Δευτέρα, Ιουνίου 01, 2020

Ποιά πρέπει να είναι η στάση μας απέναντι στους σύγχρονους προδότες-Ακούστε ένα βίντεο φωτιά που θα σας ανοίξει τα μάτια

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΑΤΣΙΑ | ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ


ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΔΑΝΕ ΤΗ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΡΙΞΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Όλοι οι ιεράρχες συμπορευθήκατε με την πλάνη και χειροκροτήσατε αντίχριστους και μασόνους, για χάρη της υγείας του ανθρώπου και προδώσατε τον Δημιουργό!
Εσείς όμως, εγκωμιάζετε όλους τους αφορισμένους πολιτικούς και τον κ. Τσιόδρα, που εισηγήθηκε το κλείσιμο των Ιερών Ναών, γιατί δεν έχει φόβο Υιού του Θεού, παρά μόνο φόβο του ιού της γρίπης!
Ξεσκεπαστήκατε και εσείς και οι υπόλοιποι στα μάτια μας…
Αυτή η «μολυσματική» Εκκλησία, που φτιάξατε σήμερα, υποτασσόμενοι σε αιρετικούς και παγκοσμιοποιητές, οπαδούς της πανθρησκείας, με «μέτρα ασφαλείας», δεν είναι η Εκκλησία του Χριστούλη αγιασμένη από το Άγιο Πνεύμα, αλλά η εκκλησία του διαβόλου!
Να την χαίρεστε!!!

Στη θέση του, ένας αληθινός εκπρόσωπος του Θεού, μετά από μια τέτοια επιστολή, θα είχε εγκαταλείψει τον μητροπολιτικό θρόνο, θα είχε αποτραβηχτεί στο Άγιον Όρος σε σκήτη για προσευχή και μετάνοια και θα επέστρεφε ως απλός ιερέας.
Ο ίδιος, παραμένει στην θέση του…
Τα συμπεράσματα, δικά σας.


Του έστειλαν την παρακατω επιστολη, η οποια μας εσταλη απο μια πρεσβυτερα
“Άκουσα, με μεγάλη προσοχή, την συνέντευξή σας στην δημοσιογράφο Μαρία Γιαχνάκη.
Δηλώσατε, μεταξύ άλλων, πως η χειρότερη πράξη είναι να κρίνετε την Εκκλησία και τη Σύνοδο, που είναι εγγυήτρια και είπατε: «Αν γίνει λάθος ή κάτι διαφορετικό από αυτό που εγώ σκέφτομαι, με μεγάλη μου εσωτερική ανάπαυση, που ελευθερώνει την ψυχή μου, προκρίνω την Εκκλησία και ψηφίζω το λάθος!»
Τί γίνεται όμως, εάν η εκκλησία γίνει Χριστομάχος;
Τί γίνεται, όταν συνεργεί, επικροτεί και προωθεί αντίθεους νόμους;
Ποιός εγγυάται, σε εμάς, πως η επίσημη Εκκλησία είστε εσείς, όταν δεν ορθοτομείτε τον λόγο της Αληθείας, ασπαζόμενοι τους αντίχριστους νόμους του Κράτους;
Η Ιστορία έδειξε πως την Εκκλησία την κράτησαν σε δύσκολες περιστάσεις, όπως σήμερα, ένας μοναχός ή ένας ιεράρχης, που Ομολογούσαν την Αλήθεια του Χριστού!
Ο μοναχός Μάρκος ο Ευγενικός, πήγε εναντίων όλων των Πατριαρχών και σήκωσε στην πλάτη του, μόνος του,όλη την Ορθοδοξία, όταν εκείνοι έπεσαν σε αίρεση, όπως εσείς που κλείσατε τις εκκλησίες μας!!!
Δεν σιώπησε, όπως εσείς προτείνετε σε ιερωμένους και λαϊκούς, καταδικάζοντας ως αγριεμένο ιεροκατήγορο, όποιον «ελέγξει» την «εκκλησία»!
Τι είναι όμως, η εκκλησία;
Ο λαός ή η ιεραρχία και οι κληρικοί;
Αυτοί εγγυώνται για την ψυχή μας, αν ένοχα σιωπήσουμε, εν ονόματι της υπακοής… στα «λάθη» τους;
Απλό λάθος θεωρείτε την βλασφημία της διοικούσας Εκκλησίας στο Άγιο Πνεύμα, ενάντια σε όλους τους Αγίους, σε όλη την Παράδοση της Εκκλησίας, με πρωτοφανείς υποχωρήσεις και πράξεις;
Όλοι οι ιεράρχες συμπορευθήκατε με την πλάνη και χειροκροτήσατε αντίχριστους και μασόνους, για χάρη της υγείας του ανθρώπου και προδώσατε τον Δημιουργό!
Η Εκκλησία του Χριστού, δεν κάνει λάθη! Κατέχει την αλήθεια!
Οι άνθρωποι κάνουμε λάθη και εγκλήματα, που είμαστε πεπτωκοί, όπως άνθρωποι είστε και οι Ιεράρχες, που γίνατε αιρετικοί, κλείνοντας τις Εκκλησίες του Χριστού!
Δεν κρίνουμε, Σεβασμιώτατε, κληρικούς για την ιδιωτική τους ζωή, αυτό θα ήταν κατάκριση.
Σας κρίνουμε οι Πιστοί, για να διακρίνουμε και όχι για να κατακρίνουμε.
Ο Θεός έδωσε την κρίση και είπε: «Την δικαία κρίση, κρίνατε!».
Είναι εντολή να κρίνεις, για να διακρίνεις!
Όπως λέει και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρισόστομος: Το «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ»!
Γι’ αυτό, μην διαστρεβλώνετε τον λόγο του Κυρίου και μας καλείτε σε εγκληματική σιωπή, όταν βλασφημείται η Πίστη μας!
Θα είστε εσείς ο εξαγοραστής αυτής της μέγιστης αμαρτίας μας;

Σας διαφεύγει, βέβαια, πώς τα μέλη της Εκκλησίας έχουν υποχρέωση και καθήκον να μιλήσουν και να ελέγξουν, όπως λέει ο Μέγας Βασίλειος: «Το να εφησυχάζει κανείς, όταν το κινδυνευόμενον είναι η Πίστις, τούτον είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι Ομολογία ειλικρινής».
Ο Άγιος Παΐσιος, που πολύ ευλαβείσθε, προέτρεπε να είμασθε ανυποχώρητοι σε θέματα Πίστεως και Πατρίδας, ενώ ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς είπε πως:
«Όταν η Εκκλησία απαγορεύσει στην απλή γιαγιά να ελέγχει τον Επίσκοπό της, τότε θα έρθει και το τέλος της Εκκλησίας….».
Εξάλλου, μην ξεχνάτε πως οι μεγαλύτεροι Μάρτυρες της Ορθοδοξίας δεν μαρτύρησαν για την Ομολογία τους στο Χριστό, όπως π.χ., ο Τίμιος Πρόδρομος, αλλά μόνο και μόνο επειδή έλεγξαν το παράνομο και το άδικο!
Εσείς όμως Σεβασμιώτατε, παραβλέπετε τί είπαν ο Κύριος και οι Άγιοί μας και τεχνηέντως θεολογείτε υπέρ της τυφλής υπακοής στη Σύνοδο και ας βγάζει αιρετικές αποφάσεις!
Οι Πιστοί είμαστε καλοί, όταν σας χειροκροτούμε και σας φωνάζουμε το «Άξιος», ενώ όταν σας ελέγχουμε, επειδή δεν Ορθοτομείτε τον λόγο της Αληθείας, αντιδράτε…
Πρέπει εμείς οι «αδαείς» χριστιανοί, να «ψηφίσουμε το λάθος της Εκκλησίας», όπως είπατε και να κάνουμε υπακοή σε «φωτισμένους» ιεράρχες, που έκλεισαν τους Ναούς του Θεού, συμπροσεύχονται ή συλλειτουργούν με σχισματικούς, αιρετικούς, αλλόθρησκους, πανθρησκειαστές, που αναγνώρισαν σχισματικούς, ονόμασαν Εκκλησίες τις αιρέσεις, αδιαφορούν για τα εθνικά θέματα και το ποίμνιό τους!!!
Όλα αυτά, τα πρωτάκουστα, τα ζήσαμε μέχρι τώρα…
Στη Σύνοδο, στους Ιεράρχες και στους Πνευματικούς μας, οφείλουμε υπακοή, μόνο όταν Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας, με λόγια και με πράξεις.
Διαφορετικά: «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις».
Εσείς Σεβασμιώτατε, που είχατε την μεγάλη ευλογία να γνωρίσετε, από κοντά, τον αγωνιστή της Πίστεως και της Πατρίδας, μοναχό Άγιο Παΐσιο, γιατί δεν τον μιμηθήκατε;
Γιατί παραβλέψατε τις προφητείες του, που επαληθεύονται όλες και τις νουθεσίες του και δεν ελέγξατε τα έργα του σκότους της μασονίας, που έκλεισαν τους Ναούς μας;
Η ένοχη σιωπή σας, είναι συνενοχή!
Δεν κινούμαστε με διπλωματία στην Εκκλησία, αλλά με την Αλήθεια του Χριστού!
Εσείς όμως, εγκωμιάζετε όλους τους αφορισμένους πολιτικούς και τον κ. Τσιόδρα, που εισηγήθηκε το κλείσιμο των Ιερών Ναών, γιατί δεν έχει φόβο Υιού του Θεού, παρά μόνο φόβο του ιού της γρίπης!
Ξεσκεπαστήκατε και εσείς και οι υπόλοιποι στα μάτια μας…
Είχαμε την αφέλεια να περιμένουμε μια συγγνώμη από τους Ιεράρχες μας, που θεώρησαν τον Χριστό μας και τις Αγίες Εκκλησίες Του μολυσματικούς χώρους συνάθροισης και πήραν μέτρα βλασφημίας στο Άγιο Πνεύμα, που με την άκτιστη Θεία Ενέργειά Του, καθαγιάζει τον Ναό!
Αντ’ αυτού, χωρίς καμιά ντροπή, δεχόμαστε αήθη επίθεση οι χριστιανοί, επειδή υπερασπιζόμαστε του Χριστού την Πίστη την Αγία, όπως την υπεράσπισε ο Κολοκοτρώνης, τόσοι ήρωες και Μάρτυρες με το αίμα τους, τόσοι Άγιοι ανά τους αιώνες, για να έρθετε εσείς σήμερα, μαζί με μασόνους Πολιτικούς, να ποδοπατήσετε την Ορθοδοξία μας και να επιβάλλετε σε όλους υπακοή!
Αυτή η «μολυσματική» Εκκλησία, που φτιάξατε σήμερα, υποτασσόμενοι σε αιρετικούς και παγκοσμιοποιητές, οπαδούς της πανθρησκείας, με «μέτρα ασφαλείας», δεν είναι η Εκκλησία του Χριστούλη αγιασμένη από το Άγιο Πνεύμα, αλλά η εκκλησία του διαβόλου!
Να την χαίρεστε!!!
Λέτε πως αγαπάτε τον Χριστό και μας καλείτε σε Ομολογία, αλλά είστε μόνο λόγια!
Δεν ελέγχετε την πλάνη και την αίρεση στους κόλπους της εκκλησίας, παρά ελέγχετε εμάς που λέμε την αλήθεια!
Αν γίνουμε Ομολογητές, εσείς θα μας έχετε κάνει!
Μπήκαμε μπροστά οι Πιστοί, να υπερασπιστούμε τον Χριστό μας, αφού οι ποιμένες μας έγιναν υβριστές με τις πράξεις τους και την ένοχη σιωπή τους!
Το οφείλουμε στο Τίμιο Αίμα Του, που έχυσε για εμάς!
Μιμηθείτε τον ληστή, που τόσο αγαπάτε, έστω και τελευταία στιγμή και ομολογήστε δημόσια τον Χριστό, όπως δημόσια τον προδώσατε όλοι, για να σώσετε την ψυχή σας από βέβαιη κόλαση.
Ο Θεός σας έστειλε ανθρώπους να σας αφυπνίσουν από την φοβερή πλάνη που περιπέσατε, αλλά εσείς αρνείστε πεισματικά!
Εδώ ταιριάζει, απόλυτα, η φράση του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου:» Το πίπτειν ανθρώπινον, ΤΟ ΕΜΜΕΝΕΙΝ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΝ, το μετανοείν Θείον»!

Πηγή

Ποιά πρέπει να είναι η στάση μας απέναντι στους σύγχρονους προδότες της Πίστεως και της Εκκλησίας;
Η Αγιογραφία μας παραδίδει, το ευλογημένο χαστούκι του Αγίου Νικολάου στον Άρειο, εις την Α΄ Σύνοδο της Νίκαιας 325 μ.Χ.
Μὴ πρόσεχε αὐτῶν τῇ χρηστολογίᾳ, μηδὲ τῇ νομιζομένῃ ταπεινοφροσύνῃ•… Μὴ τοῖς φιλήμασι πρόσεχε,ἀλλὰ τὸν ἰὸν φυλάσσου.

Μὴ πρόσεχε αὐτῶν τῇ χρηστολογίᾳ, μηδὲ τῇ νομιζομένῃ ταπεινοφροσύνῃ•… Μὴ τοῖς φιλήμασι πρόσεχε,ἀλλὰ τὸν ἰὸν φυλάσσου.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Βιώνουμε πραγματικὰ καιροὺς ἀποκαλυπτικούς, καιροὺς ἀσεβείας, πτώσης, προδοσίας, ἀλλὰ καὶ καιροὺς ἀπορίας.
Τὸ ποίμνιο βλέπει, καταλαβαίνει, ἀλλὰ ὡς μὴ κατηχούμενο, ἀπορεῖ ὡς τὸ τί πρέπει νὰ πράξει.
Στὴν γενικὴ σύγχυση ποὺ ἐπικρατεῖ, πολλοὶ ρωτοῦν: Τί πρέπει νὰ κάνουμε, πῶς πρέπει νὰ συμπεριφερθοῦμε ἀπέναντι στοὺς σημερινοὺς «ποιμένες»;
Ἀποροῦν, λοιπόν, οἱ πολλοὶ καὶ ἀμφιταλατεύονται, διότι ἀπὸ τὴν μία βλέπουν τὴν προδοσία, ἀπὸ τὴν ἄλλη βλέπουν καὶ ἀκοῦν διαφορετικὰ κηρύγματα• κηρύγματα ποὺ δὲν συμφωνοῦν μεταξύ τους, ἀλλὰ οὔτε καὶ μὲ τοὺς Πατέρες, γιατὶ τὸ ὁμόφρονο ἔχει πάψει πιὰ νὰ ὑπάρχει. Ἀκοῦν κηρύγματα μίας δῆθεν μετανοίας, δῆθεν συγγνώμης, δῆθεν ἀγάπης, δῆθεν ὑπομονῆς, τὰ ὁποῖα τοὺς τυφλώνουν, τοὺς κάνουν νὰ ξεχνοῦν, τί προηγήθηκε.
Βλέπουν τὴν ὑποκρισία, ἀλλὰ παράλληλα ἀκοῦν τὰ περὶ ὑπακοῆς καὶ τὸ «ἔχει γνῶσιν ὁ φύλαξ» καὶ ἀδυνατοῦν νὰ ἀνακαλύψουν τὸν τρόπο ἀντιμετώπισης τῆς τραγικῆς αὐτῆς κατάστασης.
Καὶ ὅμως ἐδῶ, ὅπως καὶ σὲ ὅλες τὶς περιπτώσεις, μόνοι ἀπλανεῖς σύμβουλοί μας πρέπει νὰ εἶναι μόνο οἱ ἅγιοι Πατέρες καὶ ὅσοι πιστὰ τοὺς ἐκφράζουν.
Ὡς ἐκφραστὲς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος οἱ ἅγιοι Πατέρες ποὺ ἔζησαν παρόμοιες καταστάσεις, μᾶς ἄφησαν τὴν διδαχή τους, τὶς παρακαταθῆκες τους.
Ἀπὸ αὐτοὺς μόνο μαθαίνουμε ἄνευ ὁποιουδήποτε σφάλματος, τὸ τί χρειάζεται νὰ γίνει τουλάχιστον ἐκ μέρους τοῦ καθενὸς πιστοῦ.
Διαβάζουμε στὶς κατηχήσεις τοῦ ἁγ. Κυρίλλου Ἱεροσολύμων, κατηχήσεις ποὺ ἀφοροῦν ὅλους τοὺς ἀληθινὰ πιστούς σὲ ὅλους τοὺς αἰῶνες καὶ σὲ ὅλες τὶς κοινωνίες:
«∆εινὸν ἡ ἁμαρτία, καὶ νόσος χαλεπωτάτη ψυχῆς ἡ παρανομία• ὑποτέμνουσα μὲν αὐτῆς τὰ νεῦρα, καὶ πυρὸς δὲ αἰωνίου γιγνομένη παραίτιος…
Πολλοὶ λύκοι περιάγουσιν ἐν ἐνδύμασι προβάτων, προβάτων μὲν ἐνδύματα κεκτημένοι, οὐ μὴν καὶ ὄνυχας καὶ ὀδόντας• ἀλλὰ τὴν ἥμερον περικείμενοι δορὰν καὶ τῷ σχήματι τοὺς ἀκάκους ἀπατῶντες, τὴν φθοροποιὸν τῆς ἀσεβείας ἐκ τῶν ὀδόντων προσχέουσιν ἰόν…
Ἆρα ἔστι τι τούτων ἀσεβέστερον; ἔστι τι τούτων ἀθλιώτερον;
Ἐγὼ διηγοῦμαί σοι τὴν πλάνην, ἵνα μειζόνως αὐτοὺς μισήσῃς. Φεῦγε οὖν τὴν ἀσέβειαν, μηδὲ χαίρειν λέγε τῷ τοιούτῳ, ἵνα μὴ κοινωνήσῃς τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους• καὶ μήτε πολυπραγμονήσῃς, μήτε εἰς λόγους αὐτοῖς ἐλθεῖν θελήσῃς.
Καὶ μίσει μὲν πάντας αἱρετικούς, ἐξαιρέτως δὲ τὸν τῆς μανίας ἐπώνυμον…• ἀλλὰ διὰ τὰ δυσσεβῆ δόγματα μίσει τὸν τῆς κακίας ἐργάτην, τὸ δοχεῖον παντὸς ρύπου, τὸν πάσης αἱρέσεως βόρβορον ὑποδεξάμενον.
Φιλοτιμούμενος γὰρ ἐν κακοῖς ἐξαίρετος γενέσθαι, τὰ πάντων λαβών, καὶ μίαν αἵρεσιν πεπληρωμένην βλασφημιῶν καὶ πάσης παρανομίας συστησάμενος, λυμαίνεται τὴν ἐκκλησίαν, (μᾶλλον δὲ τοὺς ἐκτὸς τῆς ἐκκλησίας) ὡς λέων περιπατῶν καὶ καταπίνων. Μὴ πρόσεχε αὐτῶν τῇ χρηστολογίᾳ, μηδὲ τῇ νομιζομένῃ ταπεινοφροσύνῃ• ὄφεις γάρ εἰσι γεννήματα ἐχιδνῶν. Καὶ Ἰούδας ἔλεγε, Χαῖρε Ῥαββί, καὶ προεδίδου. Μὴ τοῖς φιλήμασι πρόσεχε, ἀλλὰ τὸν ἰὸν φυλάσσου. Καὶ ἵνα μὴ μάτην δοκῶμεν αὐτοῦ κατηγορεῖν, ἐν παρεξόδῳ τίς ἐστιν οὗτος ὁ Μάνης εἴπωμεν, καὶ τί διδάσκει ἐκ μέρους• …κλέπτης γάρ ἐστιν ἀλλοτρίων κακῶν, ἐξιδιοποιούμενος τὰ κακά. Καὶ γέγραπται• Ὃς δ’ ἂν βλασφημήσῃ εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον, οὐκ ἔχει ἄφεσιν. Ἐβλασφήμησεν οὖν, Πνεῦμα ἅγιον ἑαυτὸν εἰπών. Ὁ ἐκείνοις κοινωνῶν, βλεπέτω μετὰ τίνων ἑαυτὸν ἐντάσσει».(Κυρίλλου Ἱεροσολύμων, ἀποσπάσματα ἀπὸ Κατήχησις Α΄ καὶ Δ΄ Φωτιζομένων, ἐν Ἱεροσολύμοις σχεδιασθεῖσα, Εἰσαγωγικὴ τοῖς τῷ βαπτίσματι προσελθοῦσι, 6.12 περὶ αἱρέσεων).
Μᾶς κατηχεῖ, λοιπόν, ὁ ἅγιος Κύριλλος: «Κακὴ ἡ ἁμαρτία, καὶ ἀκόμα χειρότερη νόσος/ἀσθένεια εἶναι ἡ παρανομία, διότι ἡ παρανομία παραλύει τὰ νεῦρα τῆς ψυχῆς καὶ ὁδηγεῖ στὴν κόλαση».
Ἡ παρανομία λοιπόν, εἶναι χειρότερη ἀπὸ τὴν ἁμαρτία, εἶναι δολοφόνος καὶ ἄκρως κολλητικὴ ἀσθένεια.
Ὅποιος παρανομεῖ, ἰδίως οἱ ποιμένες, ὁδηγεῖ καὶ τοὺς ἄλλους στὴν παρανομία καὶ ἡ κατρακύλα δὲν ἔχει σταματημό.
Τὸ διαπιστώνουμε σήμερα περίτρανα καὶ κανεὶς ποὺ ἔχει σώας τὰς φρένας δὲν μπορεῖ νὰ τὸ ἀμφισβητήσει.
Πόσο διαφορετικὸς ὁ λόγος του Ἁγίου ἀπὸ τοὺς λόγους τῶν σημερινῶν ποιμένων ποὺ μᾶς ὑπερτονίζουν τὴν προσωπική μας ἁμαρτία, ἀλλὰ συγκαλύπτουν ἢ ὑποβαθμίζουν τὴν παρανομία.
Ἂν δεχθεῖ κάποιος –καὶ πρέπει ἂν εἶναι πιστὸς νὰ τὸ δεχτεῖ– ὅτι οἱ ποιμένες σήμερα, ἐκτὸς λίγων λαμπρῶν ἐξαιρέσεων, παρανόμησαν καὶ παρανομοῦν ἀσυστόλως, τότε πρέπει νὰ δεχθεῖ ὅτι αὐτὴ ἡ παρανομία δὲν καταργεῖται μὲ τὶς γνωστὲς ἐκ ἄμβωνος ρήσεις «τί νὰ κάνουμε, λυποῦμαι, τὸ κρᾶτος εὐθύνεται, οἱ ποιμένες δὲν στάθηκαν στὸ ὕψος τῶν περιστάσεων, ἂς μετανοήσουμε ὅλοι μας καὶ ἂς συνεχίσουμε ὅπως πρῶτα, αἴσχος κλπ.».
Αὐτὰ ὅλα ἀποτελοῦν καλάκουστες δικαιολογίες, ποὺ χαϊδεύουν αὐτιὰ καὶ κοιμίζουν συνειδήσεις, ἀφοῦ τοὺς λόγους δὲν τοὺς ἀκολουθεῖ ἡ πρακτικὴ συνέπεια, ὅπως θὰ μᾶς ἀποδείξει ὁ ἅγ. Κύριλλος:
«Μεταξὺ τῶν ποιμένων κυκλοφοροῦν πολλοί, πάμπολλοι λύκοι μὲ δορὰ προβάτου, μοιάζουν ἄκακοι ἀφοῦ δὲν φαίνονται τὰ νύχια καὶ τὰ δόντια τους καὶ μεταδίδουν ἀπὸ τὸ στόμα τους ἕναν θανατηφόρο ἰό, τὸν θανατηφόρο ἰὸ τῆς ἀσεβείας. Τί ὑπάρχει περισσότερο ἀσεβὲς καὶ ἄθλιο ἀπὸ αὐτούς; Σοῦ διηγοῦμαι τὴν πλάνη, γιὰ νὰ τοὺς μισήσης μὲ ὅλην σου τὴν δύναμη».
Ὑπάρχει ἕνας ἰὸς λοιπόν, ποὺ εἶναι ἀσύγκριτα πιὸ ἐπικίνδυνος καὶ ὀλέθριος γιὰ μᾶς, ὁ ἰὸς τῆς ἀσεβείας καὶ τῆς παρανομίας.
Αὐτὸς μεταδίδεται ἄμεσα ἀπὸ τὸ στόμα τῶν ψευδοποιμένων καὶ ψευδοδιδασκάλων ποὺ λυμαίνονται τὴν Ἐκκλησία, γιατὶ κανεὶς δὲν τοὺς καταδικάζει.
Καὶ ὅμως κανεὶς δὲν ἐπιβάλλει τὴν μάσκα τοῦ ὀρθοῦ δόγματος, κανεὶς δὲν ἐπιβάλλει τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἀπομόνωση τῶν παρανομούντων φορέων τοῦ ἰοῦ αὐτοῦ, τὴν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἀναδεδειγμένη προσπάθεια θεραπείας πρὸς μετάνοια, καὶ σὲ περίπτωση ἀμετανοησίας, τὴν ἀποκοπὴ ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
Καὶ ἔτσι ἐμφανίζονται ὅλο καὶ πιὸ πολλοὶ φορεῖς, ὅλο καὶ πιὸ πολλοὶ λύκοι, ποὺ μολύνουν τὸ ποίμνιο καὶ ὁ ἰὸς γίνεται πανδημία.
Μπροστά του ὁ Κορωνοϊὸς φαντάζει ὡς συνάχι.
Γιατὶ εἶναι ὁ ἰὸς αὐτὸς πιὸ θανατηφόρος καὶ πιὸ ὀλέθριος;
Μᾶς τὸ λέει ὁ ἴδιος ὁ Χριστός: «μὴ φοβηθῆτε ἀπὸ τῶν ἀποκτεννόντων τὸ σῶμα, τὴν δὲ ψυχὴν μὴ δυναμένων ἀποκτεῖναι• φοβήθητε δὲ μᾶλλον τὸν δυνάμενον καὶ ψυχὴν καὶ σῶμα ἀπολέσαι ἐν γεέννῃ» (Ματθ. 10, 28).
Ὁ ἰὸς αὐτὸς μᾶς στέλνει ψυχῇ τε καὶ σώματι στὴν κόλαση.
Τί πρέπει νὰ κάνουμε λοιπόν;
Νὰ μισήσουμε (ὡς φορεῖς τῆς παρανομίας ὄχι ὡς ἀνθρώπους) καὶ ὄχι να ἀγαπήσουμε, ὅπως λένε πολλοὶ ὄντες ἁγιώτεροι τοῦ ἁγίου, μὲ ὅλην μας τὴν δύναμη τοὺς λύκους αὐτούς.
«Φύγε ἀπὸ τὴν ἀσέβειά τους καὶ μὴ τοὺς λὲς οὔτε χαίρεται, γιὰ νὰ μὴν γίνεις κοινωνὸς τῶν ἄκαρπων ἔργων τοῦ σκότους. Μην πολυασχοληθεῖς μὲ αὐτοὺς καὶ μὴν θελήσεις νὰ ἔρθεις μαζί τους σὲ συζήτηση. Μίσησε ὅλους τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ἰδίως τὸν πρωτεργάτη τῆς αἵρεσης, ἀλλὰ νὰ τοὺς μισήσεις ὄχι ὡς ἀνθρώπους, ἀλλὰ γιὰ τὰ δυσσεβῆ δόγματα ποὺ μεταδίδουν, ὡς κακοὺς ἐργάτες, ὡς δοχεῖα ποὺ περιέχουν κάθε εἴδους βρώμας καὶ τὸν βόρβορο τῆς αἵρεσης».
Ὁ Ἅγιος εἶναι ξεκάθαρος: Ἢ φεύγουμε ἀπὸ τοὺς λυκοποιμένες ἢ τοὺς διώχνουμε ἀπὸ ἐμᾶς.
Ἀπαγορεύεις τὴν Θ. Κοινωνία, τὴν προσκύνηση τῶν εἰκόνων, τὴν τιμὴ τοῦ μυστηρίου τῆς ἱερωσύνης, κλείνεις τὸν ναὸ τοῦ Θεοῦ ὡσὰν νὰ σοῦ ἀνήκει, ὡσὰν νὰ τὸν ἔχτισες ἐσὺ καὶ ὄχι τὸ περίσσευμα καὶ οἱ θυσίες τῶν πιστῶν, κατηγορεῖς ὡς φανατισμὸ τὴν πίστη καὶ τὸ ὀρθὸ δόγμα, ἀλλάζεις τὴν ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία, διαστρεβλώνεις τὰ δόγματα, διοικεῖς ὡς τύραννος/δεσπότης ἀντὶ νὰ ἐπισκοπεῖς, ἀπειλεῖς, συκοφαντεῖς, ὑβρίζεις, κουνᾶς τὸ δάκτυλο εἰς βάρος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ὑπακοῦς σὲ ἀνθρώπους ἀντὶ στὸν Θεὸ προσδοκώντας χρήματα καὶ ἀξιώματα, καταδίδεις τὸν στὴν προκειμένη καλῶ ςμὴ ὑπακούοντα, τότε ἢ φεύγεις ἢ φεύγουμε.
Συνύπαρξη δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξει.
«Μὴν τοὺς προσέχεις ἀκόμα καὶ ἂν μιλοῦν ὡραῖα, ἀκόμα καὶ ἂν δείχνουν ταπεινοί.
Εἶναι φίδια, γεννήματα ὀχιᾶς.
Καὶ ὁ Ἰούδας ἔλεγε χαίρε Δάσκαλε καὶ τὸν πρόδωσε.
Μὴν δίνεις σημασία στὶς φιλοφρονήσεις καὶ στὰ φιλιά, ἀλλὰ φυλάξου ἀπὸ τὸν ἰό».
Ποιός δὲν θὰ ἀναγνωρίσει στὰ λόγια τοῦ Ἁγίου τοὺς σημερινοὺς κατόχους πολλῶν πτυχίων, τοὺς κατόχους τῆς ρητορικῆς τέχνης, μᾶλλον τῆς δημαγωγίας, τοὺς διαπρέποντας στὴν τέχνη τοῦ χαμόγελου καὶ τῆς ψευδοταπείνωσης, ποὺ ἔχουν τόση ἀγάπη γιὰ ὅλους ἐκτὸς ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία.
Γιατί, ἂν τὴν ἀγαποῦσαν τόσο πολύ, θὰ τὴν φυλοῦσαν ὡς κόρη ὀφθαλμοῦ.
Καμία κυβέρνηση καὶ κανένας πολιτικάντης, κανένας ὑποτιθέμενος δημοσιογράφος/κατήγορος δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ἀκυρώσει τὰ διαποτισμένα μὲ αἷμα, δάκρυα, ἀγῶνες, βασανιστήρια, διωγμούς, ἀλλὰ καὶ θριάμβους, νῖκες καὶ ἀλλαλαγμοὺς ἐκκλησιαστικὰ κεκτημένα. Ὁ Ἅγιος εἶναι ξεκάθαρος: Μὴν τυφλωθεῖς ἀπὸ ὅλα τὰ παραπάνω, φυλάξου ἀπὸ τὸν ἰὸ ποὺ μεταδίδουν. Τώρα μάλιστα μάθαμε μὲ τὸν πιὸ σκληρὸ τρόπο, πῶς προφυλαγόμαστε ἀπὸ ἕναν ἰό.
Αὐτὰ ποὺ οἱ παράνομοι θέσπισαν γιὰ τὴν ὑποτιθέμενη ἀντιμετώπιση τοῦ ἰοῦ ἂς γυρίσουν τούμπαλιν ἐναντίον τους: Καμία ἐπαφή μαζί τους, ἕως ὅτου ὁ ἰὸς τῆς παρανομίας ἐξαφανιστεῖ.
«Ὁ ἐκείνοις κοινωνῶν, βλεπέτω μετὰ τίνων ἑαυτὸν ἐντάσσει. Αὐτὸς ποὺ κοινωνεῖ μαζί τους, ἂς κοιτάξει μὲ ποιοὺς ἀνθρώπους ἐντάσσει τὸν ἑαυτό του».
Ἂν ἀμφισβητήσουμε τὰ ξεκάθαρα λόγια τοῦ Ἁγίου, ἂν ἀρνηθοῦμε τὴν διαχρονικότητά τους, ἂν βροῦμε δικαιολογίες ποὺ μᾶς βολεύουν, ἂν προτείνουμε καὶ ἐμεῖς ἐκκλησιαστικὰ παράνομες μεθόδους καταπολέμησης τῆς παρανομίας κατὰ τὸ ἑλληνικὸ εἴθεσθαι, τότε ποιό τὸ ἀληθὲς τῆς διαμαρτυρίας;

πηγή:https://eugenikos.blogspot.com/2020/05/blog-post_590.html#more
Πηγή

ΣτΕ ΓΑΛΛΙΑΣ: ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΝΑΩΝ! ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ;


www.nikosxeiladakis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου