Με μια μακροσκελή και απόλυτα εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη ανοικτή επιστολή
ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ απαντά στον Αχμάντ Ελντίν, που
αυτοπροσδιορίζεται ως Ελληνας μουσουλμάνος, που είχε επιτεθεί μέσω
επιστολής στον Σεβασμιώτατο.
Ο κ.Σεραφείμ απαντά στον Ελντίν σε όλες τις αιτιάσεις του και μέσω
κειμένων και γραφών παραθέτει στοιχεία για την ισλαμική θρησκείας.
Αναλυτικά:
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ κ. ΑΧΜΑΝΤ ΕΛΝΤΙΝ, ΔΙΠΩΜΑΤΟΥΧΟΥ ΤΗΣ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ «ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ»
Εν Πειραιεί τη 26η Ιουνίου 2015
Προς τον
κ. Αχμάντ Ελντίν
Ιδιοκτήτη Ισλαμικής Ιστοσελίδας
Αγαπητέ κ. Αχμάντ Ελντίν.
Διάβασα με προσοχή την (ανοιχτή) επιστολή σας προς το πρόσωπό μου. Με αποκαλείτε συκοφάντη του Ισλαμικού πιστεύω. Ότι στηρίζομαι σε «αστήριχτες κριτικές, οι οποίες μάλιστα έχουν απαντηθεί». Με κατηγορείτε ότι «δεν ενδιαφέρθηκα να διαβάσω τις απαντήσεις» σας και ότι «αρνούμαι συζήτηση μεταξύ μας και δημόσιο διάλογο μεταξύ Ισλάμ και Χριστιανισμού».
Κατ’ αρχήν σας πληροφορώ, ότι γνωρίζω το Ισλάμ, ίσως καλλίτερα από εσάς, που αυτοτιτλοφορείσθε ως διπλωματούχος της «Ισλαμικής Θεολογίας». Πολλοί από τους αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας, όπως ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ο άγιος Κύριλλος ο Θεσσαλονικεύς, ο άγιος Ανδρέας ο διά Χριστόν Σαλός, ο άγιος Γρηγόριος ο Δεκαπολίτης, ο άγιος Ευστάθιος Θεσσαλονίκης, ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς κ.α. έχουν ασχοληθεί με το Ισλάμ και την διδασκαλία του και έχουν καταδείξει στα θεοφώτιστα συγγράμματά τους τα ψεύδη και τις πλάνες του Ισλάμ, όπως επίσης και με το πρόσωπο του Μωάμεθ, τον οποίο εσείς ονομάζετε όχι απλώς προφήτη, αλλά και σφραγίδα πάντων των προφητών. Από όσα γράφετε στα κείμενα που μου στείλατε, φαίνεται ότι έχετε μία κάποια γνώση της Αγίας Γραφής, την οποία όμως προσπαθείτε να ερμηνεύσετε με οδηγό το Κοράνιο, με αποτέλεσμα άλλοτε μεν να την παρερμηνεύετε και να την διαστρέφετε και άλλοτε να χρησιμοποιείτε επιλεκτικά ορισμένα χωρία, προφανώς αυτά που σας βολεύουν, για να βγάλετε τα συμπεράσματα που θέλετε, αγνοώντας και παραθεωρώντας κάποια άλλα, τα οποία έρχονται σε ευθεία αντίθεση με αυτά που ισχυρίζεστε, και τα οποία θα σας βοηθούσαν να ερμηνεύσετε ορθά και τα προηγούμενα, τα οποία παρερμηνεύετε. Από την μελέτη των κειμένων σας επίσης διαπίστωσα, ότι βρίσκομαι ενώπιον μίας πολυδιάστατης, πολύμορφης και πολυεπίπεδης πλάνης, μίας πλάνης, η οποία έχει «μπαζωθεί» για τα καλά στην τιμιώτατη ψυχή σας σε πολλά στρώματα, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο να μετακινήσει κανείς ένα βουνό, παρά να μετακινήσει όλα αυτά τα μπάζα που έχουν καταπλακώσει την ψυχή σας.
Γι’ αυτό και προβληματίστηκα, αν θα άξιζε τον κόπο να καταπιαστώ με το έργο του ξεμπαζώματος, όχι μόνο διότι είναι ένα έργο επίπονο, που απαιτεί χρόνο και δυνάμεις πολλές, τις οποίες δυστυχώς δεν διαθέτω, λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας, και ελλείψεως χρόνου, αλλά και διότι είναι αμφίβολο, αν μετά από αυτό το εργώδες ξεμπάζωμα, θα δεχόταν η τιμιώτατη ψυχή σας το φως της αλήθειας του Ευαγγελίου, όπως η Σαμαρείτισσα, η αν θα εξακολουθούσατε πεισματικά να επιμένετε στην πλάνη του Ισλάμ, όποτε θα έβρισκε εφαρμογή ο λόγος του απ. Παύλου προς τον Ελύμα τον Μάγο: «Ω πλήρης παντός δόλου και πάσης ραδιουργίας, υιέ διαβόλου, εχθρέ πάσης δικαιοσύνης, ου παύση διαστρέφων τας οδούς Κυρίου τας ευθείας;» (Πραξ.13,10). Ωστόσο για να μην θεωρηθούν όσα είπα προηγουμένως ως υπεκφυγή και αδυναμία ανατροπής της πλάνης, θα σας δώσω κάποιες σύντομες απαντήσεις, στις γραμμές που ακολουθούν, προσευχόμενος ο Θεός να ανοίξει τα μάτια της ψυχής σας και να σας οδηγήσει στο φως της θεογνωσίας.
Το Κοράνιο.
Αρχίζω με το αν το Κοράνιο είναι λόγος του Θεού, η λόγος του Σατανά. Στο κεφάλαιο αυτό προσπαθείτε να με πείσετε, ότι το Κοράνιο είναι ο λόγος του Αλλάχ και όχι ο λόγος του Σατανά με παραθέσεις χωρίων από αυτό και από την αγία Γραφή.
Επίσης παραθέτετε δύο αποσπάσματα από την ισλαμική παράδοση, και όχι από το Κοράνιο, ότι «στο όνομα του Μωάμεθ» θεραπεύτηκαν δύο «δαιμονισμένοι». Μας δίδετε έτσι την ευκαιρία, να πούμε δύο λόγια γύρω από το τι είναι το Κοράνιο, με βάση τα συγγράμματα των άγιων Πάτερών μας, αλλά και άλλων ερευνητών του Ισλάμ από την νεώτερη βιβλιογραφία.
Το Κοράνιο μαζί με το πρόσωπο του Μωάμεθ είναι οι δύο στύλοι, πάνω στους οποίους στηρίζεται όλο το οικοδόμημα του Ισλάμ, είναι οι δύο κύριοι άξονες, γύρω από τους οποίους περιστρέφεται όλη η θρησκευτικότητα των Μουσουλμάνων. Γιά τους Μουσουλμάνους το Κοράνιο συνοψίζει όλη τη διδασκαλία του Ισλάμ, είναι η πεμπτουσία του Ισλάμ, είναι ο,τι το Ευαγγέλιο για τους Χριστιανούς και ο,τι το Ταλμούδ για τους Ιουδαίους. Ένα βασικότατο ερώτημα σχετικά με το θέμα της από Θεού, η μη, προελεύσεως του Κορανίου θέτει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός,ο οποίος παρατηρεί: «Καί τις εστίν ο μαρτυρών, ότι γραφήν αυτώ δέδωκεν ο Θεός; …ουδέ παρόντων υμών ο Θεός ως τω Μωϋσή βλέποντος του λαού, καπνιζομένου όρους δέδωκε τον νόμον, κακείνω την γραφήν ην φατέ παρέσχεν, ίνα και υμείς το βέβαιον έχητε; […] Καί Αποκρίνονται ότι εν όσω κοιμάται κατέβη η γραφή επάνω αυτού. Καί το γελοιώδες προς αυτούς λέγομεν ημείς. Ότι λοιπόν επειδή κοιμώμενος, (ο Μωάμεθ),εδέξατο την γραφήν και ουκ ήσθετο της ενεργείας, εις αυτόν επληρώθη το της δημώδους παροιμίας ‘ονείρατα μοί λέγεις’, η ‘ονειροπολεί καθεύδων’». Μεταφράζω: Ποιός μαρτυρεί, ότι ο Θεός έδωσε στον Μωάμεθ την γραφήν αυτήν; (δηλαδή το Κοράνιο;).
Πως ο Θεός δεν έδωσε την γραφή αυτή παρόντων υμών, η έστω ενώπιον κάποιων αξιοπίστων μαρτύρων, ώστε να είστε και εσείς βέβαιοι για την από Θεού προέλευσή της, όπως αυτό συνέβη στην περίπτωση του Μωϋσέως, ο οποίος παρέλαβε τον νόμο παρόντος και βλέποντος του λαού, καθ’ ον χρόνον το όρος (Σινά) καπνιζόταν; Καί αυτοί (οι οπαδοί του Ισλάμ) αποκρίνονται, ότι την παρέλαβε την ώρα που ο Μωάμεθ κοιμόταν. Αφού λοιπόν αυτοί επικαλούνται το αστείο αυτό επιχείρημα και εμείς (οι χριστιανοί) απαντούμε σ’ αυτούς και λέμε: Επειδή λοιπόν κοιμώμενος (ο Μωάμεθ) δέχθηκε την γραφήν και δεν αισθανόταν την ενέργεια, την σημασία των λόγων της, εφαρμόσθηκε σ’ αυτόν το της δημώδους παροιμίας: Μού λες όνειρα, η ονειροπολείς κοιμώμενος». Το συμπέρασμα λοιπόν είναι, με βάση τα παρά πάνω, ότι το Κοράνιο δεν είναι τίποτε άλλο, παρά ένα αποκύημα της φαντασίας του Μωάμεθ. Στην καλλίτερη περίπτωση, είναι λόγος ενός βεδουίνου καμηλιέρη της ερήμου, ο οποίος συνέρραψε διάσπαρτες παραδόσεις και διδασκαλίες για να δημιουργήσει ένα θρησκευτικοπολιτικό σύστημα των κατοίκων της αραβικής χερσονήσου. Νεώτερος ερευνητής παρατηρεί σχετικά με το Κοράνιο, ότι είναι κατά το μεγαλύτερο μέρος του συμπίλημα, συρραφή παραποιημένων χωρίων της Παλαιάς Διαθήκης, όπως την παρερμήνευσε ο Μωάμεθ, όπως επίσης και στοιχείων από τον Ζωροαστρισμό και, τέλος στοιχείων ενός παρεφθαρμένου Χριστιανισμού. Το τελευταίο οφείλεται στο ότι κατά τον 6ον αιώνα είχαν αναπτύξει ιεραποστολική δραστηριότητα μεταξύ των Αράβων οι αιρέσεις του Αρειανισμού, των Μονοφυσιτών, και των Νεστοριανών.
Ειδικότερα η παραποίηση και παρερμηνεία των χωρίων της Αγίας Γραφής θα πρέπει να αποδοθεί, (σύμφωνα με τον παρά πάνω ερευνητή), στο γεγονός ότι ο Μωάμεθ «θεώρησε υποχρέωσή του να επανορθώσει» τα λάθη της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης και να «αποκαταστήσει την αλήθεια». Διότι κατά την άποψή του «τόσο η Παλαιά, όσο και η Καινή Διαθήκη είχαν υποστεί αλλαγές από τους Εβραίους επιστήμονες, προκειμένου οι τελευταίοι να εδραιώσουν και να φυλάξουν τις θέσεις τους». Ο ισχυρισμός αυτός όμως είναι αβάσιμος, διότι όπως αποδεικνύεται από την επιστήμη της κριτικής του κειμένου της Αγίας Γραφής, το κείμενο παρέμεινε ουσιαστικά αναλλοίωτο. Ο παρά πάνω ισχυρισμός του Μωάμεθ αναιρείται επίσης και από το ίδιο το Κοράνιο. Διότι το Κοράνιο, αναφερόμενο στην Παλαιά, και την Καινή Διαθήκη, γράφει: «Καί δώσαμε [εννοείται ο Θεός] στον Μωϋσή την Βίβλο και την κάναμε έναν οδηγό, για τα παιδιά του Ισραήλ, [με την εντολή]: Μη πάρετε άλλον από (από εμένα) προστάτη στις υποθέσεις σας» (Σούρα 17, εδαφ. 2). «Πως έρχονται σε σένα, [οι Εβραίοι], να τους δικάσεις την στιγμή που έχουν μπροστά τους, (τον δικό τους) Νόμο! Εκεί βρίσκονται (όλες) οι αποφάσεις του Αλλάχ […] Εμείς είμασταν που αποκαλύψαμε τον Νόμο, (στον Μωϋσή), που σ’ αυτόν υπάρχει η καθοδήγηση και το φως. Μ’ αυτόν δικάζουν τους Ιουδαίους οι προφήτες, που δήλωσαν υποταγή στον Αλλάχ, και μ’ αυτόν δικάζουν οι Ραββίνοι και οι Νομικοί, που σ’ αυτούς ανατέθηκε η διαφύλαξη της βίβλου του Αλλάχ και εμαρτύρησαν γι’ αυτό». (Σούρα 5, εδαφ. 43-44). Εφ’ όσον ο Θεός έδωσε την Αγία Γραφή ως οδηγό για τα παιδιά του Ισραήλ, μέσα δε σ’ αυτήν βρίσκονται οι αποφάσεις του Θεού, ο Οποίος απεκάλυψε τον Νόμο στον Μωυσή και εφ’ όσον στον Νόμο αυτόν υπάρχει η καθοδήγηση και το φως, γιατί χρειαζόταν η δήθεν «αποκάλυψη» του Κορανίου; Εφ’ όσον μ’ αυτόν τον Νόμο δικάζουν οι προφήτες, άρα δεν έχει νοθευτεί. Άλλωστε ο παντογνώστης Θεός δεν ήταν δυνατόν να αποκαλύψει τον λόγο του σε πρόσωπα που θα τον νόθευαν. Αλλά και ο Μωϋσής είχε δώσει στον ισραηλιτικό λαό την εντολή: «Δεν θα προσθέσετε τίποτε απολύτως στις εντολές που εγώ σας παραγγέλλω, ούτε θα αφαιρέσετε κάτι από αυτές» (Δεύτ. 4,2).
Εξ’ άλλου κατά το Κοράνιο ο Κύριος Ιησούς επιβεβαίωσε τον Νόμο της Παλαιάς Διαθήκης. Γράφει το Κοράνιο: «Καί πάνω στα χνάρια τους, [δηλαδή των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης], στείλαμε τον Ιησού τον γιό της Μαριάμ, επικυρώνοντας τις Γραφές, (Ταουρά), [δηλαδή την Πεντάτευχο], που είχαν σταλεί πριν από αυτόν και του δώσαμε το Ευαγγέλιο, που σ’ αυτό υπάρχει η καθοδήγηση και το φως καθώς και η επικύρωση των Γραφών, (Ταουρά), που είχαν σταλεί πριν από Αυτόν: Καθοδήγηση και προειδοποίηση για όσους σέβονται τον Αλλάχ.Κι’ άφησε τον Λαό του Ευαγγελίου να δικάζει, να κρίνει σύμφωνα με όσα αποκαλύφθηκαν σ’ αυτό, [το Ευαγγέλιο], απ’ τον Αλλάχ. Κι’ όποιος δεν δικάσει με βάση τα όσα αποκαλύφθηκαν απ’ τον Αλλάχ, αυτός είναι παράνομος» (Σούρα 5, εδαφ.46-47). Το Κοράνιο λοιπόν δέχεται ότι το Ευαγγέλιο είναι ο λόγος του Θεού, που αποκαλύφθηκε διά του Ιησού Χριστού και ότι «σ’ αυτό υπάρχει η καθοδήγηση και το φως». Αλλά τι περιέχει το Ευαγγέλιο; Όλο το έργο της ενσάρκου Θείας Οικονομίας, όπως αυτό είχε προαναγγελθεί από τους προφήτες, καθώς και τον τέλειο ηθικό Νόμο της Καινής Διαθήκης, που συμπλήρωσε και ολοκλήρωσε τον Νόμο της Παλαιάς. Τι χρειαζόταν λοιπόν το Κοράνιο, καθ’ ον χρόνον τόσον με την Παλαιά, όσον και με την Καινή Διαθήκη, διά της οποίας έχουμε πλέον την πλήρη και τελεία αποκάλυψη του Θεού, έχουμε όλα εκείνα τα οποία πρέπει να γνωρίζει ο άνθρωπος για να επιτύχει την σωτηρία του; Πέραν αυτών αυτό το ίδιο το Ευαγγέλιο, το οποίο αποδέχεται το Κοράνιο, μας διδάσκει ότι δεν υπάρχει «έτερο ευαγγέλιο» (Γαλ.1,6) διά του οποίου είναι δυνατόν να σωθούμε. Καί ότι εκείνος που θα τολμήσει να κηρύξει άλλο Ευαγγέλιο διαφορετικό από εκείνο που μας παρέδωσε ο Χριστός και εκήρυξαν οι απόστολοι, (και τέτοιο βέβαια είναι το Κοράνιο, που εισηγείται στους ανθρώπους άλλο δρόμο σωτηρίας), να είναι αναθεματισμένος: «αλλά και εάν ημείς η άγγελος εξ’ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω» (Γαλ. 1,8).Κατόπιν αυτών τίθεται το ερώτημα: Ποιός είναι ο αληθινός λόγος του Θεού; Το Κοράνιο του Μωάμεθ, η η Αγία Γραφή; Ασφαλώς η Αγία Γραφή που βρισκόταν στα χέρια των Ιουδαίων και των Χριστιανών 600 χρόνια πριν από το Κοράνιο.
Το πρόσωπο του Μωάμεθ.
Στην συνάφεια αυτή θα προσθέσουμε ολίγα τινά και περί του προσώπου του Μωάμεθ, αφού αυτός αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του Ισλάμ. Ισχυρίζεται ο Μωάμεθ, ότι είναι ο έσχατος των προφητών και αυτοαποκαλείται ως η σφραγίδα των προφητών. Σύμφωνα με το Κοράνιο: «Ο Μωάμεθ είναι ο απόστολος του Αλλάχ και η σφραγίδα των προφητών» (Σούρα 33,εδαφ.40). Ωστόσο ο ισχυρισμός αυτός είναι πέρα για πέρα αβάσιμος, διότι ο ερχομός του και το έργο του δεν προαναγγέλλεται από κανένα Προφήτη, όπως αυτό συμβαίνει για το πρόσωπο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Όταν ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ερωτήθηκε από κάποιον Τούρκο συνομιλητή του με τον οποίον είχε διάλογο σχετικά με το Ισλάμ, γιατί εσείς οι χριστιανοί δεν δέχεσθε τον δικό μας προφήτη, απάντησε: «Είναι παλαιότατη συνήθεια, να μη δεχόμαστε τίποτε ως αληθές, αν δεν υπάρχουν σχετικές μαρτυρίες.
Οι μαρτυρίες για τα πρόσωπα είναι διπλές: Η από τα ίδια τα έργα και τα πράγματα, η από αξιόπιστα πρόσωπα.[…]. Ο Χριστός μαζί με τα πολλά και μεγάλα θαύματα που επετέλεσε, μαρτυρείται και από τον Μωϋσή και από άλλους προφήτες γι’ αυτό εμείς πιστεύουμε στον Χριστό και στο Ευαγγέλιό του. Αντίθετα τον Μωάμεθ δεν τον ευρίσκομεν, ούτε από τους προφήτες του παλαιού Νόμου να μαρτυρείται, ούτε κάτι θαυμάσιο και αξιόλογο και οδηγητικό προς την πίστη, (δηλαδή κάποια θαύματα), να έχει επιτελέσει. Γι’αυτό δεν πιστεύουμε σ’ αυτόν και στο από αυτόν προερχόμενο βιβλίο». Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός γράφει: Όταν ερωτώμε τους Αγαρηνούς αφού ο Μωάμεθ σας διδάσκει στο Κοράνιο, ότι τίποτε δεν πρέπει να κάνομε, η να δεχόμεθα χωρίς την μαρτυρία άλλων, πως δεν τον ρωτήσατε: δώσε μας πρώτα εσύ «απόδειξιν διά μαρτύρων, ότι προφήτης ει και ότι από Θεού εξήλθες και ποία γραφή μαρτυρεί περί σού;». Στο ερώτημά μας αυτό οι Αγαρηνοί «σιωπώσιν αιδούμενοι» (σιωπούν γεμάτοι ντροπή). Πέραν αυτών ο ίδιος ο Χριστός μας προειδοποίησε, ότι μετά από Αυτόν θα έρθουν πολλοί ψευδοπροφήτες και ψευδόχριστοι, οι οποίοι θα παρασύρουν πολλούς στην πλάνη τους και ότι δεν πρέπει να τους ακολουθήσωμε: «Τότε εάν τις υμίν είπη, ιδού ώδε ο Χριστός η ώδε, μη πιστεύσητε· εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς». (Ματθ. 24,23-24). Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι ο Μωάμεθ ούτε θαύματα έκανε, ούτε καμιά προφητεία είπε, ούτε προαναγγέλθηκε από άλλους προφήτες,αλλά και η ζωή του κάθε άλλο παρά αγία και ενάρετη ήταν. Το κύριο ενδιαφέρον του ήταν, πως να αποκτήσει όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες, διότι καθώς μαρτυρούν οι βιογράφοι του είχε νυμφευθεί 9, μεταξύ των οποίων σαν έβδομη την σύζυγο του υιοθετημένου γιού του Ζαίντ και σαν ένατη την επτάχρονη κορασίδα Αισά (κατ’ άλλους 13), γυναίκες. Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός σχολιάζοντας τον πολυγυνισμό του Μωάμεθ, αναφέρει: «Ούτος ο Μαμέδ,(Μωάμεθ), πολλάς ληρωδίας, (μωρολογίες),συντάξας εκάστη τούτων προσηγορίαν επέθηκεν. Οίον, (όπως για παράδειγμα), η γραφή της γυναικός και εν αυτή τέσσαρας γυναίκας προφανώς λαμβάνων νομοθετεί και παλλακάς, εάν δύνηται χιλίας, όσας η χείρ αυτού κατάσχη υποκειμένας εκ των τεσσάρων γυναικών (οι οποίες θα υπακούουν στις τέσσαρες γυναίκες)».
Το πρόσωπο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Κατά το Κοράνιο ο Ιησούς Χριστός δεν είναι ο κατά φύσιν Υιός του Θεού, που ενανθρώπισε για την σωτηρία του κόσμου, αλλά κτίσμα. Δεν αποδέχεται την πίστη στην Θεότητα του Ιησού Χριστού, όπως σαφώς αναφέρει το Κοράνιο: «Άπιστοι εισίν οι λέγοντες ότι ο Μεσσίας, Υιός της Μαριάμ είναι Θεός. Ειπέ αυτοίς, τις δύναται να αναχαιτίση τον Θεόν εάν θελήση να καταστρέψη τον Μεσσίαν Υιόν της Μαριάμ και την μητέραν αυτού και πάντα τα επί της γης όντα;» (Σούρα 5, εδαφ.19). Απορρίπτει επίσης την Σταύρωση και την Ανάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού: «Καί είπον ημείς εφονεύσαμεν τον Μεσσίαν Ιησούν, Υιόν της Μαριάμ τον Απόστολον του Θεού. Ουχί δεν εφόνευσαν, δεν εσταύρωσαν αυτόν αλλά έτερον τινά όμοιον αυτώ. Οι δε συζητήσαντες επί του αντικειμένου τούτου, έμειναν αυτοί οι ίδιοι εν τη αμφιβολία, δεν ήσαν βέβαιοι περί τούτου, αλλά κατά εικασίαν. Αληθώς ούτοι δεν εφόνευσαν αυτόν, αλλ’ ο Θεός εν τη ισχύι και σοφία αυτού μετεκαλέσατο αυτόν», (Σούρα 4, εδαφ.156).
Κατά το Ισλάμ είναι και Αυτός ένας απλός προφήτης του Θεού, όπως οι άλλοι προφήτες, τους οποίους απέστειλε ο Θεός πριν από Αυτόν. Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, ελέγχων την απιστίαν των μουσουλμάνων στην Θεότητα του Κυρίου παρατηρεί, ότι αυτοί έπαθαν ο,τι και οι ειδωλολάτρες Έλληνες, για τους οποίους λέγει ο απόστολος, ότι «παραδόθηκαν σε αδόκιμο νού», επειδή «ενώ εγώρισαν τον Θεόν δεν τον εδόξασαν και δεν τον ελάτρευσαν ως Θεόν» (Ρωμ.1,21).Διότι και αυτοί, ενώ εγνώρισαν τον Χριστό, επειδή λέγουν, ότι αυτός είναι Λόγος του Θεού και Πνεύμα, αλλά και ότι ετέχθηκε από παρθένο και έπραξε και εδίδαξε θεία πράγματα, αναλήφθηκε στους ουρανούς, παραμένει αθάνατος και πρόκειται να έλθει για να κρίνει τα σύμπαντα. Ενώ λοιπόν έτσι εγνώρισαν τον Χριστό, δεν τον επίστευσαν ως Χριστόν, δηλαδή ως Θεάνθρωπον Λόγον, αλλά «άλλαξαν την αλήθεια με το ψεύδος» και επίστευσαν και εσεβάσθησαν και ακολούθησαν άνθρωπο απλό θνητό και θαμμένο, τον Μωάμεθ, παρά τον Θεάνθρωπο και αείζωο και αίδιο Λόγο. Επειδή λοιπόν αστόχησαν περί την πίστιν κατάντησαν να ζούν με αισχρότητα και απανθρωπιά, επιδιδόμενοι σε ανδραποδισμούς, φόνους λεηλασίες, αρπαγές ακολασίες, μοιχείες ανδρομανίες. Καί έφθασαν σε τέτοιο σημείο παραλογισμού, ώστε όχι μόνον να δικαιολογούν τα όσα πράττουν, άλλα νομίζουν ότι και ο Θεός επιδοκιμάζει τις πράξεις τους».
Περί της ισλαμοποίησης της Ευρώπης.
Ερχόμαστε στο τρίτο κείμενό σας. Κάνετε λόγο για τον «μύθο της ισλαμοποίησης της Ευρώπης». Η Ευρώπη, αγαπητέ μου, δεινοπάθησε πολλές φορές από το Ισλάμ. Η φρικτή τουρκοκρατία στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, για μισή χιλιετία άφησε τις πιο απαίσιες αναμνήσεις για τους λαούς αυτούς. Το χώμα της πατρίδος μας είναι ποτισμένο με ποταμούς αιμάτων, για όσους δεν ήθελαν να εξισλαμισθούν.
Οι μυριάδες Νεομάρτυρες είναι οι αψευδείς μάρτυρες μίας από τις πλέον σκοτεινές εποχές της ιστορίας μας. Αλλά και η Ευρώπη βίωσε αυτή τη φρίκη στο παρελθόν με την αραβοκρατία, λ. χ. στην Ισπανία, αλλά και με την προέλαση διά σφαγών και λεηλασιών των μουσουλμάνων Τούρκων μέχρι τη Βιέννη. Δεινοπάθησε κυριολεκτικά η Ευρωπαική ήπειρος μέχρι να αποτινάξει το ισλαμικό θηρίο από τις πλάτες της. Όμως τα τελευταία χρόνια, οι σκοτεινές δυνάμεις της «Νέας Εποχής» που προωθούν την παγκοσμιοποίηση και την πανθρησκεία, εκμεταλλεύονται τον θρησκευτικό φανατισμό του Ισλάμ και τον καλλιεργούμενο από το Κοράνιο φονταμενταλισμό, για να επιτύχουν τα σκοτεινά τους σχέδια, να προετοιμάσουν δηλαδή την έλευση της παγκόσμιας κυριαρχίας του Αντιχρίστου. Έχει αποδειχθεί ξεκάθαρα ότι αυτοί «σπρώχνουν» στην Ευρώπη εκατομμύρια μουσουλμάνων, χρηματοδοτώντας αφειδώς την προέλασή τους. Σκοπός τους η πλήρης αποχριστιανοποίηση της Ευρώπης, με την δημογραφική αλλοίωση του πληθυσμού και της ευρωπαικής κουλτούρας. Όπως επισημαίνει σύγχρονος ερευνητής, ο στρατευμένος Μωαμεθανισμός, όπως εκφράζεται από την «Παγκόσμια Οργάνωση Ευρωπαίων Μωαμεθανών», θέλει το Ισλάμ κυρίαρχο στον ευρωπαικό χώρο. Επιδιώκει στο να επικρατήσουν οι ισλαμικές ιδέες και αντιλήψεις και να αντικαταστήσουν τις αξίες του ευρωπαικού πολιτισμού, ο οποίος έχει τις ρίζες του στην χριστιανική πίστη. Τούς σκοπούς της δεν τους αποκρύπτει η οργάνωση αυτή. Σε συνέδριο που διοργάνωσε διεκήρυξε:«Πέρα από την Ιουδαικό-Χριστιανική (κομμουνιστικό-καπιταλιστική) Εποχή το ευρωπαικό μέλλον ανήκει στο Ισλάμ […] Το Ισλάμ είναι κυβέρνηση χωρίς κράτος […] Το Ισλάμ επέστρεψε πάλι στην ευρωπαική του πατρίδα…». Πατρίδα του Ισλάμ δεν είναι βεβαίως η Ευρώπη. Ούτε το Ισλάμ είναι κυβέρνηση χωρίς κράτος. Αλλοίμονο αν το μέλλον ανήκει στο Ισλάμ. Πυκνό σκοτάδι θα καλύψει την Ευρώπη, αν κυριαρχήσει στην ήπειρο αυτή το θεοκρατικό και ιμπεριαλιστικό Ισλάμ και εφαρμοστούν οι διδασκαλίες του Κορανίου και η Σαρία. Πάντως το Ισλάμ εργάζεται σήμερα συστηματικά προς την κατεύθυνση αυτή. Πληροφορίες αναφέρουν, ότι στη Σαουδική Αραβία έχει δημιουργηθεί «Συμβούλιο Ισλαμικού προσανατολισμού» με στόχο την αρχική εκπαίδευση κηρύκων και θρησκευτικών καθοδηγητών. Τα πρόσωπα αυτά στέλλονται, στο εξωτερικό σε χώρες ισλαμικές και μη, (όπου υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα), για κατήχηση και προσηλυτισμό. Το ίδιο συμβούλιο τυπώνει κατά εκατομμύρια το Κοράνιο με έξοδα της Σαουδικής Αραβίας, το οποίο διανέμεται δωρεάν σε προσκυνητές, σε ισλαμικά θρησκευτικά και πολιτικά κέντρα ανά τον κόσμο και σε δημόσιες και πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες στο εξωτερικό.
Κάνετε επίσης λόγο για ραγδαία μεταστροφή των ευρωπαίων πολιτών στην ισλαμική πίστη, αναφέροντας κάποια νούμερα. Ασφαλώς υπάρχουν και εκείνοι που επιζητούν να πληρώσουν το υπαρξιακό τους κενό καταφεύγοντας στο Ισλάμ, αλλά αυτοί είναι σταγόνα στον ωκεανό, μπροστά στα τετρακόσια εκατομμύρια ευρωπαίων πολιτών. Υπάρχει λοιπόν απόπειρα ισλαμοποίησης της Ευρώπης, από τους αφανείς κοσμοκράτορες, κυρίως διά των λαθρομεταναστών. Αυτή είναι η αλήθεια!
Περί του ιερού πολέμου (Τζιχάντ).
Ερχόμαστε στο τέταρτο κείμενό σας. Κάνετε λόγο για «ορθόδοξο Ισλάμ» και για «ψευτο-Τζιχάντ των τρομοκρατών και εξτρεμιστών». Σας βολεύει βέβαια αυτή η θέση, όπου παρουσιάζετε το Τζιχάντ σαν κάτι ξένο προς την θρησκευτική διδασκαλία των μουσουλμάνων. Ωστόσο η διδασκαλία περί ιερού πολέμου, η ορθότερα περί ωμής βίας και ολοκληρωτικής εξαφανίσεως των απίστων, (μη μουσουλμάνων), αποτελεί δόγμα πίστεως, που πρέπει να δονεί και να συνέχει την ψυχή του κάθε αληθινού μουσουλμάνου. Πάμπολλα είναι τα αποσπάσματα του Κορανίου, που μιλούν ξεκάθαρα και απερίφραστα περί του Τζιχάντ, για τα οποία προσποιείστε
άγνοια, προφανώς διότι δεν έχετε το θάρρος να τα παραθέσετε. Τα αποσπάσματα αυτά κάνουν τον μη μουσουλμάνο αναγνώστη να ανατριχιάζει και ταυτόχρονα να βεβαιώνεται, ότι δεν υπάρχει περιθώριο ειρηνικής συμβιώσεως, (όπως αφελώς νομίζουν οι θιασώτες του Διαθρησκειακού Οικουμενισμού), με τους πιστούς του Μωάμεθ, οι οποίοι οφείλουν κατ’ επιταγήν του Αλλάχ να διεξάγουν συνεχή και ολομέτωπο αγώνα για την παγκόσμια επικράτηση του Ισλάμ. Είναι σημαντικό να τονιστεί, ότι κατά το Κοράνιο ο φόνος των απίστων δεν είναι έργο των μουσουλμάνων, αλλά προέρχεται ουσιαστικά από τον ίδιο τον Αλλάχ, ο οποίος ευλογεί τον αγώνα των πιστών του. Πράγμα που δείχνει,ότι ο Μωάμεθ φρόντισε να δώσει στο φρικτό αμάρτημα του φόνου θεολογική κατοχύρωση, ώστε οι πιστοί του Αλλάχ να επιδίδονται στα εγκλήματά τους με ήσυχη τη συνείδησή τους, χωρίς αναστολές. Παραθέτουμε στη συνέχεια ορισμένα από τα πολλά αποσπάσματα του Κορανίου, τα οποία επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές:
«Ω προφήτη! Παρότρυνε τους πιστούς στον πόλεμο. Αν υπάρχουν είκοσι από σας που υπομονετικά επιμένουν, θα νικήσουν διακόσιους και αν από σας είναι εκατό, θα νικήσουν χίλιους από τους απίστους…» (Σούρα 8, εδαφ.65). «Ο Αλλάχ δεν συγχωρεί, όποιον λατρεύει συνέταιρο μ’ Αυτόν» (Σούρα 4, εδαφ.48). Αφού ο Αλλάχ δεν συγχωρεί εκείνους που πιστεύουν σε άλλο Θεό, τι πρέπει να κάμουν οι πιστοί του; Ασφαλώς να εξοντώσουν όσους λατρεύουν «συνεταίρους» του Αλλάχ!«Καί να πολεμάτε για χάρη του Αλλάχ όσους σας πολεμούν, αλλά μην ξεπερνάτε τα όρια, γιατί ο Αλλάχ δεν αγαπά τους παραβάτες» (Σούρα 2,εδαφ.190). «Φονεύετέ τους, όπου τους βρίσκετε και διώχτε τους, από κεί που σας εδίωξαν [….] Αν όμως σας πολεμήσουν, σκοτώστε τους. Τέτοια είναι η τιμωρία των απίστων» (Σούρα 2,εδαφ.191). «Αν όμως σταματήσουν, τότε βέβαια, ο Αλλάχ είναι πολυεπιεικής, πολυεύσπλαχνος» (Σούρα 2,εδαφ.192).
«Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η Πίστη στον Αλλάχ. Αν όμως σταματήσουν τη δράση τους, τότε να μην κάνετε πόλεμο παρά ενάντια στους άδικους» (Σούρα 2,εδαφ.193). «Καί όταν οι απαγορευμένοι μήνες έχουν περάσει, τότε (πολεμάτε και) σκοτώνετε τους ειδωλολάτρες, οπουδήποτε κι αν τους βρείτε, και συλλάβετέ τους και πολιορκείστε τους και στήστε τους παγίδες με κάθε (πολεμικό) στρατήγημα. Αν όμως μετανιώσουν και διατηρήσουν την τακτική προσευχή κι εφαρμόσουν (τακτική) ελεημοσύνη, τότε αφήστε τους ελεύθερους. Γιατί ο Αλλάχ είναι πολυεύσπλαχνος, πολυεπιεικής» (Σούρα 9,εδαφ.5). Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ασφαλώς εξόντωση των «απίστων» και τίποτε λιγότερο! Ότι οι «άπιστοι», ως άξιοι θανάτου(!) δεν έχουν δικαίωμα ζωής και άρα ούτε ως ανθρώπινα όντα πρέπει να λογίζονται.«Πολυεπιεικής» είναι ο Αλλάχ, μόνον όταν υποταχθούν οι «άπιστοι» στο Ισλάμ! Αν όλα αυτά δεν είναι σκέτος φασισμός, τότε τι είναι;Αυτή αγαπητέ μου είναι η αλήθεια, εκτός και αν δεν πιστεύετε στο Κοράνιο! Αλλά μήπως δεν είδαμε να εφαρμόζεται στην πράξη μέχρι και σήμερα η φρικτή και απάνθρωπη αυτή διδασκαλία του Ισλάμ; Η ανθρωπότητα βιώνει σήμερα τη φρίκη της γενοκτονίας χριστιανικών πληθυσμών στις χώρες της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής, (για την οποία γενοκτονία παραδόξως δεν τολμήσατε να πείτε ούτε λέξη), από τους φανατικούς Τζιχαντιστές του ISIS, διότι αυτό είναι το θέλημα του Αλλάχ! Αλλά αν αυτό είναι το θέλημα του Αλλάχ, τότε ο Αλλάχ δεν είναι ο αληθινός Θεός, αλλά κάτι άλλο!
Περί του θρησκευτικού συγκρητισμού στη διδασκαλία του Ισλάμ.
Γιά το πέμπτο κείμενό σας, σχετικά με το αν το Ισλάμ είναι συρραφή δανείων από Ιουδαικές και Χριστιανικές διδασκαλίες, νομίζω ότι σας το απέδειξα επαρκώς προηγουμένως. Σας προτρέπω να διαβάσετε και άλλα κείμενα εκτός του Κορανίου, κείμενα συγκριτικής θρησκειολογίας, για να δείτε τι γίνεται με τα δάνεια του Κορανίου! Μελετήστε σε βάθος τον Ιουδαισμό και θα διαπιστώσετε τις ομοιότητες της ιουδαικής «θεολογίας» με την ισλαμική «θεολογία». Επίσης στην «Χριστολογία» του Ισλάμ συναντάμε όλες τις αρχαίες αιρέσεις του Χριστιανισμού, δηλαδή τον Γνωστικισμό, τον Μοναρχιανισμό, τον Δοκητισμό, τον Μοντανισμό, τον Μανιχαισμό, τον Αρειανισμό, τον Νεστοριανισμό, την Εικονομαχία κ.α. Αυτό δεν το λέμε μόνο εμείς, αλλά διδάσκεται σε όλες τις Θεολογικές Σχολές του κόσμου, στο μάθημα της Συγκριτικής Θρησκειολογίας. Αλλά, απ’ ότι φαίνεται ο μονολιθικός και άκαμπτος θρησκευτικός φανατισμός σας δεν σας αφήνει περιθώρια να ψάξετε και να βρείτε την αλήθεια. Ούτε οι κραυγαλέοι αναχρονισμοί του Κορανίου μπορούν να σας βάλουν σε σκέψεις, ότι περιέχει κακέκτυπες αντιγραφές ιουδαικών και αιρετικών δοξασιών. Ότι δηλαδή αυτά που μας λέει το Κοράνιό μας τα είπαν οι αρχαίοι αιρετικοί, όπως για παράδειγμα ότι ο Θεός είναι μονοπρόσωπος (Ιουδαισμός, Μοναρχιανοί), ότι ο Χριστός ήταν μόνο άνθρωπος (Αρειανισμός, Νεστοριανισμός), ότι δεν έπαθε στο σταυρό, (Δοκητισμός), ότι ο Παράδεισος θα είναι τόπος υλικών απολαύσεων (Μοντανισμός), κ.ο.κ. Σας συμβουλεύουμε να ψάξετε καλλίτερα και θα πεισθείτε για όλα αυτά.
Περί της δήθεν ασυνέπειας των Χριστιανών.
Ερχόμαστε στον ισχυρισμό σας περί δήθεν ασυνέπειας των Χριστιανών πολεμίων του Ισλάμ. Ισχυρίζεστε ότι «αδικούμε» τον «προφήτη» σας, όταν του προσδίδουμε τον χαρακτηρισμό του βίαιου και πολεμοχαρούς ανθρώπου. Φέρνετε κάποια παραδείγματα προφητών από την Παλαιά Διαθήκη, οι οποίοι κατ’ εντολήν του Θεού διεξήγαγαν πολέμους εναντίον άλλων εθνών, για να δικαιολογήσετε τους κατακτητικούς πολέμους, που διεξήγαγε και ο Μωάμεθ εναντίον των εχθρών του. Βγάζετε δε το αυθαίρετο συμπέρασμα, ότι οι πόλεμοι του Μωάμεθ είναι όχι μόνον απόλυτα σύμφωνοι με το θέλημα του Θεού, αλλά και ότι επί πλέον ο Μωάμεθ βρίσκεται σε πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με τους προφήτες, διότι «χρησιμοποίησε (κατά πολύ) λιγότερη βία σε σύγκριση με τον Μωυσή, τον Ιησού του Ναυή, τον Δαυίδ, τον Σαούλ, τον Σαμψών και άλλους πολλούς». Βρίσκεται σε πλεονεκτικότερη θέση και με αυτόν ακόμη τον Χριστόν «ο οποίος στον δεύτερο ερχομό του υπόσχεται πολύ αίμα στους εχθρούς του». Ωστόσο κάνετε το τραγικό σφάλμα να κρίνετε τις ενέργειες του Θεού κατά τρόπον ανθρωποπαθή. Ο Θεός δεν εκδηλώνει την αγάπη του μόνον όταν ευεργετεί, όταν δείχνει την μακροθυμία του και την ευσπλαχνία του προς τον άνθρωπο. Δείχνει την αγάπη του και όταν ακόμη τον τιμωρεί παιδαγωγικώς, με σκοπό την διόρθωσή του και την μετάνοιά του. Γιά τον Θεό το μεγαλύτερο κακό δεν είναι ο βιολογικός θάνατος, η απώλεια της παρούσης ζωής, (όπως εμείς νομίζουμε), αλλά ο αιώνιος πνευματικός θάνατος.Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στην ερμηνεία του 110 Ψαλμού παρατηρεί ότι «οι μεν άνθρωποι, άλλα μεν τα πράττουν για να ευεργετήσουν, άλλα δε από μίσος και αποστροφή. Ο Θεός όμως όλα τα κάμνει από αγάπη. Επί παραδείγματι χάριν ευεργεσίας τοποθέτησε τον άνθρωπο στον παράδεισο και χάριν ευεργεσίας πάλιν τον απομάκρυνε από αυτόν. Χάριν ευεργεσίας έκαμε τον κατακλυσμό, (επί της εποχής του Νώε) και ευεργετώντας έστειλε εκείνο το πυρ των Σοδόμων. Καί οτιδήποτε αναφέρει κανείς από όσα συνέβηκαν, το καθένα το έκαμε χάριν ευεργεσίας». Όταν λοιπόν ο Θεός δίνει την εντολή, για παράδειγμα, στον Ιησού του Ναυή να κάνει πόλεμο εναντίον ενός ειδωλολατρικού λαού δεν το κάνει αυτό άνευ λόγου, η από μίσος προς αυτόν,αλλά διότι αυτό επιβάλλει η αγάπη του και η δικαιοσύνη του, αυτό συμφέρει πνευματικά στον λαό αυτόν, όσο και αν αυτό φαίνεται ακατανόητο σε μας. Μόνον ο Θεός έχει το δικαίωμα, (ως χορηγός της ζωής), να αφαιρέσει την ανθρώπινη ζωή, όταν και όπως Αυτός κρίνει και με γνώμονα πάντοτε το αιώνιο συμφέρον του ανθρώπου. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και ο άνθρωπος έχει ένα τέτοιο δικαίωμα. Γιά τον άνθρωπο ισχύει η εντολή του Θεού «ου φονεύσεις». Η μεγάλη διαφορά λοιπόν μεταξύ των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης και του Μωάμεθ είναι, ότι οι μεν προφήτες κατ’ εντολήν του Θεού και μόνον περιστασιακά εφόνευαν, ενώ ο Μωάμεθ κατ’ εντολήν του εαυτού του! Μία άλλη μεγάλη διαφορά είναι ότι πουθενά στην Αγία Γραφή δεν νομοθετείται ως εντολή Θεού ο φόνος των απίστων, (τύπου Τζιχάντ), δηλαδή των μη Ιουδαίων, η των μη Χριστιανών, κατ’ αντίθεσιν με το Κοράνιο, όπου ο φόνος των απίστων είναι δόγμα πίστεως και καθήκον διαχρονικό κάθε μουσουλμάνου Αγνοείτε επίσης ότι στην εποχή της Παλαιάς Διαθήκης ίσχυε ο Νόμος, ενώ σήμερα ζούμε την εποχή της Χάριτος.
Επίσης προσπαθείτε να παρουσιάσετε τον Κύριό μας Ιησού Χριστό ως ένα πολεμοχαρή πολεμιστή, που φονεύει ανελέητα τους πάντες και αφανίζει τα πάντα, επικαλούμενος το 19ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης, στίχοι 11-21. Καί τούτο για να δικαιώσετε έτσι τους πολέμους και τις σφαγές του Μωάμεθ. Την εν λόγω περικοπή επειδή την ερμηνεύετε κατά γράμμα, αδυνατείτε να την ερμηνεύσετε σωστά. Η περικοπή αναφέρεται στην τελική και οριστική νίκη του Χριστού κατά του θηρίου, (του Αντιχρίστου) και των οργάνων του και όλα όσα αναφέρονται σ’ αυτήν είναι εικονικά και δεν πρέπει να τα εκλάβουμε κατά γράμμα. Είναι δε μεγάλη αφέλεια να νομίζετε, ότι η τελική αυτή νίκη του Χριστού θα γίνει με σπαθιά και τόξα και βέλη που ήταν τα πολεμικά όπλα της εποχής, που εγράφη το βιβλίο της Αποκαλύψεως, τα οποία βέβαια σήμερα δεν χρησιμοποιούνται, διότι έχουν προ πολλών αιώνων καταργηθεί. Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης με την αλληγορική εικόνα του ένδοξου καβαλάρη, που μας δίνει εδώ, θέλει να μας παραστήσει το μεγαλείο και το ακαταγώνιστο της δυνάμεως του Χριστού, συγκαταβαίνοντας στην αδυναμία της ανθρώπινης κατανοήσεως. Θέλει επίσης να μας παραστήσει, ότι ο Χριστός με την ακαταγώνιστη δύναμή του θα είναι ο τελικός ένδοξος νικητής, του Αντιχρίστου, που θα συντρίψει κατά κράτος αυτόν και τους οπαδούς του και θα διαλύσει την παγκόσμια βασιλεία, την οποία αυτός θα ιδρύσει, ολίγο πριν από την συντέλεια του κόσμου. Ο Χριστός δεν έχει ανάγκη από στρατεύματα αγγέλων για να νικήσει τον Αντίχριστο, διότι όπως αναφέρει ο απ. Παύλος στην Β΄ προς Θεσσαλονικείς επιστολή του, θα τον εκμηδενίσει μ’ ένα απλό φύσημα του στόματός του: «και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος, ον ο Κύριος αναλώσει τω πνεύματι του στόματος αυτού και καταργήσει τη επιφανεία της παρουσίας αυτού» (2,8).
Είναι οι μουσουλμάνοι ευλογημένοι από το Θεό;
Πάμε στον ισχυρισμό σας ότι δήθεν οι μουσουλμάνοι είναι ευλογημένοι από τον Θεό, επειδή σύμφωνα με τη Βίβλο, κατάγονται κατά σάρκα από τον Αβραάμ, ο οποίος ευλογήθηκε από τον Θεό. Ο Αβραάμ ευλογήθηκε από τον Θεό, επειδή επίστευσε στον Θεό, ο οποίος αποκαλύφθηκε σ’ αυτόν και έκανε απόλυτη υπακοή σ’ αυτόν, μέχρι σημείου να είναι πρόθυμος, να θυσιάσει τον υιόν του Ισαάκ. Η ευλογία αυτή συνίστατο στο ότι από τους απογόνους του θα προερχόταν ο Χριστός ο Λυτρωτής του κόσμου, διά του οποίου θα ευλογούντο όχι μόνον οι απόγονοί του Αβραάμ, αλλά και όλα τα έθνη της γης: «και ενευλογηθήσονται εν τω σπέρματί σου πάντα τα έθνη της γης» (Γεν. 22,18).
Ευλογήθηκαν λοιπόν στη συνέχεια και οι απόγονοί του, που αποτέλεσαν τον εκλεκτό λαό του Θεού, τον Ισραηλιτικό λαό, ο οποίος όμως δεν προερχόταν από τον Ισμαήλ, τον υιό της Άγαρ, από τον οποίο προέρχονται οι Άραβες μουσουλμάνοι, αλλά από τον Ισαάκ. Γιά τους απογόνους του Ισαάκ εδόθη η εντολή της περιτομής, σ’ αυτούς έδωσε ο Θεός τον Μωσαικό Νόμο, αυτοί αποτέλεσαν τον εκλεκτό και ευλογημένο λαό του Θεού και από αυτόν τον λαό και όχι από τους απογόνους του Ισμαήλ προήλθε ο Μεσσίας Χριστός. Αλλά και αυτόν ακόμη τον εκλεκτό και ευλογημένο λαό τον Ισραηλιτικό, ο Θεός, δεν δίστασε να τον απορρίψει και να αφαιρέσει την ευλογία Του απ’ αυτόν, όταν εκείνος απίστησε και απέρριψε τον Μεσσία Χριστό και τον παρέδωσε σε σταυρικό θάνατο: «Ιδού αφίεται ο οίκος υμών έρημος» (Ματθ. 23,39). Άρα λοιπόν σε τίποτε δεν ωφέλησε τον λαό του Ισραήλ η σαρκική συγγένεια με τον Αβραάμ, όπως σε τίποτε δεν ωφελεί τον λαό των αράβων μουσουλμάνων το γεγονός, ότι κατάγονται κατά σάρκα από τον Αβραάμ. Μ’ άλλα λόγια το κριτήριο της ευλογίας δεν είναι η κατά σάρκα συγγένεια με τον Αβραάμ, αλλά η πίστη στον Ιησού Χριστό. Το γεγονός ακόμη ότι η ευλογία αυτή μεταφέρεται και στους λαούς εκείνους, που δεν κατάγονται από τον Αβραάμ, αλλά πιστεύουν στον Κύριο Ιησού Χριστό, δείχνει ξεκάθαρα, ότι η ευλογία του Θεού είναι συνυφασμένη και απόλυτα συνδεδεμένη με την πίστη στον Ιησού Χριστό τον μόνον αληθινό Θεό. Όταν επομένως ο άνθρωπος πιστεύει σε ένα ψεύτικο Θεό, (όπως είναι ο Θεός του Ισλάμ), δεν είναι δυνατόν να έχει την ευλογία,δηλαδή την Χάρη που πηγάζει από την απολυτρωτική θυσία του Χριστού.
Ισλαμικός και Χριστιανικός πολιτισμός. Ο άνθρωπος στο Ισλάμ και τον Χριστιανισμό.
Τι προσέφερε το Ισλάμ στον Πολιτισμό; Η επιεικέστερη απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ότι δυστυχώς το Ισλάμ πολέμησε κάθε μορφή πολιτισμού! Ο Ιρανός Dr. Arsham Momeni στο αξιόλογο βιβλίο του «Ισλάμ: Ιστορία επεκτατισμός και βία», αναφέρει ότι οι Ισλαμιστές ουδέποτε υποστήριξαν την τέχνη, επειδή θεωρούσαν τα δημιουργήματά της αντικείμενα ειδωλολατρικής φύσεως και σκοπού. Έτσι αποδεδειγμένα συνέβαλαν στην καταστροφή τόσο των έργων ζωγραφικής όσο και αυτών της γλυπτικής και διακόσμησης. Οι μουσουλμάνοι πεπεισμένοι για την πληρότητα και απόλυτη επάρκεια του Κορανίου, κατέστρεφαν οποιοδήποτε άλλο γραπτό. Στο Ιράν κατέστρεφαν όποια βιβλιοθήκη, η βιβλία συναντούσαν, με αποτέλεσμα να αφανιστεί ανυπολόγιστος αριθμός βιβλίων, μεταξύ του 637 και του 750 μ. Χ.
Δεν μπορεί να γίνει επίσης καμία σύγκριση μεταξύ ισλαμικού και χριστιανικού «ανθρωπισμού». Κατ’ αρχήν στο Ισλάμ γίνεται σαφής διαχωρισμός μεταξύ του μουσουλμάνου και του μη μουσουλμάνου, του «απίστου». Στην σκοτεινή και φρικιαστική περίοδο της τουρκοκρατίας βιώσαμε εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Έλληνες τι εστί ισλαμικός «ανθρωπισμός», όταν οι ανελέητοι μουλάδες και οι κατήδες καταδίκαζαν τους Νεομάρτυρες σε απίστευτα και απάνθρωπα βασανιστήρια και μαρτυρικό θάνατο, εφαρμόζοντας φυσικά την «σαρία»! Την ίδια περίοδο, ενώ οι μουσουλμάνοι απολάμβαναν ύψιστα προνόμια και φορολογικές ασυλίες, οι Χριστιανοί καταπιέζονταν αφόρητα και εξοντώνονταν φορολογικά. Σας θυμίζουμε τον φοβερό «φόρο αίματος», προκειμένου να μας ανεχτούν και να δεχτούν στοιχειωδώς κάποια «δικαιώματά» μας! Πλήρη δικαιώματα αποκτούσαν μόνον όσοι εξισλαμίζονταν! Πού είναι η «δικαιοσύνη» και ο «ανθρωπισμός», που επιτάσσει το Ισλάμ; Γνωρίζετε μήπως για τα εκατομμύρια των «κρυπτοχριστιανών» στην Τουρκία, οι οποίοι τώρα, ύστερα από αιώνες, άρχισαν να εμφανίζονται δημόσια; Γιατί ήταν κρυπτοχριστιανοί; Το Ισλάμ δεν είναι απάνθρωπο μόνο κατά των «απίστων», αλλά και κατά των ίδιων των μουσουλμάνων και συγκεκριμένα κατά των γυναικών σας. Ανοίξτε το Κοράνιο να δείτε τι λέει για τη γυναίκα, η οποία έχει «κατώτερη φύση» από τον άνδρα. Γράφει στο Κοράνιο: «Οι άνδρες είναι οι προστάτες και οι κύριοι των γυναικών, γιατί ο Αλλάχ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες από τις γυναίκες, και επειδή ξοδεύουν από τις περιουσίες τους» (Σούρα 4, εδαφ.34). Επί πλέον η γυναίκα δεν έχει κανένα δικαίωμα, καμιά αξία, δεν διαφέρει καθόλου από ένα κτήμα και είναι απόλυτα εξαρτημένη από τον άνδρα της, ο οποίος την εξουσιάζει. Τούτο αποδεικνύεται και από την πολυγαμία του άνδρα και ποτέ της γυναίκας! Ρωτάμε: γιατί δεν μπορούν να εισέλθουν οι γυναίκες μαζί με τους άνδρες στο τζαμί; Γιατί στον «παράδεισό» σας οι άνδρες θα «ευφραίνονται» με τις «αιώνιες παρθένες» και γιατί να μην «ευφραίνονται» και οι γυναίκες με «αιώνιους νεαρούς»; Κλείνουμε αυτή την ενότητα με τη νομιμοποίηση της δουλείας. Οι κατακτημένοι «άπιστοι» μπορούν να γίνουν δούλοι των κατακτητών μουσουλμάνων οι άνδρες για εργασία και οι γυναίκες για τα κρεβάτια τους!
Η παιδοφιλία του «ψευδοπροφήτη» Μωάμεθ.
Τελειώνουμε με τον πλέον εξωφρενικό ισχυρισμό σας: με την δικαιολόγηση της παιδοφιλίας του «προφήτη» σας και των ανδρών μουσουλμάνων! Με απίστευτα επιχειρήματα θέλετε να δικαιολογήσετε την επιθυμία του Μωάμεθ για την 7χρονη Άισα και την συνουσία μαζί της στα εννέα της χρόνια! Έχετε το θράσος μάλιστα να παραθέτετε και μουσουλμανική «μαρτυρία», ότι δεν έκανε κάτι κακό: «Όταν η κοπέλα φτάνει στην ηλικία των εννέα τότε (παύει να είναι κοπέλα και) είναι γυναίκα» (ατ Τιρμιδί – νούμερο 1109).
Υποστηρίζετε πέρα από κάθε σοβαρότητα, ότι η εμφάνιση της εμμήνου ρύσεως στα κορίτσια, τα καθιστά γυναίκες και ως εκ τούτου μπορούν να έχουν σεξουαλικές σχέσεις με άνδρες και να κυοφορούν! Μόνο που δεν συμφωνεί μαζί σας η ιατρική επιστήμη, η οποία θεωρεί λίαν επικίνδυνη την πρόωρη σεξουαλικότητα και εγκληματική την κυοφορία της. Κι αυτό διότι εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους για την ίδια τη ζωή του κοριτσιού, καθότι δεν έχει διαμορφωθεί ακόμα το σώμα της για τη μητρότητα! Παρ’ όλα αυτά έρχεται το «ιερό» σας βιβλίο και η μουσουλμανική παράδοση να «καπελώσει» την επιστήμη της ιατρικής, προκειμένου να ικανοποιήσει τις σεξουαλικές διαστροφές των μουσουλμάνων ανδρών! Εμείς κ. Ελντίν δεινοπαθήσαμε και από αυτό το διεστραμμένο πάθος της θρησκείας σας. Στην μαύρη τουρκοκρατία οι «εκλεκτοί του Αλλάχ» τύραννοί μας, άρπαζαν τα μικρά κορίτσια μας και τα έκλειναν στα δαιμονικά χαρέμια τους για να βιάζουν τα άγουρα σώματά τους και τις αθώες ψυχούλες τους!
Κλείνοντας τη σύντομη αναφορά μας στα κείμενά σας, επισημαίνουμε και πάλι, ότι εμείς οι Ορθόδοξοι Έλληνες γνωρίσαμε πάνω στην πράξη και όχι θεωρητικά, τι εστί Ισλάμ και δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τα ανείπωτα δεινοπαθήματά μας. Το Κοράνιο και τη διδασκαλία του την πληρώσαμε πολύ ακριβά σε μαρτύρια, σε αίμα και ανθρώπινες ζωές στα τετρακόσια χρόνια της σκλαβιάς μας στους μουσουλμάνους Τούρκους, με τις χιλιάδες των Νεομαρτύρων μας, οι οποίοι πέθαναν κατ’ επιταγή του Κορανίου! Βιώσαμε τη «θεικότητα» της θρησκείας σας. Την αξιολογήσαμε και την απορρίπτουμε ασυζητητί. Δεν μπορείτε να μας πείσετε με την πλαστή και παραπλανητική εικόνα περί του Ισλάμ την οποία μας δώσατε. Το αν μπορέσαμε εμείς να σας πείσουμε για την αλήθεια του Ευαγγελίου δεν το γνωρίζουμε, το ευχόμεθα όμως από καρδίας!
Προς το παρόν βέβαια φαίνεται να προελαύνει το Ισλάμ και να διεισδύει όλο και περισσότερο στην Ευρώπη και στην πατρίδα μας, έτσι ώστε να καθίσταται ορατός και απτός ο κίνδυνος της επικρατήσεως ενός φασιστικού μουσουλμανικού ιμπεριαλισμού στην Ευρωπαϊκή ήπειρο. Αλλά να γνωρίζετε ότι ζεί Κύριος ο Θεός, ο αληθινός Τριαδικός Θεός, ο οποίος κατευθύνει την ιστορία της ανθρωπότητος και εν προκειμένω την πορεία του Ισλάμ. Να είστε δε βέβαιος ότι η τελική νίκη ανήκει στο Χριστό και την Εκκλησία Του και όχι στο Ισλάμ, στο φως και στην αλήθεια του Ευαγγελίου και όχι στο σκότος και στην πλάνη του Κορανίου, στην σαρκωμένη Αγάπη και όχι στην βαρβαρότητα και την απανθρωπιά. Μέχρι τότε εμείς οι Ορθόδοξοι Έλληνες απ’ αυτήν εδώ την γωνιά του πλανήτη, που λέγεται Ορθόδοξη Ελλάδα, δεν θα παύσουμε να προσευχόμαστε προς τον Κύριο των Δυνάμεων, τον Βασιλέα των Βασιλευόντων και Κύριο των Κυριευόντων: «Ανάστα ο Θεός κρίνων την γην ότι Συ κατακληρονομήσεις εν πάσι τοις έθνεσιν» (Ψαλμ.81,8).
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
http://arpati.blogspot.gr/2015/06/26-2015-1641.html
ΠΗΓΗ: ΚΛΙΚ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου