Τρίτη, Δεκεμβρίου 01, 2020

Ξεπέρασε τον κορωνοϊό αν και ... υπερήλικας !!!




Και με συνοδά ...

Ανάρτηση στο προσωπικό του blog έκανε ο πρώην Μητροπολίτης Αιγιαλείας Αμβρόσιος.

Σε αυτή ο ίδιος ενημερώνει πως κατάφερε να θεραπευτεί από τον ιό του κορωνοϊού, από τον οποίο και είχε βρεθεί θετικός το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Παράλληλα μεταξύ άλλων σε αυτή ανέφερε τα εξής:

«Ναί, αγαπητοί μου Πατέρες και Αδελφοί.

Με την μεσιτεία της Υπεραγίας Θεοτόκου και του Αγίου Νεκταρίου, του Οποίου το Παρεκκλήσιον είναι ακριβώς δίπλα μας, έλαβε τέλος η μικρή περιπέτεια της υγείας μου.

Είχα προσβληθή από τον Κορωνοϊό! Ο Κύριος με ελέησε!

Με εθεράπευσε χωρίς την περιπέτεια της εισαγωγής μου στο Νοσοκομείο!

Δοξάζω και ανυμνώ τo Άγιον Όνομά Του, πρός Τον Οποίον δεν έπαυσα να μονολογώ την ευχήν:

«Κύριε ημών Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλόν»!

Ευγνωμονώ την Παναγία μας, προς την Οποίαν παρακλητικώς προσευχόμενος, επισφράγιζα πάντοτε την προσευχήν μου με τα λόγια:

«Την πάσαν ελπίδα μου εις Σε ανατίθημι.

Μήτερ του Θεού φύλαξόν με υπό την σκέπην Σου».

Μάλιστα για του λόγου το αληθές, ο ίδιος ανάρτησε φωτογραφία από το τεστ που έκανε το οποίο και βγήκε αρνητικό.






ΠΗΓΗ



Αναρτήθηκε από km58

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου