Παρασκευή, Αυγούστου 19, 2016

Ευλογίες μέσω email...

Αγαπολογίες, όμορφα λόγια, δοκίμια ερωτικά και αμέτρητες συμβουλές ηθικής και ύμνοι στον Κύριο της Αγάπης, γεμάτες οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το διαδίκτυο. Ακόμη και email μπορούμε να στέλνουμε σε Ιερές Μονές και σε Ιερείς, υπέρ υγείας και αναπαύσεως ανθρώπων μας.



Και όμως η Ορθοδοξία είναι συγκεκριμένη ζωή. Είναι καρδιακός και σωματικός τρόπος ζωής. Όταν πεινά ο αδερφός μου, δεν στέλνει email να του στείλουν φαγητό, αλλά ψάχνει στα σκουπίδια μου, μέσα στο κάδο, να βρει τα αποφάγια μου, με πόθο. Εγώ γιατί δεν πάω στην Εκκλησία, με όλη μου την καρδιά, το σώμα και την ψυχή μου, να καταθέσω τα αιτήματά μου και τα όμορφα λόγια μου, να παρακαλέσω και να ευχαριστήσω τον Κύριο της καρδιάς μου, με δάκρυα και όχι με μελάνι ή ηλεκτρικά σήματα;
Άσωτος Υιός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου