Πέμπτη, Δεκεμβρίου 24, 2015

Μερικές δύσκολες ερωτήσεις για γκέι ακτιβιστές και πστδες υποστηρικτές τους.

Ξεκαθαρίζω εξαρχής ότι ο ομοφυλόφιλος της διπλανής πόρτας, ο αφανής και σοβαρός, είναι ανθρώπινη ύπαρξη. Δεν είναι ασθενής, μίασμα, απόβλητος κτλ κτλ. Γι αυτό του απηύθυνα στο παρελθόν ανοικτή επιστολή, με το δέοντα σεβασμό προς την ανθρώπινη φύση του και την αξιοπρεπή στάση του. 
Και τώρα τα δύσκολα.

Ο λαός λέει ότι οι γεμάτοι ντενεκέδες δεν κάνουν σαματά όταν τους κλωτσήσεις (αντιθέτως μπορεί να κάνεις εσύ φασαρία ουρλιάζοντας από τον πόνο). Οι άδειοι όμως ... χαλάνε τον κόσμο. 
Όλοι οι «εκπρὀσωποι» της γκέι κοινότητας, αυτοανακηρυχθέντες και αμετροεπείς, αλλά και οι συνήθεις πστδες (πολιτικοί, δημοσιογράφοι, επώνυμοι ξεφτίλες) αυτόκλητοι συνήγοροι και υποκριτές, μας ζαλίσανε τον έρωτα (κυριολεκτικά) με το Σύμφωνο Συμβίωσης. 
Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, προς τους ακτιβιστές των δικαιωμάτων των ομόφυλων ζευγών (γκέι και αλληλέγγυους), έχω μερικές δύσκολες ερωτήσεις: 
Δεν μου λέτε παλικάρια (τρόπος του λέγειν), μόνο η ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας αντιτίθεται στο Σύμφωνο; Διότι στην Ελλάδα διαβιούν νομίμως και μωαμεθανοί στο θρήσκευμα πολίτες, με γνωστές για την ομοφυλοφιλία απόψεις. Οι κληρικοί τους γνωρίζετε τι λένε επί του θέματος; Προτίθεστε μήπως να οργανώσετε χάπενινγκς και άλλες χαριτωμενιές σαν εκείνα στη Μητρόπολη και έξω από τα τζαμιά; Ή μήπως θα κρατήσετε τις δυνάμεις σας για το μέλλον; Μήπως θα διοργανώσετε ογκώδη (με φτερά) και μαχητική (με πούπουλα) διαδήλωση έξω από το τέμενος του Βοτανικού όταν ο μουφτής διακηρύξει για μια ακόμα φορά την χιλιοδιακηρυγμένη θέση της πίστης του για την ομοφυλοφιλία, καλώντας τους πιστούς του σε πόλεμο; 
Μόνο οι εκφράζοντες (υποκριτικά έστω) τα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη βουλευτές αντιδρούν; Οι μουσουλμάνοι βουλευτές τι στάση θα κρατήσουν στην ψηφοφορία στην ολομέλεια; Θα πειθαρχήσουν στα κόμματα του δημοκρατικού-συνταγματικού (και άλλα τέτοια γλαφυρά) τόξου στα οποία ανήκουν ή θα ψηφίσουν κατά την (τουρκική=μουσουλμανική) συνείδησή τους; Στην τελευταία περίπτωση (που ταχθούν ονομαστικά κατά του Συμφώνου) οι ηγεσίες των κομμάτων θα τολμήσουν να τους διαγράψουν; Ή επειδή το θέμα θεωρητικώς δεν ανήκει στα προααπαιτούμενα (ουσιαστικώς ανήκει· οι ΕΟΚικες ντιρεκτίβες δεν είναι μόνο οικονομικές), θα σηκώσουν όοολοι ψηλά τους ώμους, θα σφυρίξουν αδιάφορα και θα αραδιάσουν τις γνωστές πστιές περί πολυφωνίας και πλουραλισμού; 
Και αυτό το συνθηματάκι «νόμος είναι η αγάπη» τι ακριβώς σημαίνει; Το πιστεύετε; Εσείς δεν είστε που εγκαλείτε τους Χριστιανούς ότι τάχα δεν αγαπάνε τον πλησίον τους αφού στρέφονται εναντίον σας, αντίθετα με αυτά που υποτίθεται ότι πιστεύουν; Εσείς που θεωρείτε την αγάπη νόμο γιατί δεν τον τηρείτε; Γιατί δεν δράτε «χριστιανικά» δεχόμενοι στωικά τις διαμαρτυρίες, αλλά οργίζεστε, υβρίζετε και ασχημονείτε; Η αγάπη σας έχει σχέση μόνο με το σεξ; Η αγάπη σας δεν περιλαμβάνει τους αντιφρονούντες; Κάνει η αγάπη διακρίσεις; 
Και επιτέλους αφού είστε τόσο μαχητικοί και δεν διστάζετε να αντιπαρατεθείτε με τους οπισθοδρομικούς, για πείτε μας: γιατί δεν διαμαρτύρεστε στις πρεσβείες των μουσουλμανικών κρατών; Γιατί δεν επιδίδετε ψήφισμα στην πρεσβεία της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ; Εκεί η ομοφυλοφιλία είναι εκτός νόμου. Γιατί εν τέλει δεν ζώνεστε τ’ άρματα να πάτε να πολεμήσετε το Ισλαμικό Κράτος; Εδώ οι χριστιανοί Έλληνες είναι μόνο λόγια. Άντε και καμιά ροχάλα. Εκεί κάτω τους ομοφυλόφιλους τους πετάνε από ψηλά κτίρια. Δεν νιώθετε την ανάγκη να πάτε να τους προστατεύσετε; Η αγάπη-νόμος σας εξαντλείται σε πανηγυράκια; Δεν αξίζει θυσίες; 
Διότι μερικές φαρμακόγλωσσες (κι η δικιά μου μαζί) επιμένουν ότι οι σπόνσορες του γκέι κινήματος και του Ισλαμικού κράτους είναι τα ίδια πρόσωπα. Ότι οι γκέι παρελάσεις και οι υπαίθριες μουσουλμανικές προσευχές, έχουν κοινούς υποκινητές. Και η στάση σας δείχνει να το επιβεβαιώνει. Είναι τουλάχιστον περίεργη. 
Και λέω περίεργη, γιατί αλλιώς πρέπει να πω πστικη.
aristidisdikaios.blogspot.gr

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος24/12/15

    Εγώ ένα ξέρω να πω ότι όποιος πιέζει τους άλλους να τον αποδεχθούν και σκίζεται να το πετύχει είναι γιατί κατά βάθος ο ίδιος δεν αποδέχεται τον εαυτό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή