Από 450 ως και 750 ευρώ το χρόνο μπορεί να κερδίσει ο καταναλωτής αν ψάξει τις τιμές στο σούπερ μάρκετ
Η έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα ο Γενικός γραμματέας Εμπορίου, Στέφανος Κομνηνός, έδειξε ότι ...
υπάρχουν διαφορές τιμής από το ένα σημείο πώλησης σε άλλο, διαφορές που φτάνουν ως και το 10%.
Το παρατηρητήριο τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας το οποίο έχει 6.000 κωδικούς, διεξήγαγε έρευνα στα 1.200 προϊόντα μαζικής κατανάλωσης (FMCG) τα οποία αντιπροσωπεύουν το 20% του καλαθιού της νοικοκυράς. Τα αποτελέσματα: - Στα 382 επώνυμα προϊόντα, κοινά και στις 6 αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 40% του τζίρου της κάθε αλυσίδας, η διαφορά μεταξύ της φθηνότερης και της ακριβότερης αλυσίδας είναι 6%. - Στα 617 επώνυμα προϊόντα (τα οποία δεν βρίσκονται σε όλες τις αλυσίδες) προκύπτει διαφορά τιμών μέχρι 7,5%. -
Στα 569 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η διαφορά τιμής που προκύπτει είναι 11%. Εάν ένας καταναλωτής αγοράσει μόνο επώνυμα προϊόντα αλλά επιλέξει τη φθηνότερη αλυσίδα θα έχει όφελος 450 ευρώ ετησίως και αν επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το όφελος μπορεί να ξεπεράσει μέχρι και τα 750 ευρώ το χρόνο. Όπως είπε ο ΓΓ, η απόκλιση των τιμών μεταξύ των επώνυμων προϊόντων με τα ιδιωτικής ετικέτας στη χώρα μας φθάνει ακόμη και το 60%, τη στιγμή που το μερίδιο των private label στην αγορά μας διαμορφώνεται στα επίπεδα του 15% όταν σε αγορές όπως η Γερμανία είναι 60% και η διαφορά τιμής με τα επώνυμα είναι στο 30%.
proinanea.gr
epirus.ellas.voula@gmail.com
Η έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα ο Γενικός γραμματέας Εμπορίου, Στέφανος Κομνηνός, έδειξε ότι ...
υπάρχουν διαφορές τιμής από το ένα σημείο πώλησης σε άλλο, διαφορές που φτάνουν ως και το 10%.
Το παρατηρητήριο τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας το οποίο έχει 6.000 κωδικούς, διεξήγαγε έρευνα στα 1.200 προϊόντα μαζικής κατανάλωσης (FMCG) τα οποία αντιπροσωπεύουν το 20% του καλαθιού της νοικοκυράς. Τα αποτελέσματα: - Στα 382 επώνυμα προϊόντα, κοινά και στις 6 αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 40% του τζίρου της κάθε αλυσίδας, η διαφορά μεταξύ της φθηνότερης και της ακριβότερης αλυσίδας είναι 6%. - Στα 617 επώνυμα προϊόντα (τα οποία δεν βρίσκονται σε όλες τις αλυσίδες) προκύπτει διαφορά τιμών μέχρι 7,5%. -
Στα 569 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η διαφορά τιμής που προκύπτει είναι 11%. Εάν ένας καταναλωτής αγοράσει μόνο επώνυμα προϊόντα αλλά επιλέξει τη φθηνότερη αλυσίδα θα έχει όφελος 450 ευρώ ετησίως και αν επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το όφελος μπορεί να ξεπεράσει μέχρι και τα 750 ευρώ το χρόνο. Όπως είπε ο ΓΓ, η απόκλιση των τιμών μεταξύ των επώνυμων προϊόντων με τα ιδιωτικής ετικέτας στη χώρα μας φθάνει ακόμη και το 60%, τη στιγμή που το μερίδιο των private label στην αγορά μας διαμορφώνεται στα επίπεδα του 15% όταν σε αγορές όπως η Γερμανία είναι 60% και η διαφορά τιμής με τα επώνυμα είναι στο 30%.
proinanea.gr
epirus.ellas.voula@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου