Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2017

Μεγάλος Τίτλος να λες ότι είσαι Χριστιανός!


Μην θεωρούμε τους εαυτούς μας και θέλουμε να ονομαζόμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί! Μεγάλος Τίτλος και Στεφάνι!
Ο Χριστιανός είναι εκείνος που μοιάζει στον Χριστό, τόσο στους λογισμούς Του, όσο και στον Βίο Του. Κάποιοι πεθαίνουν για τον Χριστό και τον εν Χριστώ αδερφό τους και κάποιοι εν ειρήνη, κρίσεως οικονομικής ή ασθενείας, πολεμούν τον εαυτό τους, σηκώνουν με σιωπή, τον σταυρό τους, να μοιάσουν στον Αγαπημένο τους...
Γεννιέται από Βάπτισμα Πνεύματος Αγίου ο Χριστιανός, Σταυρώνεται στο σώμα και Ανασταίνεται, ψυχή, σώμα και Άγιο Πνεύμα!



Οι Άγιοι με Μαρτύρια και σκληρούς πνευματικούς Αγώνες αγιάσανε!
Εμείς χωρίς να δώσουμε "αίμα" θέλουμε Πνεύμα, Τίτλους και Γνώση Παραδείσου;
Δεν είναι δα τόσο ψεύτικο, ότι θεολογούμε ΑΝΑΞΙΑ!
Εγώ αυτό λέω στον εαυτό μου, όποτε γράφω από ενθουσιασμό και αγάπη για Εκείνον, όποτε ζω και χαίρομαι να δημοσιεύω, ότι αρχικά δημοσίευσα και τόσο σχολιάστηκε στο προφίλ μου, ότι "δεν είμαστε εμείς Άγιοι Απόστολοι και καμπάνες της Εκκλησίας Του... Εμείς πρέπει να σιωπούμε και να αντηχούμε την Μελωδία του Λόγου Του"... Αν κάποιος πιστεύει πως είναι Άγιος Απόστολος... Στώμεν καλώς...
Εγώ είμαι ο Άσωτος Υιός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου