόγω των πολιτικών του θέσεων. Ούτε θα επικαλούμην την κοσμική δικαιοσύνην (δικηγορικό γραφείο, δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, google, facebook, ενδεδειγμένα νομικά μέτρα, ποινικά κι αστικά) ειδικά αν είχα ορκιστεί να απορρίψω τα κοσμικά, αφιέμενος στην Θείαν Αγάπη και μέριμνα, αφού δεν θα είχα και χρήματα να τα χρηματοδοτήσω.
Γιατί δεν αναπαύεστε στο «Ζητείτε πρώτον την Βασιλείαν του Θεού και την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΝ ΑΥΤΟΥ και ταύτα πάντα προστεθήσετε ημίν»; Δεν φοβάστε μην ισχύσει για όσους διώξετε το «Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών εστίν η βασιλεία των ουρανών»; Αλλά και σεις γιατί δεν συμμερίζεστε το «Μακάριοι εστέ, όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσιν υμάς και είπωσι πάν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού. Χαίρετε και αγαλλιάσθε, ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς· ούτω γαρ έδιωξαν τους προφήτας τους προ υμών»; Δεν εμπιστεύεστε τον Λόγον του Θεού, που πρώτος σεις σαν πνευματικός πρέπει να διδάσκετε; Και πως ανοίγετε την θύρα της Εκκλησίας στον Καίσαρα, όταν ο Αγ.Ιωάννης Δαμασκηνός έλεγεν «ου βασιλέων εστί νομοθετείν τη Εκκλησία»;
Αναφορικά με τα περί κορωνοϊού, τα αντιπαρέρχομαι με μεγάλη λύπη για όσους τα συμμερίζονται, όντες μοναχοί ή ιερωμένοι. Λυπάμαι πραγματικά όσους αποδέχονται την κοσμικήν αγνωσία και δεν σκύβουν με ευλάβεια το κεφάλι στον Ιησού Χριστόν να ζητήσουν την “πληροφορία”. Αγνοούν ότι η κοσμική γνώσις είναι ένα θλιβερό υποσύνολον της Παντογνωσίας του Χριστού, ο Οποίος απλά περιμένει να δει πως θα την διαχειριστούμε και να μας κρίνει αντίστοιχα. Στα εν λόγω βιβλία του ο Όσιος γράφει :
«Αιτείτε και δοθήσεται», λέει η Γραφή. Αν δεν ζητάμε βοήθεια από τον Θεό, θα σπάζουμε τα μούτρα μας. Ενώ, όταν ζητάμε την θεία βοήθεια, ο Χριστός μας δένει με ένα σχοινάκι και μας συγκρατεί. Φυσάει ο αέρας από εδώ-εκεί, αλλά, επειδή είμαστε δεμένοι, δεν κινδυνεύουμε. Όταν όμως ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει ότι ο Χριστός είναι που τον κρατάει, λύνεται πλέον από το σχοινάκι και τον χτυπούν οι άνεμοι από δω κι από κει και ταλαιπωρείται.
Κι αλλού γράφει :
Ο Θεός λοιπόν αλλά και οι Άγιοι για να βοηθήσουν, πρέπει ο ίδιος ο άνθρωπος να το θέλει και να το ζητά, αλλιώς δεν επεμβαίνουν. Ο Χριστός ρώτησε τον παράλυτο: «Θέλεις υγιής γενέσθαι;». Αν δεν θέλη ο άνθρωπος, το σέβεται ο Θεός … Διαφορετικά, δεν θέλει να επέμβει ο Θεός. Ζητά κανείς βοήθεια, και ο Θεός και οι Άγιοι την δίνουν. Μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου, έχουν κιόλας βοηθήσει. Μερικές φορές δεν προλαβαίνεις ούτε να τα ανοιγοκλείσεις. Τόσο γρήγορα βρίσκεται ο Θεός δίπλα σου.
Σας ρωτώ λοιπόν ευθέως :
ΑΦΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΡΩΤΑ «Θέλεις υγιής γενέσθαι;» ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΜΠΟΛΙΑΣΜΑ; Εξ όσων γνωρίζω, ΜΟΝΟΝ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ενώ ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ “ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ” ΙΣΟΒΙΩΣ ΣΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΝ, ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΣΩΖΟΜΑΣΤΕ.
Θα μου απαντήσει επιτέλους κάποιος γι αυτό; Ο απόστολος Παύλος όταν έλεγε την γνώμη του, έγραφε : «Τούτο λέγω κατά την εμήν γνώμην, ου κατ’ επιταγήν». Τόση ταπείνωση ο εκ των θεμελιωτών της Εκκλησίας μας, ο Πρωτοκορυφαίος!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟΝ ΑΝ ΔΕΝ “ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ” Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. Ακόμα και τις τρίχες μας έχει αριθμημένες!
Σχετικά με τις επαπειλούμενες αναφορές σας σε “Αναλαμπή της Ορθοδοξίας”, μ’όλον τον σεβασμόν προσέξτε δυο θεματάκια :
1 – Δεν τα έχει αναφέρει μόνον ο Όσιος Παϊσιος (έχω ρωτήσει πολλούς προσκυνητές που τα άκουσαν από το στόμα του) αλλά και πολλοί άλλοι όπως οι μακαριστοί γέροντες Ιωσήφ Βατοπεδινός (https://youtu.be/jusqiOuwKOo ) και Εφραίμ Φιλοθεϊτης-Αριζονίτης (https://youtu.be/QyAq5lei_0Y ) κι άλλοι περίπου πενήντα πατέρες (στρατευομένης ή θριαμβευούσης Εκκλησίας). Προσέξτε δε στην ζωντανή μαρτυρία του γ.Εφραίμ, ότι αυτά λέχθηκαν παρουσία του Οσίου γέροντός του Ιωσήφ Ησυχαστού. Με αγάπη προειδοποιώ μήπως «σκληρόν προς κέντρα λακτίζειν».
2 – Αδελφικά σας συνιστώ να ερευνήσετε το προ δεκαετιών βιβλίο σας μήπως περιέχει κάποια αναφορά σε Αναλαμπή, ώστε να μην έλθετε σε αντιπαράθεσιν με τα γραφόμενά σας.
Με σεβασμό, ένας αμαρτωλός πιστός
αλλά Ορθόδοξα προσπαθών και “παρρησία λαλών”
ΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
aristefanidis@mail.com
Αττική, 14-06-2020
triklopodia.gr
Αναρτήθηκε από zenjt
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου