Δευτέρα, Ιουλίου 20, 2015

Γλυφάδας Παύλος: Η πεποίθηση των Αγιορειτών Πατέρων είναι ότι η Παναγία μας δεν θα μας αφήσει να πονέσουμε και να υποφέρουμε

Posted by
Γλυφάδας Παύλος: Η πεποίθηση των Αγιορειτών Πατέρων είναι ότι η Παναγία μας δεν θα μας αφήσει να πονέσουμε και να υποφέρουμε
«Η πεποίθηση των Αγιορειτών Πατέρων, οι οποίοι εκφράζουν την Ορθόδοξην εμπειρία, είναι, ότι η Παναγία μας δεν θα μας αφήσει να πονέσουμε και να υποφέρουμε» αναφέρει σε μήνυμά του ο Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος, ενώ ευχαριστεί και για το ενδιαφέρον όλων για την περιπέτεια της υγείας του.

 
Αναλυτικά:
Προς
τον ευλαβή Κλήρο και το Χριστεπώνυμο πλήρωμα
της καθ΄ ημάς Θεοσώστου Μητροπόλεως

Τέκνα μου εν Κυρίω αγαπητά,
«Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε» !

Ευρισκόμενος σήμερα εις τον Ιερό Καθεδρικό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Γλυφάδας, επιθυμώ να απευθυνθώ προς όλους εσάς και να σας ευχαριστήσω εκ βάθους καρδίας για την αγάπη σας, την οποία ποικιλοτρόπως εκδηλώσατε προς την ελαχιστότητά μου, με την ευκαιρία της παρελθούσης Εορτής του Πανευφήμου Αποστόλου Παύλου, του Οποίου το όνομα φέρει η ταπεινότητά μου. Η προσκυνηματική ανάβασή μου εις το Aγιον Όρος εκείνες τις ημέρες, μου έδωσε την ευκαιρία να προσευχηθώ στον Πανάγαθο Θεό και στην υπερευλογημένη Παναγία Μητέρα Του, για όλους εσάς και ιδιαιτέρως για την γλυκειά Πατρίδα μας, που διέρχεται δύσκολες ώρες. Η πεποίθηση των Αγιορειτών Πατέρων, οι οποίοι εκφράζουν την Ορθόδοξην εμπειρία, είναι, ότι η Παναγία μας δεν θα μας αφήσει να πονέσουμε και να υποφέρουμε. Πρέπει όμως και εμείς να είμαστε προσηλωμένοι στο Θεό και στην Αγία Του Εκκλησία, να ζούμε με προσευχή, ελπίδα, σύνεση, αλληλοβοήθεια και μετάνοια.
Επιθυμώ επίσης να σας ευχαριστήσω θερμά για τις ευχές σας και το ενδιαφέρον, το οποίον εκδηλώσατε κατά τον πρόσφατο έλεγχο της υγείας μου, ο οποίος λόγω δημοσιεύσεως ανακριβών πληροφοριών, έλαβε αδικαιολόγητη έκταση. Επαναβεβαιώνοντας την πατρικήν αγάπη μου προς καθέναν από σας, αλλά και προς εκείνους, που διέδωσαν τις αναληθείς περί της υγείας μου ειδήσεις, δοξάζω και πάλι τον Τριαδικό Θεό, για τις ευεργεσίες Του και για όσες ευλογίες στέλνει στην Μητρόπολή μας.
Με πατρικές ευχές και ευγνωμοσύνη
Ο Επίσκοπός σας

πηγή: http://www.agioritikovima.gr/

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου