Κυριακή, Σεπτεμβρίου 16, 2012

προσεχε ειμαι δικαστικος!




Anastasios Telidis
Λιγο πριν τις 12.00 λοιπον πηγα να μεινω καραφλος! 
Τσιμισκη με Κουσκουρα ειχε παρκαρει αυτο το τζιπ "τερας" και οπως ειναι λογικο εξαιτιας του μεγεθους του εμποδιζε την ομαλη διελευση! 
Ενας  ευγενεστατος αστυνομικος πηγε να το γραψει κανοντας το καθηκον του. Τοτε ο κυριος (το λεω για λογους τυπικου) που ηταν μαζι με την οδηγο αρχισε να του φωναζει οτι δεν γραφει πουθενα πανω στη στροφη απαγορευεται! 
Ο ευγενικος αστυνομικος μιλωντας του στον πληθυντικο του ειπε οτι η παραβαση εγινε και του ζητησε να ηρεμησει... Αυτος αντιθετα αρχισε να του κολλαει και κουνωντας το δαχτυλο (με γυρισμενη την πλατη προς τον πολυ κοσμο) του ειπε "θα σε γαμησω" ελα ομως που... και τον ακουσαμε και εγω που ημουν από την μερια του καπo τον ακουσα καλυτερα από ολους! 
Εκει ο αστυνομικος αποφασισε να τον συλλαβει και ο "μαγκας" αρχισε να τρεχει. Τοτε κατεβηκε η συνοδος-οδηγος και μας ρωτησε γιατι δεν φευγουμε και εγω της ειπα ειμαι μαρτυρας και θα περιμενω να δωσω τα στοιχεια μου...
Περιττο να σας πω οτι εσκασα στα γελια οταν μου ειπε "προσεχε ειμαι δικαστικος"! 
Την τελευται φορα που καποιος μου ειπε προσεχε ξερεις ποιος ειμαι εγω βρεθηκε να χανει σε δικαστηριο !
Παω για καταθεση περιφανος γιατι τους κάθε ειδους νταβαδες πρεπει η κοινωνια να τους αντιμετωπιζει face to face!

 


http://attikanea.blogspot.gr/




Πηγή ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου