Πέμπτη, Απριλίου 24, 2014

ΜΙΑ «ΟΜΟΦΥΛΟ-ΦΙΛΙΚΗ» ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΦΙΛΟ «ΦΙΛΑΚΙΑ»!






*"Από τρελό κι από μικρό μαθαίνεις την αλήθεια"

Αγαπητέ ανώνυμε «Φιλάκια» Χριστός Ανέστη Χαρά μας!
Μας γράφει σε  σχόλιό του [1], ένας ανώνυμος φίλος (θερμή παράκληση, εάν μας απαντήσεις, γράψε και ένα όνομα βαφτιστικό για να μπορούμε να διαλεγόμαστε ως εν δυνάμει πρόσωπα), οι υπογγραμίσεις του ιστολογίου μας:

Ανώνυμος

Η επιχειρηματολογία σας είναι τουλάχιστον παιδική, ανάρμοστη τζαι πιθανώς υποβασταζώμενη (σσιερκές σσιερκές όπως λαλούμεν) που την επιστήμην του κάμνω-την-αμάθειαν-επιστήμην.

Είσαι τουλάχιστον τραγικός, ομοφοβικός, γελοίος τζαι πιθανώς επικίνδυνος διότι αναγάγεις την 'ακαδημαϊκή' πάρλα του καφενείου (ξέρεις τζείνη που ξεκινά πιθανώς πάνω που μια μάτσα χαρκιά in the lines of ρε πανίκκο ξέρεις τι άκουσα εχτές ρε;) σε κείμενο μίσους.

Δεν θέλω καν να επικεντρώσω σε συγκεκριμένες παραγράφους (για τα λογικά τα γκομενιλίκια το τι είναι φυσικό , ηθικό τζαι τι είναι αφύσικο παραφύσικο τζαι ανήθικο - αλήθκεια ανέβασε τζαι τα χαρκιά που επιβεβαιώνουν το authenticity των θέσεων σου τζαι της μοναδικής σου άποψης) απλά θέλω να πω πως τούτος ο ΕΜΕΤΟΣ ασυναρτησίας που ανέβηκε δαμέ δείχνει πόσο πίσω είμαστε σαν αθρώποι, σαν κοινωνία τζαι κυρίως πόσο πίσω εν αθρώποι όμοιοι σου (αθρογράφε) που κρύφκουνται πίσω που τον Χριστούλλη τον Μωυσή τζαι πιθανώς τον Χάρυ πότερ για να περάσουν ένα μήνυμα που δεν έσσει καμιά απολύτως ρεαλιστική σχέση με το πως λειτουργεί ο κόσμος.

Φιλακια.

ΣΧΟΛΙΟ “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ”


Αγαπητέ φίλε  ανώνυμε, καταρχάς να σε ευχαριστήσω για τον κόπο σου να διαβάσεις κάποιες σκέψεις μου, μια διευκρίνιση μόνο, δεν ήτανε επιστημονικό το άρθρο, ανώνυμε φίλε, ίσως, μόλις βρώ χρόνο απο την Χριστιανική παραμυθία (και όχι, παραμύθια!) των ημερών μας, θα προσπαθήσω να γράψω κάτι το επιστημονικό εκ της θεολογικής-κοινωνιολογικής απόψεως, τα οποία είναι οι ειδικότητες και φυσικοί μου χώροι! Έχω δημιουργήσει γι'αυτόν τον λόγο, ιδιαίτερα, ένα ΝΕΟ, ειδικά επιστημονικό, 
ιστολόγιο το : http://apologitiki.blogspot.com/

για να παραθέτω εκεί μέσα τους δικούς μου κόπους, αγωνίες, σκέψεις, θέσεις, αντιθέσεις, μελέτες, έρευνες και επιστημονικά άρθρα! Και ίσως να αφήσουμε τα «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» για μία ποικιλία άρθρων επιλεγμένων, για «μιξάρισμα ιδεών»! Να ζήσουμε πρώτα ο Θεός και να βιώσουμε Ανάσταση, φίλε/η (όσοι φυσικά έχουμε αυτήν την ανάγκη, λογικό δεν είναι ο καθείς με τις ανάγκες του;) και βλέπουμε στην πορεία, και πάλι πρώτα ο Θεός!
Σκέφτομαι, ένα ειδικό άρθρο, το οποίο θα ταράξει κάπως τα "χριστιανικά νερά"…! Άσε να το βασανίσω για λίγο στην σκέψη μου ακόμη λίγες μέρες και βλέπουμε.
Α] Σε ευχαριστώ επίσης, που κάνεις τον κόπο να μοιραστείς τις όποιες σκέψεις σου αλλά και να  σχολιάσεις, γι’αυτό να μου επιτρέψεις για την πρώτη παράγραφο να σου εκφράσω αυτό το αγαπημένο μου, μια και ανάφερες την λέξη: "παιδική". “Αφετε τα παιδία έρχεσθαι πρός με και μη κωλύετε αυτά. Των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία του Θεού. Αμήν λέγω υμίν, ός εάν μη δέξηται την βασιλείαν του Θεού ως παιδίον, ου μη εισέλθη εις αυτήν” [Λουκ. ιη’16-17] Μόνο που με κυριεύει ένα και μόνο ερώτημα στην πρώτη σου παράγραφο:
Γιατί άραγε, μια και  μηδενίζεις ολοκληρωτικά τις "παιδικές σκέψεις" μου, δεν μας παραθέτεις και τα δικά σου επιχειρήματα; Θα ήθελα να δώ μίαν μή παιδική επιχειρηματολογία, ίσως να με βοηθήσεις καλύτερα να ωριμάσω διανοητικά τουλάχιστον(;!)
Β] Στην δεύτερη παράγραφο σου, δεν μπορώ διαφορετικά πλήν του να συμφωνήσω στην λέξη "τραγικός" αλλά και "γελοίος", διότι ένας ερωτευμένος γίνεται συνάμα και τα δύο με φυσική άνεση, πέραν του ότι ο νόρμαλ άνθρωπος είναι μία τραγική ύπαρξη, διότι είναι καταδικασμένος αφότου γεννηθεί εις θάνατον...! Η ουσία και η απορία αλλά και αγωνία μου αν θές, έγκειται στο είδος του θανάτου, διότι βάσει των προσωπικών μελετών και εμπειριών μου, ο άνθρωπος πεθαίνει 3 φορές! Μία: στην Ορθόδοξη Βάφτιση του, μεγάλη ιστορία...! Δύο: με τον ψυχικό και πνευματικό θάνατό του, εννοώντας εδώ φίλε, ότι συμπεριφερόμαστε ΜΟΝΟ ως βιολογικά όντα, ως σαν τα ζώα...χωρίς να ερευνούμε τα ψυχοσωματικά ανθρώπινα βάθη της υπάρξεως μας....! Και τέλος, τρίτο: τον αιώνιο "θάνατο"....! 
ΔΗΛΑΔΗ: Όσα έγραψα, τα έγραψα έχοντας ως φιλοσοφικό στοχασμό και ηθική αρχή και αξία μου, ένα Χριστιανικό αλλά υπέρ-αρκετά φιλοσοφημένο ρητό, το οποίο λέει: "ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ!" 

Πράγμα, το οποίο προσθέτει και μία τέταρτη διάσταση, ένα τέταρτο είδος θανάτου, θανάτου των αστοχιών, παθών, αδυναμιών μας, πράγμα αδύνατο να το καταφέρει ο άνθρωπος από μόνος του!
Φυσικά "ομοφοβικός" δεν είμαι, διότι απλά είχα φίλους/ες ομοφυλόφιλους στο διάβα της ζωής μου ενώ ακόμη διατηρώ τα φιλικά αισθήματά μου και την συμπάθιά μου προς αυτούς! Ο όρος αυτός είναι τοις πάσιν γνωστός, ότι είναι κατασκεύσμα τις διεθνούς ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας, γι' αυτό το λόγο φίλε, οι ανασφάλειες και οι φοβίες, μακριά απο μάς, διότι, η εν Θεανθρώπω Αγάπη, έξω βάλλει τον φόβο! Πιό πολύ φοβάμαι τον εαυτό μου, παρά τους άλλους συναθρώπους μου και τα πάθη αυτών, διότι έμαθα άριστα το αγιο-Χρυσοστομικό λεχθέν,ότι ουδείς μπορεί να με βλάψει, πλήν του παλαιού κάκιστου εαυτού μου και μόνον!

Όμως με την ίδια ομοφυλοφιλική «λογική»(;) και προπαγάνδα της «ομοφοβίας», τι κρατεί λόγου χάρη τους παιδοβιαστές (και όχι παιδόφιλους!) αύριο, να αντιτάξουνε ταυτόσημους όρους περι «παιδοφοβίας» ή, μέχρι ακόμη και οι κτηνοβιαστές, περι «ζωοφοβίας» ; Γι’ αυτό λοιπόν τις παράλογες και «ά-λογες λεξικολογικά» προπαγανδιστικές εκφράσεις σας, σερβίρατε αυτές προς τους αδαείς και αφελείς συμπολίτες σας.

Μην πάμε εξάλλου σε άλλες παραφιλικές σεξουαλικές διαστροφές και αποκλίσεις που φέρουν ως συνθετικό την «-φιλία» διότι θα μας βρεί το καλοκαιράκι!
Κατανοώ απόλυτα όμως, τους λόγους που γράφεις όσα γράφεις, έχει θιγεί η "ιδιαιτερότητά" σου και τα ανάλογα "δικαιώματά" σου! Πρέπει όμως αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι άνθρωποι, να σκεφτόμαστε και τους γύρο μας, αλλά και τις συνέπειες των όποιων ενεργειών μας, όταν θέλουμε «υπερήφανα» να διαδηλώσουμε και χωρίς αιδώ μάλιστα, τις όποιες «ιδιαιτερότητες» μας! Δεν ξέρουμε για σένα, αλλά εμείς συμφωνάμε με τους εαυτούς μας, ειδικά, πάνω σε αυτό το σημείο!
Θεωρώ επίσης, ότι οι σκέψεις μου και το όλο παρελθοντικό άρθρο-σχόλιό μου είναι ξεκάθαρο (δείτε τις σημειώσεις), δεν με απασχολεί ούτε και θέλω να θίξω ειδικά τα όποια ομοφυλόφιλα πρόσωπα, για τις όποιες αδυναμίες τους, διότι στο "ίδιο καζάνι βράζω και εγώ", απλά, δεν μπορώ να αποδεχθώ εύκολα τον μηδενισμό ή και στασιμότητα της όποιας εμπαθούς υπο-ανθρωπίνης προσωπικότητας!

Θέλω ως άνθρωπος(;) να γίνω Άνθρωπος με (Ά) κεφαλαίο (προσωπικά έχω δρόμο ακόμη, διότι γεύομαι τις αστοχίες μου καθημερινά!) και όχι μισάνθρωπος ή υπο-άνθρωπος , πολλώ δε μάλλον ως διαβολάνθρωπος!
Ωστόσο, είναι εύκολο να χαρακτηρίζουμε κάτι κάποιον, αλλά, πράγμα δύσκολο είναι, να το αποδείξουμε!
Γι' αυτό σε παρακαλώ, εάν μπορείς, απόδειξε μου και δέιξε μου μέσα στο κείμενό μου, όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς που μου αποδίδεις, για να σου ξεκαθαρίσω πώς και τι τα εννοώ! Αν θέλεις και έχεις τον χρόνο φυσικά να διαλεχθούμε δημόσια ή ακόμα και προσωπικά!
Γ]  Πάμε στην τρίτη σου παράγραφο: Και να ήθελες να επικεντρωθείς κάπου αγαπητέ ανώνυμε φίλε, θα μπορούσες άραγε να συγκεντρωθείς και να μας αναλύσεις τι είναι για σένα ή και για την "κοινότητά" σου η κάθε λέξη, στην οποία θα έχεις "λογικά" την προσωπική σου ερμηνεία; Εκτός και εάν θεωρείς ότι 6 δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι ομοφυλόφιλοι, ή ότι το σύμπαν έχει στο κέντρο της εσένα και μόνο εσένα ή και τον κάθε ομοφυλόφιλο;

Ή μήπως θα πρέπει να συμμορφωθεί άπασα η ανθρωπότητα με της ομοφυλοφυλικές προπαγάνδες και τα «άνομα λόμπι» όπως και τις ανώμαλες νομοθεσίες της Σιωνιστικής Ευρώπης;
Παρόλα αυτά και δι αυτά, δεν θεωρώ ούτε με νοιάζει να κατέχω την αυθεντία στην όποια άποψη, ούτε και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις απόψεις μου! Διότι εάν συνέβαινε αυτό, δεν θα τις μοιραζόμουνα επιτρέποντας, ελεύθερα μάλιστα, τα όποια σχόλια από τις αντίθετες φωνές και απόψεις! Θα πρέπει να προβληματιστείς ωστόσο καλά και να απορήσεις γιατί άραγε είμαι ανοικτός στον διάλογο; Εάν όντως είμουνα  «ομοφοβικός» γιατί άραγε να χαραμίζω τις ώρες μου, στο να ερευνώ και να μελετώ αλλά και να γράφω για το θέμα της ομοφυλοφιλίας;
Εμπιστοσύνη και σημείο αναφοράς έχω την δική μου "κοινότητα", όπως ανάλογα και εσείς οι «ομοφυλο-αγαπητικοί» μη ομοφοβικοί (ας μου επιτραπεί ο νεολογισμός!), άρα λογικά ακολουθώ ένα ξεχωριστό σύστημα και κοινότητα  λόγου χάρη, μόνο, που έχω την εμπειρική βεβαιότητα, ότι το δικό μας "σύστημα" και Ιερά Κοινότητα, καταργεί άπαντα τα άλλα ουμανιστικά συστήματα και ανθρώπινες κοινότητες διότι είναι πέραν και υπέρ απάντων και πασών των ανθρωπογενών "συστημάτων" και κοινοτήτων!  Έτσι κατανοώ απόλυτα καθώς προείπα τις απόψεις σου, και συμπάσχω μαζί σου για τις κάθε λογιείς "εμετικές απόψεις" μου, μια και απο το δικό μου στόμα βγήκαν, έτσι λοιπόν, αισθάνομαι και διαισθάνομαι την «ξινίλα»!
Σε παρακαλώ, όμως κάτι, δεν σημαίνει ότι, εάν εγώ είμαι μη προοδευτικός άνθρωπος, σημαίνει ότι γι’αυτό φταίει άπασα η ανθρωπότητα ή έστω η Κοινότητα μου, αυτή η "ανώμαλη λογική" θεωρώ είναι η πλέον εμετική και όχι η ελευθερία έκφρασης του λόγου και της σκέψης! Ακόμα και τις «εμετικές απόψεις» εαν τις βασανίζουμε σε βάθος, ίσως, καμιά φορά να κατανοούμε ότι, είναι χολή και όξος εκ του ιδίου σαρκίου μας…! 
Αν θές όμως να είσαι συνεπής με την λογική σου, τα ίδια ισχύουν και σε σάς! Εάν ο κάθε Χριστιανός κρύβεται πίσω απο τον "Χριστούλη και Μωϋσή", ο κάθε ομοφυλόφιλος και μη «ομοφοβικός» πίσω απο ποιόν κρύβεται;  Ίσως πίσω απο τον γκόμενο/α; Ίσως πίσω απο τον αχαλίνωτο και άκρατο ηδονισμό; Ίσως πίσω απο μίαν οργάνωση ΛΟΑΤ; Ίσως..., ίσως…, ίσως...! Με λογική συνέπεια ως κτιστά όντα και δημιουργήματα να έχουμε ανάγκη ο καθείς τον «προστάτη» του!
Συμφωνείς;

Μόνο που ο κάθε «προστάτης» μας, λόγω της εσκοτισμένης διανοίας και καρδίας μας μεταβάλλεται ως είδωλο…! Και εκεί σπάζει το κεφάλι του κάθε ενσυναίσθητου και σταδιακά συνειδητοποιημένου ανθρώπου, όταν αρχίζει να υποψιάζει το λογικό και την καρδία του αλλά και να υποψιάζεται υπαρξιακά για την λεπτή και κάθε μορφής ανεπαίσθητη ειδωλολατρεία του…!

Παρόλα αυτά θέλω να ξέρεις πώς, ο Θεάνθρωπος Χριστός μας, μέρες που είναι, δεν σταυρώθηκε μόνο για τους οπαδούς του χριστιανούς, αλλά ειδικά, για όλους εμάς με τα "ανώμαλα μυαλά" ή "ομαλά πάθη" και αδυναμίες! Αν μη τι άλλο ανώνυμε φίλε, ένα Δόξα τω Θεώ να λέμε, δεν έβλαψε κανέναν! Αν νοιώθεις αναπαυμένος στην κατάσταση που είσαι, άρχισε να λες, τουλάχιστον ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ακόμα και εάν δεν το πιστεύεις και δεν θές να έχεις ουδεμία σχέση μαζί Του..., ίσως δείς τα πράγματα υπο διαφορετική οπτική γωνία...,το εύχομαι θερμά και καρδιακά!
Αλήθεια όμως, ο Χριστός με τον Χάρυ Πότερ τι σχέση έχουν;

Μήπως ψυχογραφείς και ψυχολογείς ασύνειδα το συνειδητό σου;

 Διότι εάν, ως ένας απλώς χοϊκός άνθρωπος (δηλαδή ο γράφων) γράφει "εμετικές ασυναρτησίες", απορώ πραγματικά, ένας ανώνυμος φίλος  τι άλλο θα μπορούσε να έγραφε; "Εμετικές κοπροφιλίες"; Προτιμώ το πρώτο, λο-γι-κό-τα-τα, όσο ασυνάρτητα και να "φαντάζουν" στα κιναιδίστικα και μη ομοφοβικά μυαλά μερικών! Ίσως κάποιος ανώνυμε, μη ομοφυλόφιλος αλλά και ομοφυλόφιλος να έχει διαφορετική σκέψη και άποψη απο σένα...!

Λέει ένας διάσημος Αμερικανός κωμικός: "Προτιμώ να είμαι μαύρος παρά ομοφυλόφιλος, γιατί όταν είσαι μαύρος δεν χρειάζεται να το κρύβεις από τη μητέρα σου. (Charles Pierce, 1926-1999,)
Μόνο που αυτό του Θεανθρώπου Χριστού με συγκλονίζει βαθύτερα: "Μην πλανάσθε! Ούτε οι πόρνοι, ούτε οι ειδωλολάτρες, ούτε οι μοιχοί, ούτοι εκθηλυμένοι, ούτε οι αρσενοκοίτες (δηλ. σοδομίτες, αυτοί που κοιμούνται με άντρες), ούτε οι πλεονέκτες, ούτε οι κλέφτες, ούτε οι μέθυσοι, ούτε οι υβριστές, ούτε οι άρπαγες δεν πρόκειται να κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού."

Έτσι, είτε μας αρέσει, είτε όχι, φίλε/η ανώνυμε, το Ευαγγέλιο θα μιλάει στις καρδιές των ανθρώπων άχρι της συντελείας των αιώνων!
ΕΡΩΤΗΜΑ: Πως λειτουργεί άραγε ρεαλιστικά ο κόσμος, στο μυαλό ενός ομοφυλόφιλου; Λειτουργεί άραγε ως « ενεργειακό καύσιμο» με αυτήν την αποτρόπαια πράξη και ενέργεια της ομοφυλοφιλίας;
Εάν ναι, δεν θα τον αποκαλούσαμε κόσμο (εξού και το κόσμημα!) αλλά, το ποιο πιθανόν θα τον αποκαλούσαμε άκοσμα, απόπατο (τουαλέτα), μια και θα βλέπαμε με απόλυτη «λαγνειο-μαργεία», ηδονοθηρικά τον κάθε συνάνθρωπο μας, με απώτερο και «ύψιστο σκοπό» και «άστοχο στόχο», ως υπάνθρωπες και απάνθρωπες, δηλαδή άστοχες και ηττημένες ψυχοσωματικές υπάρξεις, να  χρησιμοποιούμε έτσι, τον συνάνθρωπο και συμπολίτη μας ως σαν σκεύος ηδονής, δηλαδή, σκέυος τουαλέτας!  Ή, αν θέλεις, ποιο είναι το δικό σου, προσωπικό και ρεαλιστικό μήνυμα για το πώς λειτουργεί ο κόσμος, που θα πρέπει να είχαμε, ενώ δεν έχουμε κάν, υπόψιν μας (κατά τα δικά σου λεχθέντα!), διότι μάλλον, δεν μας αφήνει ο «ανθρωπιστικός Χριστιανισμός μας»! Μάλλον; Ενώ ο δικός σας «–ισμός», λόγου χάρη, «ανθρωπιστικός κιναιδισμός», σας χαρίζει άραγε, με τα «εισητήρια διαρκείας» άπλετη « φωταδιστική φωτοχυσία», απείρων εκστάσεων; Κτιστών ή άκτιστων; Για μένα έχει σημασία!

Να μπώ στον πειρασμό να ρωτήσω τι χρώμα είναι το φώς;

Μήπως πολύχρωμο;

Παρδαλό χρωματιστό σαν το ουράνιο τόξο;

Μέχρι ποιού ουρανού προσωπικά ανέβης;(sic)

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΪΡΙΝ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ!

                                                                                                                                                                                           Π. Ν.


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
[1] http://apologitikaa.blogspot.com/2014/04/gay-pride.html

http://apologitikaa.blogspot.gr/2014/04/blog-post_4669.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου