Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 23, 2022

Avτετoκoυμπo: Τo vα εiσαι στnv Ελλάδα, δεv σημαivει oτι εiσαι αpκετά Eλλnvας....

Σχολίασε το παρατσούκλι «Greek Freak» που του έχουν δώσει στο ΝΒΑ....

«Δεν διαλέγεις το παρατσούκλι που θα σου δώσουν, μου άρεσε το Freak. Το έχω ακούσει τόσες φορές. Δεν με ενοχλεί, είναι επειδή κάνω πράγματα που δεν μπορούν άλλοι, αλλά είμαι επίσης και Nigerian Freak. Όλοι με λένε Greek Freak. Πρέπει να καταλάβουν ότι είμαι και τα δύο. Δεν είμαι μόνο Έλληνας, είμαι και Νιγηριανός», σημείωσε.

πηγη

Και πρόσθεσε: «Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ελλάδα. Καταλαβαίνω τον ελληνικό πολιτισμό, μιλάω τη γλώσσα, ξέρω την ιστορία. Αλλά στην τελική, ξέρω ακριβώς τα ίδια και για τη νιγηριανή κουλτούρα. Δεν είμαι μόνο ένα πράγμα. Δεν μπορείς να μου πεις τι είμαι. Το να είσαι στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι είσαι αρκετά Έλληνας. Ξέρω ποιος είμαι, αλλά άλλοι μπορεί να λένε ότι δεν είσαι αρκετά Έλληνας. Οι γονείς σου είναι Νιγηριανοί και το χρώμα του δέρματός σου είναι διαφορετικό. Είμαι και τα δύο (Έλληνας και Νιγηριανός), είμαι αρκετά ώριμος για να το καταλάβω, ό,τι και αν λένε τριγύρω μου».

Όσο για τα αδέλφια του, Θανάση, Κώστα και Άλεξ, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο είπε: «Αυτό το καλοκαίρι ήταν από τα καλύτερα...




πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου