Ζει ο Θεος !

Ζει ο Θεος !

Πέμπτη, Οκτωβρίου 13, 2016

Εγκαταλείπω το facebook, δεν θα πει προδοσία


Εγκαταλείπω το facebook, δεν θα πει προδοσία

Ο Μιχάλης Μιχαήλ αποφάσισε να βγεί από το facebook, μετά από πολλά χρόνια εξάρτησης. Αυτά είναι όσα κέρδισε, όσα έχασε και όσα ξανακερδίζει.

«Έφυγα γιατί κόλλησα! Παραπάνω από όσο πρέπει. Ζούσα κυριολεκτικά εντός του facebook. Δεν δούλευα, σταμάτησα να κάνω όσα μου άρεσαν και αγαπούσα, το attention span μου είχε και έχει σμικρυνθεί σε βαθμό απελπισίας. Δεν είχα πλέον κανένα ενδιαφέρον για οτιδήποτε δεν σχετιζόταν με κάποια ανάρτηση στο facebook.»
Εγκαταλείπω την ποίηση δε θα πει προδοσία∙ 
βρίσκει κανείς τόσους τρόπους να επιμεληθεί 
την καταστροφή του. Ντ. Χριστιανόπουλος 

Από τον ΜΙΧΑΛΗ ΜΙΧΑΗΛ

Πριν δύο περίπου μήνες έκλεισα το λογαριασμό μου στο facebook. Ήταν μια ασχολία που μου έδινε πολλή χαρά, με έφερνε σε επαφή με πολύ κόσμο και είχε καθορίσει τη ζωή μου με κάθε τρόπο που μπορεί να φανταστεί κανείς. Γράφω αυτό το κείμενο γιατί θεωρώ πως η δική μου εμπειρία ίσως βοηθήσει κάποιους να δουν τα πράγματα από απόσταση (όπως τα βλέπω εγώ τώρα) και να χρησιμοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα με έναν πιο υγιή τρόπο.

Η σχέση μου με το Facebook ή με τα social media γενικότερα ήταν μια σχέση εξαρτημένου.

Συνεχίζεται εδώ 
αέναη επΑνάσταση / www.sophia-ntrekou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου