Πέμπτη, Απριλίου 12, 2012

ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΕΡΧΟΧΕΙΡΟ Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΚΜΠΟΜΠΗ ΤΩΝ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ

Κορυφαία στιγμή, στο τέλος, που εύχονται ο ένας στον άλλο ‘Καλή Ανάσταση!’ Για πολύ γέλιο λέμε!
(πέρα από το αστείο, το πιο κάτω είναι από αυτά που λέμε ”Υποχρεωτική ανάγνωση”)


Πραγματικά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Η χθεσινή ‘σοβαρή’ εκπομπή των Ράδιο Αρβύλα ήταν πραγματικά ένα έργο τέχνης προπαγάνδας της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Σας ακούγεται βαρύ, το γνωρίζω, αλλά όπως σας έχω συνηθίσει δεν λέω τίποτα χωρίς να το εξηγήσω σε σημείο που να το καταλάβει και ο τελευταίος.

Δεν γνωρίζω αν τα θέματα τα επιλέγουν οι ίδιοι ή αν έχουν κάποιον που τους ‘βοηθά’. Δεν ξέρω αν τη σειρά που προβάλλονται την διαλέγουν οι ίδιοι ή αν την επιλέγει κάποιος άλλος. Πάντως σε κάθε περίπτωση, πρέπει να δώσουμε τα συγχαρητήριά μας σε όποιον έστησε την χθεσινή εκπομπή.

Έχω μερικές απορίες όμως:

α. Γιατί το βίντεο με τις σκηνές των ζώων προβλήθηκε πρώτο και όχι τελευταίο αφού ήταν για ‘βαριά στομάχια’;

β. Γιατί μετά από αυτό το βίντεο προβλήθηκε το άλλο βίντεο με τον πατέρα και το ανάπηρο παιδί του;

γ. Γιατί δείξατε τα ‘εκπαιδευτικά’ βίντεο στο τέλος και αναφερθήκατε μάλιστα στον τρόπο που κάποιοι μας ελέγχουν συμπεριλαμβάνοντας στους κάποιους την θρησκεία, ενώ λίγο πριν ευχηθήκατε και εσείς ‘Καλή Ανάσταση’; Σας ελέγχει και εσάς η θρησκεία; Δεν έχει μια αντίθεση αυτό;

δ. Πόσοι εκπαιδευτικοί ρε Χρήστο έστειλαν μήνυμα και ζήτησαν τα βίντεο για να τα δείξουν στους μαθητές τους? Πόσοι ρε φίλε…γιατί για να το πεις, πρέπει να ήταν τουλάχιστον το 10% των μηνυμάτων. Ήταν; ή το είπες για άλλο λόγο;

Θα προσπαθήσω να εξηγήσω με απλά λόγια τα σημαντικότερα σημεία της χθεσινής εκπομπής ώστε να γίνει αντιληπτός ο τρόπος με τον οποίο ‘περνάμε’ στο πλήθος ιδέες και του αλλάζουμε τα μυαλά. Γιατί αυτό έγινε – ή προσπάθησε να γίνει – χθες το βράδυ σε όσους είδαν την εκπομπή. Τα επιχειρήματα που θα εκθέσω είναι αδιαμφισβήτητα και αυτοί που γνωρίζουν λίγα παραπάνω θα με καταλάβουν κατευθείαν και δεν θα προσπαθήσουν να τα αντικρούσουν. Οι υπόλοιποι, παρακαλώ να ακολουθήσουν την ανάλυση προσεκτικά διότι θα είναι πολύ περιεκτική για οικονομία χώρου-χρόνου. Πάμε λοιπόν:

Ας υποθέσουμε ότι θέλω να αλλάξω τα μυαλά κάποιου. Μην το δείτε γενικευμένο και σε επίπεδο πλήθους (όπως το κάνουν στο Ράδιο Αρβύλα), πείτε ότι απλά θέλετε να πείσετε τον άντρα σας να κάνετε εκείνη την επίσκεψη στην αντιπαθητική ξαδέλφη σας στον Βόλο. Απλά, ο άνθρωπος έχει κολλήσει και δεν θέλει να πάει. Εσείς θέλετε να του αλλάξετε τα μυαλά και να τον πείσετε να κάνετε το ταξίδι και να πάτε μέχρι τον Βόλο και να δείτε και μαζί την ξαδέλφη (σημείωση: Το κάνω να φαίνεται αστείο – δεν είναι αστείο – και για να σας βάζω στο νόημα, σας το κάνω αστείο για να σας φανώ οικείος και φιλικός ώστε να πιστέψετε πιο εύκολα αυτά που θα γράψω πιο κάτω).

Ότι επιλογές έχετε για να του αλλάξετε το μυαλό δεν έχουν πετύχει. Τον έχετε παρακαλέσει, τον έχετε εκβιάσει, έχετε προσπαθήσει να διαπραγματευτείτε, έχετε κάνει την κρεβατομουρμούρα. Τίποτα αυτός! Τι σκέφτεστε? ”Δεν υπάρχει ένας ”μαγικός” τρόπος να αλλάξω αυτουνού του ανθρώπου τα μυαλά;”
Ο τρόπος υπάρχει, και μας τον προσφέρει απλόχερα η επιστήμη της νευρολογίας του εγκεφάλου. Τι λέει αυτή η επιστήμη πέρα από τα ιατρικά θέματα? Λέει ότι ”υπό συγκεκριμένες συνθήκες” μπορούμε να αλλάξουμε τα πιστεύω και τις απόψεις ενός ανθρώπου ή ακόμα και ενός πλήθους! Απλό. ”Υπό συγκεκριμένες συνθήκες”…

Δηλαδή, αν δημιουργηθεί το υπόβαθρο, μπορούμε να κάνουμε κάποιον ή πολλούς μαζί, να πιστέψουν αυτό που θέλουμε ή να αλλάξουν μια εδραιωμένη πεποίθηση που έχουν σε μια νέα που τους θέτουμε εμείς.
Όλες αυτές οι ενέργειες, που περιλαμβάνονται σε αυτό που είπαμε  ”υπό συγκεκριμένες συνθήκες” μαζί με αυτό της αλλαγής των πιστεύω, έχει αυτονομηθεί σε μια ξεχωριστή κατηγορία έρευνας που ονομάζεται νευρογλωσσικός προγραμματισμός. Ο νευρογλωσσικός προγραμματισμός δεν είναι τίποτε άλλο από το σύνολο των τεχνικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάποιον για να αλλάξει τα μυαλά κάποιου άλλου. Προωθείτε δε, και μέσω σεμιναρίων αυτοβοήθησης και επίτευξης στόχων ζωής (!θα φρίξουμε με αυτά άλλη μέρα, όχι σήμερα!).

Επιτέλους έχουμε την ”μαγική” λύση για την φίλη μας που θέλει να πάει στον Βόλο. Και όταν λέω ”μαγική’ εννοώ απλές τεχνικές που μπορεί να ακολουθήσει ώστε να φέρει τον άντρα της σε τέτοια κατάσταση που τελικά να δεχθεί να κάνει το ταξίδι. Μπορεί να σας φανεί παράξενο αλλά είναι οι ίδιες τεχνικές που χρησιμοποίησε ο Αντώνης και η παρέα του χθες προκειμένου να μας πείσουν ότι οι θρησκείες μας ελέγχουν και ότι μπορούμε να ζήσουμε μόνοι μας ελεύθεροι! Ναι, οι ίδιες τεχνικές είναι!
Υπάρχουν πολλές  τέτοιες τεχνικές. Έχω αυτό το βιβλίο που έχει 200 ‘βασικές’ τεχνικές. Υπάρχουν και άλλα που πάνε το θέμα πιο μακρυά με περισσότερο εξειδικευμένες τεχνικές. Έχω διαβάσει μερικά από αυτά και πραγματικά είναι τρομακτικό το τι μπορεί να κάνει κάποιος χρησιμοποιώντας αυτές τις τεχνικές.

Εμείς εδώ θα μιλήσουμε για τις τεχνικές που χρησιμοποίησε το Ράδιο Αρβύλα (δεν λέω ο Αντώνης και η παρέα του γιατί μπορεί να παιδιά να μην το κατάλαβαν…λέω, μπορεί…μην τους κατηγορώ άδικα…)
Τεχνική πρώτη: Το δόγμα του σοκ με απλές καθημερινές ιστορίες που τυχαίνει να μην τις γνωρίζουμε
Δεν ήταν τυχαίο ότι πρώτο από όλα παίχτηκε το βίντεο με τα ζώα. Είναι βράδυ, έχετε όλη την ημέρα στην πλάτη σας, είστε κουρασμένοι και έχετε ακούσει κάθε λογής ανοησία. Πρέπει να ξυπνήσετε! Πρέπει να συγκεντρωθείτε με κάτι που να τεντώσει τα νεύρα σας – όχι να σας νευριάσει, αλλά να σας φέρει σε μια πολύ έντονη συναισθηματική κατάσταση. Βλέπετε τα ζωάκια που οι άλλοι τα εκμεταλλεύονται και παθαίνετε σοκ! Είστε τρομοκρατημένοι με ότι έχετε δει… Είστε όμως έτοιμοι για να σας αλλάξουμε τα μυαλά? Όχι! Όχι ακόμα.

Τεχνική δεύτερη: Χρήση συναισθήματος για να φέρω τον στόχο σε ευάλωτη κατάσταση ή στην κατάσταση που θέλω
Τι είπε ο Αντώνης? ”Μην κλείσουμε με αυτόν τον τρόπο, ας δούμε ένα άλλο βίντεο….μπλα μπλα” Και μπαίνει το βίντεο με τον πατέρα και το ανάπηρο παιδί. Και κλάμα η κυρία! Χαμός… Ξυπνήσατε με το βίντεο με τα ζώα; Τώρα θα κλάψετε και θα πείτε, τι καλά παιδάκια που δείχνουν αυτό το βίντεο…επιτέλους έδειξαν και κάτι που αξίζει. Τώρα θα πάρετε την κατάλληλη δόση συναισθηματικής φόρτισης ώστε να δεχθείτε το μήνυμα. Να δεχθείτε αυτό που προετοιμάσαμε για εσάς… Πρώτα βέβαια – τα κακά της τηλεόρασης – οι διαφημίσεις! Πολύ σωστά ανέφερε ο Αντώνης κάποια στιγμή ότι αυτή η εκπομπή δεν έπρεπε να είχε διαφημίσεις. Δεν έπρεπε, διότι μπορεί να σας χαλάσει την συναισθηματική σας κατάσταση. Τι να κάνουμε όμως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα…Επιστρέφουμε από τις διαφημίσεις, κάνουμε μια υπενθύμιση των όσων έχουμε δείξει και ξεκινάμε.

Τεχνική τρίτη: Οπλίσατε, σκοπεύσατε, πυρ!
Τώρα σας έχουμε φέρει εκεί που θέλουμε. Τώρα είστε έτοιμοι συναισθηματικά να δεχθείτε την αλλαγή στις πεποιθήσεις σας.  Βέβαια να ομολογήσω εδώ ότι η ‘αλλαγή’ που ήθελε να φυτέψει το Ράδιο Αρβύλα δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Εννοώ ότι όλα τα βίντεο που έδειξαν το μόνο που έκαναν ήταν να σπείρουν αμφιβολίες και αμφισβήτηση στα σημερινά δεδομένα – κανένα βίντεο δεν παρουσίαζε κάτι άλλο ως λύση. Σκοπός ήταν να κρίνουμε με το δικό τους μάτι τις ισχύουσες θρησκευτικές, πολιτικές και κοινωνικές δομές. Και να τις κρίνουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να καταλήξουμε στο δικό τους ποθούμενο δηλαδή στην δική μας απεξάρτηση από τις δομές του υπάρχουν σήμερα. Το μήνυμα λοιπόν εκτοξεύθηκε. Φτάνει αυτό; Όχι.

Τεχνική τέταρτη και πέμπτη και έκτη: Συνέδεσε το επιχείρημά σου με μια σταθερή αξία ώστε να αποκτήσει βάρος. Δείξε ότι κάποιος άλλο το ακολουθεί ώστε ο στόχος να νιώσει μειονεκτικά και να αναγκαστεί να το ασπαστεί και αυτός. Μίλα σε άλλους και όχι στον στόχο.

Λέει ο Χρήστος ότι πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν ρωτήσει τις πηγές των βίντεο για να τα προβάλλουν στις τάξεις. Μην πω τίποτα χοντρό φίλε Χρήστο, μέρες που ‘ναι. Γιατί το είπε? Πρώτον για να πει ο καθένας, α, ενδιαφέρθηκαν οι εκπαιδευτικοί άρα θα είναι σωστό και θα αξίζει. Δεύτερον: Όσοι εκπαιδευτικοί έβλεπαν εκείνη την στιγμή σκέφτηκαν αν έχουν προβολέα για να κάνουν την παρουσίαση. Αν τόσοι πήραν τηλέφωνο – όπως είπε ο Χρήστος – εγώ ο εκπαιδευτικός γιατί δεν πήρα; Μπορώ να το διορθώσω; Θέλω και εγώ να είμαι από αυτούς που θα κάνουν την παρουσίαση. Όχι για το μήνυμα της παρουσίασης, αλλά για να μην είμαι αυτός που ΔΕΝ θα την κάνει. Για να μην είμαι ο αντίθετος.

Τρίτον και σημαντικότερο: Ποιοι είναι οι τηλεθεατές του Ράδιο Αρβύλα; Οι εκπαιδευτικοί ή οι μαθητές? Οι μαθητές φυσικά! Ποιοι θα θελήσουν να παίξει το βίντεο στα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί ή οι μαθητές? Για πες ρε Χρήστο…Οι μαθητές φυσικά. Στους μαθητές στόχευες όταν απευθυνόσουν στους εκπαιδευτικούς. Σωστά? Οι μαθητές ήθελες να ‘πάρουν το μήνυμα’ και να ζητήσουν από τους δασκάλους τους να παίξουν τα βίντεο στην τάξη, σωστά? Γάτα είσαι..Τελειώσαμε; Όχι φυσικά…το εργόχειρο ήταν τέλειο.

Τεχνική έβδομη: Είμαι ένας σαν και εσένα. 
Δεν διαφέρω από εσένα. Τα ίδια πράγματα πιστεύουμε! Βλέπεις που προβάλλω μια διαφορετική εικόνα; Μια εικόνα που σε προβληματίζει και δεν την έχεις συνηθίσει; Μην νομίσεις ότι είμαι ”κάτι άλλο”. Δεν είμαι εχθρός σου, ο φίλος σου είμαι. Δεν το πιστεύεις? ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ! Το πίστεψες τώρα? Έτσι μπράβο…






Τέλος. Δεν γράφω άλλα γιατί έχω αρχίσει και φορτώνω. Θα ξαναπώ για ακόμα μια φορά κάτι που έχει γίνει βαρετό αλλά τι κάνω:

Όταν τρώτε ένα φαγητό το μασάτε και λίγο. Αποκτήστε αυτή την τακτική και για τις πληροφορίες που σας σερβίρουν.

Η άποψή μας είναι ότι το Ράδιο Αρβύλα, εκμεταλλεύτηκε τα ζώα, εκμεταλλεύτηκε έναν άνθρωπο με αναπηρία προκειμένου να μας φέρει σε μια ευάλωτη συναισθηματική κατάσταση ώστε να σπείρει την αμφιβολία κυρίως ως προς την Ορθόδοξη πίστη μας (αφού αυτή αφορά το 90% του κοινού τους), χτυπώντας όμως συνήθειες που έχουν δημιουργηθεί μόλις τα τελευταία 100 με 200 χρόνια (όπως π.χ. το κυνήγι της επιτυχίας) και φυσικά χωρίς να προτείνει κάτι το συγκεκριμένο παρά την ελευθερία του ανθρώπου στις επιλογές του, αυτό δηλαδή που πρώτος το ανέφερε και το εφάρμοσε ο ίδιος ο Χριστός.
Και τώρα που σας μάθαμε τα κόλπα, προσπαθείστε να μας αλλάξετε τα μυαλά!

http://eleftheriskepsii.blogs.com/

 http://kotsarikos.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου