Του Γιώργου Χαρίτου
Είπε ο Κύριος '' Μακάριοι όσοι διώκονται για την επικρατή του Θελήματος Του Θεού Γιατί σε αυτούς Ανήκει η Βασιλεία του Θεού''(Κατά Ματθαίον 5:10)
Πόσο μακρυά νομίζουμε ότι βρίσκετε η ''καταδίωξη'' των Χριστιανών στις μέρες μας, και πόσο στην πραγματικότητα απέχουμε από αυτό; Μάλλον βρίσκετε πολύ κοντά μας.. Ίσως η καταδίωξη να μην έχει πάντα μορφή ομολογίας δια του Φριχτού θανάτου όπως έβρισκαν οι Άγιο Μάρτυρες, αλλά στις μέρες μας επικρατεί μία άλλη ομολογία Πίστης, αυτή της συνειδησιακής. Δηλαδή εν στιγμές '' διαθρησκειακών '' συζητήσεων να μην παρασυρθούμε προς την αίρεση εμείς, αλλά να δηλώνουμε ευθύς εξαρχής Πίστη στην Παναγία Τριάδα, δηλαδή Στον Πατήρ, Στον Υιό και στο Άγιον Πνεύμα.
Αυτή η παράδοση τέτοιων συζητήσεων έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, σε προσπάθεια δημιουργίας δήθεν ''αγάπης'', μεταξύ της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και των αιρέσεων παραθρησκειών και θρησκειών του πλανήτη.
Είναι γεγονός πως η Ορθόδοξη Εκκλησία αν και έχει ξεκινήσει τέτοιου είδους συζητήσεις με αλλόθρησκους και αιρετικούς, δεν έχει υποχωρήσει(ελπίζουμε και στο μέλλον) σε δογματικά θέματα παρά της κάποιες μικρές κατά τόπους εξαιρέσεις. Το Κλήμα όμως του Οικουμενισμού, μία από τις παγίδες του Διαβόλου για τους Χριστιανούς( ως έλεγε και ο Πατήρ Παΐσιος) έχει παρασύρει ήδη την αιρετική δύση, η οποία έρχεται σε διάλογο, πάντα στο όνομα της αγάπης, ακόμα και με Μουσουλμάνους. Μπορεί ο Οικουμενισμός να ξεκίνησε ως ένωση των εκκλησιών(;;;) του Χριστιανισμού, πάντως σήμερα έχει φτάσει να συνδιαλέγεται ακόμα και με Μουσουλμάνους. Στο παραπάνω πλαίσιο δημιουργείται και ο γνωστός σε αρκετούς, Ναός στο Βερολίνο, όπου θα συμπροσεύχονται μαζί Χριστιανοί(;;), Μουσουλμάνοι, και Εβραίοι, στο πλαίσιο πάντα της Αγάπης(;) και λοιπά.
Και εδώ να κάνουμε μία παρένθεση, πριν μιλήσουμε για το ειδικό θέμα μας, όπου προλογίσαμε είδη παραπάνω.
Είναι γεγονός πως η Ορθόδοξη Εκκλησία αν και έχει ξεκινήσει τέτοιου είδους συζητήσεις με αλλόθρησκους και αιρετικούς, δεν έχει υποχωρήσει(ελπίζουμε και στο μέλλον) σε δογματικά θέματα παρά της κάποιες μικρές κατά τόπους εξαιρέσεις. Το Κλήμα όμως του Οικουμενισμού, μία από τις παγίδες του Διαβόλου για τους Χριστιανούς( ως έλεγε και ο Πατήρ Παΐσιος) έχει παρασύρει ήδη την αιρετική δύση, η οποία έρχεται σε διάλογο, πάντα στο όνομα της αγάπης, ακόμα και με Μουσουλμάνους. Μπορεί ο Οικουμενισμός να ξεκίνησε ως ένωση των εκκλησιών(;;;) του Χριστιανισμού, πάντως σήμερα έχει φτάσει να συνδιαλέγεται ακόμα και με Μουσουλμάνους. Στο παραπάνω πλαίσιο δημιουργείται και ο γνωστός σε αρκετούς, Ναός στο Βερολίνο, όπου θα συμπροσεύχονται μαζί Χριστιανοί(;;), Μουσουλμάνοι, και Εβραίοι, στο πλαίσιο πάντα της Αγάπης(;) και λοιπά.
Και εδώ να κάνουμε μία παρένθεση, πριν μιλήσουμε για το ειδικό θέμα μας, όπου προλογίσαμε είδη παραπάνω.
Πόσο συνταρακτικό μπορεί να είναι το γεγονός πως ο Κύριος μας ανάφερε το παραπάνω μακαρισμό. Σε μία περίοδο όπου ο Χριστιανισμός ως έννοια δεν υφίσταται, δεν υπάρχουν διωγμοί, ο Σωτήρας Χριστός αναφέρει '' Μακάριοι όσοι διώκονται για την επικρατή του Θελήματος Του Θεού Γιατί σε αυτούς Ανήκει η Βασιλεία του Θεού''. Προειδοποιεί, λοιπόν, τους Αποστόλους Του, τους Μαθητές του, τον μεγαλύτερο κύκλο μαθητών του, αλλά το κυριότερο, διαχρονικά τον Χριστιανό, για την εκδίωξη που θα του κάνουν μόνον επειδή πίστεψαν σε Εκείνον. Πόσοι και πόσοι Άγιο μαρτύρησαν και στεφανώθηκαν από τον Κύριο μπαίνοντας στην Βασιλεία των Ουρανών.. Εκατομμύρια. Ακόμα και σήμερα. Γεγονός Ιστορικό.
Για να κλείσουμε την παρένθεση, και επιστρέφοντας πίσω στην παραπάνω συνέχεια, συνδέοντας το Ιστορικό παρελθόν με την επικαιρότητα, στην Αμερική όπου το φαινόμενο του Οικουμενισμού έχει πάρει διαστάσεις, δόθηκε Ναός, όπου μέσα σε αυτόν δοξάζετε ο Χριστός(ακόμα και αν είναι αιρετικός Ναός) σε Μουσουλμάνους να κάνουν την προσευχή τους. Πλήρη αδιαφορία από πλευράς Καθολικής ''εκκλησίας'', αλλά και από τους ενορίτες του ναού αυτού.
Κατά κάποιον όμως απίστευτο τρόπο (βρίσκει ο Θεός) άνθρωποι δίνουν ομολογία στον Ιησού Χριστό, ως μειονότητα μέσα στο πλήθος, ως ''φωνή Βοώντος εν τι ερήμω''. Στο Βίντεο όπως λοιπόν θα δούμε παρακάτω, μία γυναίκα μπαίνει στον Ναό αυτό, κατά την διάρκεια ''προσευχής'' μουσουλμάνων και ξεσπάει...'' Εδώ μέσα, όπως βλέπετε εκεί πάνω(δείχνοντας τον εσταυρωμένο), είναι Ναός του Ιησού Χριστού του Αληθινού Θεού''.. Βέβαια οι μπράβοι, και αν δεν κάνουμε λάθος, ο καθολικός ιερέας του Ναού, την σέρνει κυριολεκτικά έξω από.. την ενορία της..
Ελπίζουμε, και ευχόμαστε, να μην φέρει ποτέ ο Θεός τέτοιες καταστάσεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Πάντως το σίγουρο είναι πως η παναίρεση του Οικουμενισμού αν δεν αντιμετωπιστεί με καταδίκη εκ της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, πολλά προβλήματα έπονται στο μέλλον.Για να μην πολυλογούμε όμως δείτε και το βίντεο..
Για να κλείσουμε την παρένθεση, και επιστρέφοντας πίσω στην παραπάνω συνέχεια, συνδέοντας το Ιστορικό παρελθόν με την επικαιρότητα, στην Αμερική όπου το φαινόμενο του Οικουμενισμού έχει πάρει διαστάσεις, δόθηκε Ναός, όπου μέσα σε αυτόν δοξάζετε ο Χριστός(ακόμα και αν είναι αιρετικός Ναός) σε Μουσουλμάνους να κάνουν την προσευχή τους. Πλήρη αδιαφορία από πλευράς Καθολικής ''εκκλησίας'', αλλά και από τους ενορίτες του ναού αυτού.
Κατά κάποιον όμως απίστευτο τρόπο (βρίσκει ο Θεός) άνθρωποι δίνουν ομολογία στον Ιησού Χριστό, ως μειονότητα μέσα στο πλήθος, ως ''φωνή Βοώντος εν τι ερήμω''. Στο Βίντεο όπως λοιπόν θα δούμε παρακάτω, μία γυναίκα μπαίνει στον Ναό αυτό, κατά την διάρκεια ''προσευχής'' μουσουλμάνων και ξεσπάει...'' Εδώ μέσα, όπως βλέπετε εκεί πάνω(δείχνοντας τον εσταυρωμένο), είναι Ναός του Ιησού Χριστού του Αληθινού Θεού''.. Βέβαια οι μπράβοι, και αν δεν κάνουμε λάθος, ο καθολικός ιερέας του Ναού, την σέρνει κυριολεκτικά έξω από.. την ενορία της..
Ελπίζουμε, και ευχόμαστε, να μην φέρει ποτέ ο Θεός τέτοιες καταστάσεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Πάντως το σίγουρο είναι πως η παναίρεση του Οικουμενισμού αν δεν αντιμετωπιστεί με καταδίκη εκ της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, πολλά προβλήματα έπονται στο μέλλον.Για να μην πολυλογούμε όμως δείτε και το βίντεο..
http://olasthnforaa.blogspot.gr/2014/11/blog-post_91.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου