Δευτέρα, Μαΐου 13, 2019

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ : ΜΕΣ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΔΕΙΝΑ ΣΑΣ.

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
10. 2016. ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
πηγη
+++ Τριάς Αγία στέλνω το άγιο γραπτό, είναι ανταποκρίσεις από τον Ουρανό. Στην εποχή του ψεύδους και της δολιοφθοράς, στην εποχή της πλάνης και της εξαγοράς, που οι πιο πολλοί εις τον πλειστηριασμό, έβγαλαν τα ιδικάς τους τα ψυχάς, μόνον ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ. Όποιος ζητάει αλήθεια, κοντά Μου ας ερθή, τον δρόμο Μου ας πάρη, για να


μην πλανηθή. Γιατί ο κόσμος έγινε παραμορφωτικός καθρέπτης, που ότι εσύ αναζητάς, μέσα εκεί το βλέπεις. Εάν σαν στρουθοκάμηλος δεν θέλεις την αλήθεια, αλλά αρέσκεσαι εσύ ν’ ακούς τα παραμύθια, άξιος είσαι της τύχης σου και του αφανισμού σου, αφού γυρνάς την πλάτη σου Εμένα του Θεού σου και πέφτεις θεληματικά στα νύχια του εχθρού σου.

ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι τα σατανικά, εχθρού τα παραμύθια. Άκου λοιπόν παιδάκι Μου, τι λέω ο Θεός σου, που μόνον Εγώ σε αγαπώ και θέλω το καλό σου. Άκου και βάλτα στην καρδιά, τα λόγια τα δικά Μου, γιατί τα έβγαλα κι Εγώ μέσα απ’ την καρδιά Μου. Σε αγαπώ τόσο πολύ και ας μην το αντιλαμβάνεσαι, αφού εσύ παιδάκι Μου από τις λεπτομέρειες πιάνεσαι. Δεν ημπορείς εσύ να δης το τέλος το δικό σου και ποιο παιδάκι Μου καλό, είναι το συμφέρον το δικό σου, γιατί επιζητείς μανιωδώς μόνον το εφήμερο καλό σου. Και ενώ είσαι άρρωστος πολύ, εσύ στο ψυχικό σου, πεισματικά αντιστέκεσαι εσύ στο φάρμακό σου. Και φάρμακο σωτήριο Είμαι Εγώ ο Θεός σου, που θυσιάζομαι για σε, που θέλω τον σωσμό σου. Το Σώμα Μου, το Αίμα Μου σου δίνω να σωθής κι εσύ χωρίς συναίσθηση Εμέ περιφρονείς. Κι ας σε καλώ μα Με γευθής, ένα για να γενούμε, Εγώ ο Πατέρας ο Θεός και συ το παιδί το αγαπητό μαζί να πορευθούμε. Και σαν θα Είμαι Εγώ μαζί θα είσαι ασφαλισμένο, αφού μες στην αγκάλη Μου θα σ’ έχω Εγώ κλεισμένο. Και ας μαίνεται η θύελλα και ας φυσά βοριάς, εσύ θ’ απολαμβάνης την Θεία ζεστασιά. Θα σε χτυπούνε οι καιροί, μα δεν θα σε αγγίζουν, αφού οι θείες προστασίες σου όλα θα εξοστρακίζουν.

Είναι αλληγορικά, παιδάκι Μου, τα λόγια τα δικά Μου, δεν τάζω ροδοπέταλα σ’ όσους θα ‘ρθούν κοντά Μου, τους τόχω πει, πως θάχουν βάσανα και θλίψεις, αλλά η Θεία προστασία Μου ποτέ δεν θα τους λείψη. Δεν κρύβω την αλήθεια, το χάπι δεν χρυσώνω, όμως και την κατάληξη Εγώ τους φανερώνω. Πως στην αιωνιότητα θα χαίρωνται, θ’ αγάλλουν, αφού με τα επίγεια βάσανα τα πάθη τους θα αποβάλουν.

Γι’ αυτό και πάλι σας ζητώ, παιδιά Μου αγαπημένα, γυρίστε την πλάτη στον εχθρό κι ελάτε εις Εμένα. Δεν σας ζητάω τίποτα, τα πάντα Εγώ σας δίνω, αν δω λιγάκι θέληση, θυσία Εγώ να γίνω. Γιατί έχω απέραντη Εγώ για σας αγάπη, γι’ αυτό πονώ και θλίβομαι σαν πέφτετε παιδάκια Μου στου πλάνου την απάτη. Όταν γνωρίζω τι για σας αυτός προετοιμάζει, τα νύχια του, τα δόντια του, για σας τα ετοιμάζει. Σας ετοιμάζει κόλαση να σας εξαπολύση, δεν θά βρης τόπο ασφαλή σ’ Ανατολή και Δύση. Σατανικά και φονικά τα όπλα πούχει δώσει, εις τους δικούς του οπαδούς, τους πάντας να εξοντώση. Του το επέτρεψα ο Θεός, άδεια τούχω δώσει. Να φύγουν όλα τα σαπρά, η γη να καθαρίση, να ‘ρθη το Άγιό Μου Φως όλη να την φωτίση. Ήθελα νάναι καλοκαιριά, σαν θα γενή αυτό, όμως δεν το αξίζατε το δώρο Μου αυτό, γι’ αυτό εντός ολίγου θ’ αρχίση το κακό, που όμοιο δεν έχει από κτίσεως κόσμου αυτό. Αφού χειμώνα έχετε μεσα εις την καρδιά σας , μες στον χειμώνα θε να ‘ρθουν τα φοβερά δεινά σας. Έκανα αγώνα μέγιστο για ν’ αποσοβηθούνε, μα εσείς δεν εβοηθήσατε δια να ματαιωθούνε. Αντί να κάντε αλλαγή, κοντά Μου για να ‘ρθήτε, όλοι σας οικειοθελώς εχθρόν ακολουθήτε, γι’ αυτό την τιμωρία σας όλοι να καρτερήτε.

Για μία ύστατη φορά στέλνω προειδοποιήσεις, αν θέλης τέκνον να σωθής βιάσου να μετανοήσης και το ψυχικό σου ένδυμα, στο πετραχήλι του παπά βιάσου να καθαρίσης. Μην αναβάλης , τέλειωσε παράτας ο καιρός, τώρα έρχεται καταστροφή, έρχεται χαλασμός, τον λόγο βεβαιώνω ο Μέγας ο Θεός που Είμαι Η ΑΛΗΘΕΙΑ , που Είμαι Εγώ το ΦΩΣ. Σαν τις μωρές παρθένες μην είσαστε εσείς, καθ’ όλα ετοιμασμένοι, έρχεται ο Κριτής. Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου