Πέμπτη, Αυγούστου 28, 2014

Το facebook θεωρεί (και αποκαλεί) το blog «Γιώργος Ανεστόπουλος» ως «δυνητικά επικίνδυνο» και απαγορεύει τις αναδημοσιεύσεις υλικού του στο «χώρο» του...γιατί άραγε;

Γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
Επί 2 μήνες το f/b θεώρησε καλό να μπλοκάρει την ιστοσελίδα μου (aegeanhawk.blogspot.gr) ενημερώνοντας (φοβίζοντας/εμποδίζοντας) τους φίλους (στο χώρο του f/b), σε κάθε μα κάθε ανάρτηση (αναδημοσίευση από το blog, είτε από εμένα είτε από άλλον τρίτο) πως την θεωρεί "δυνητικά επικίνδυνη" και spam...

17/08/14 και μέχρι σήμερα, επί 10 "ολόκληρες" μέρες "άλλαξε γνώμη" και την άφησε "ελεύθερη"...

Μπορούσα επιτέλους να ΞΑΝΑποστάρω ελεύθερα αναδημοσιεύσεις από το blog μου...
Σήμερα όμως, 27/08 "ξαναάλλαξε γνώμη" και την "ξαναμπλόκαρε"...

Ξαναέγινε "δυνητικά επικίνδυνη" η σελίδα...

Προφανώς, "κάποιοι εκεί έξω" στο "πλατύ fb" με έχουν ταράξει στην αναφορά...
Ή να υποθέσουμε πως συμβαίνουν κι άλλα "πιο χοντρά";

Κάποιοι φίλοι μου θύμισαν πως στην «άλλη πλευρά» του
fb γίνονται ΤΑ αίσχη (απειλούν με θάνατο κάθε πατριώτη (φασίστας γι’ αυτούς), προπαγανδίζουν κάψιμο Σημαίας, Εθνικών Συμβόλων και Ναών, λοιδωρούν Άγιες Μορφές της Θρησκείας, κλπ) κι όμως κανένα «παρόμοιο μπλοκάρισμα» δεν τους έγινε από το fb...

Άρα, κάτι άλλο «πιο χοντρό» συμβαίνει «εναντίον της ιστοσελίδας κι εναντίον μου»...
Λες κι άμα ήταν "τυπικά επικίνδυνο" το blog μου δεν θα είχε διωχθεί ποινικά...λες και δεν θα είχε γίνει banned από το google...ή δεν θα είχε "πέσει" η σελίδα με εισαγγελική εντολή...

Αυτό που ξέρω εγώ είναι το εξής:

Η ιστοσελίδα μου είναι η πιο "λιτή", η πιο "φτωχή σελίδα" σε όλη την Ελληνική blogoσφαιρα...

Παρ' όλα αυτά, όταν άρχισε η "επίθεση" (μια μορφή της είναι το μπλοκάρισμα στο f/b) "συμπτωματικά" βρίσκονταν στην θέση 1.467 στο σύστημα μέτρησης Alexa για την Ελλάδα και στην 240,000 διεθνώς με τάσεις σαφέστατα ανοδικές...

Μια ιδιαιτέρως υψηλή θέση για "ερασιτέχνη" στην "ενημέρωση" που "έτρεχε" με μόλις ένα 10% των απολύτως απαραίτητων "τεχνικών εφοδίων σελίδας"...
Συνεπώς, το "ανέβασμα" θέσης δεν το έδωσαν τα "τεχνικά χαρακτηριστικά" αλλά η "ουσία του blog"...

Ο Λόγος, το Πνεύμα, η Φιλοσοφία και τα Μηνύματα που εκπέμπει...
Δύο μήνες μετά από σωρεία διαδικτυακών παρόμοιων προσκομμάτων - και ταυτόχρονο "συστηματικό ψαλίδισμα διαδικτυακών συνεργασιών και δικτυώσεων" έπεσε 1.000 ολόκληρες θέσεις...στην θέση 2.481...όπου βρίσκεται σήμερα...

Και "συνωμοσιολόγος" να μην είσαι, δεν μπορείς να μην κάνεις τον "συσχετισμό"....και να συμπεράνεις με ακρίβεια πως "κάποιοι" (και πολλοί και ισχυροί προφανώς) έχουν ενοχληθεί πάρα μα πάρα πολύ με την "ιστοσελίδα που φέρει το όνομά μου:

"Γιώργος Ανεστόπουλος"...

Άρα με ΕΜΕΝΑ...


Τους ευχαριστώ που το δείχνουν με τόσο εξώφθαλμο τρόπο...

Τους υπόσχομαι επίσης, πως ότι και να κάνουν, όσα εμπόδια κι αν βάλουν, όσους "πρώην φίλους bloggers" κι αν "αγοράσουν" για ν' αφαιρέσουν την στήριξη που μου παρείχαν, η σελίδα μου θα ξανανέβει και μάλιστα πολύ πολύ ψηλότερα από εκεί που βρίσκονταν...


Και πολύ σύντομα μάλιστα...

Ακόμη και χωρίς το f/b... Ακόμη και χωρίς την ελάχιστη, υποτυπώδη διαδικτυακή φιλική στήριξη που είχε...

Οι μόνοι που ευχαριστώ ιδιαίτερα πάντως είναι οι φίλοι του f/b που δεν "μάσησαν" από τις "προειδοποιήσεις του f/b" περί "επικινδυνότητας» και συνέχισαν να μπαίνουν στην σελίδα μου και στα δημοσιεύματά της...χωρίς να φοβούνται μην κολλήσουν κανα Έμπολα...


Να είστε όλοι καλά
Γιώργος Ανεστόπουλος
http://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/08/facebook-blog.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου