Κυριακή, Φεβρουαρίου 28, 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΦΡΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ

 

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ…
 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++


 Γράψε παιδί Μου και μην αμφιβάλλεις, 
κάθε λογισμό κακό να αποβάλλεις,
 μόνον το στυλό εσύ κρατείς, 

Τριάς Αγία κατευθύνει και ορίζει
 το τι θα γραφτεί εις την γραφή αυτή. 

Είναι δωρεά Θεϊκή, για την έσχατη αυτή εποχή, 
που το ψέμα βασιλεύει σε όλη την γη. 
Την αλήθεια να ημπορεί να πληροφορηθεί,
 όποιος αυτό το ποθεί, αφού έχει πλέον πεισθεί 
πως δυσεύρετο αγαθό, είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ, την εποχή αυτή. 

Γι αυτό λογισμούς αμφιβολίας, κανείς να μην βάλει, 
αφού η ΑΛΗΘΕΙΑ εμπρός σας, γυμνή ξεπροβάλει.

Ακούστε παιδιά Μου λοιπόν, τι σας λέω ο Πατέρας σας,
 ο Τρισυπόστατος Θεός, του σύμπαντος ο Πλαστουργός.
 Ο καιρός συνεχώς κονταίνει, που θα φθάσει ο κόμπος στο χτένι 
και θα δοκιμαστεί όλη η οικουμένη. 

 Δεν βλέπετε τα σύννεφα στον ουρανό, 
πως συγκεντρώνονται μαύρα και απειλητικά; 
Προειδοποιώντας σας πως έρχεται νεροποντή,
 αλλού αστραπές και βροντές , αλλού μπόρες δυνατές, 
αλλού κεραυνοί και χαλάζι, αλλού χιόνι και παγετός, 
αναλόγως τον τόπο τον διαφορετικό; 

Ανάλογα λοιπόν πόσο είναι επιβαρυμένος
 κάθε τόπος και κάθε Χώρα,
 από την μεγάλη αμαρτία και την από Εμέ αποστασία, 
θα πληρώσει το μερίδιό του, εις Εμέ τον Θεό του. 

Πολλές φορές έχει από Εμέ ειπωθεί το κάθε τι, 
με σαφήνεια πολλή, όσον αφορά την παγκόσμια καταστροφή, 
και δεν θα υπάρξει αλλαγή εφ’ όσον μετάνοια, δεν υπάρχει στην γη. 

Είχα όλη την καλή διάθεση, 
την καταστροφή να μετατοπίσω 
και πίσω για μιαν άλλην εποχή να την αφήσω, 
αρκεί την μετάνοιά σας να αντικρύσω.

 Όμως παιδιά Μου δυστυχώς, έγινε το αντίθετο ακριβώς. 
Αντί ο κόσμος βλέποντας τα επερχόμενα δεινά,
 να ’ρθή σε Με κοντά, 
έφυγε ακόμα πιο μακρυά 
από την δική Μου Πατρική αγκαλιά.

 Προτίμησε την γήινη καταστροφή 
και την κόλαση την παντοτινή, 
από την ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΙΚΗ. 

Αναπολόγητοι όλοι θα βρεθούνε, 
όταν μπροστά Μου θα ’ρθούνε, 
καμία δικαιολογία δεν θα βρούνε να πούνε.

Σας το έχω πει παιδιά Μου πολλές φορές, 
πως θέλω να δυναμωθείτε 
για να μπορείτε ν’ αντέξετε ό,τι από εδώ και πέρα δείτε,
 γιατί σας πληροφορώ Εγώ ο Θεός, 
πως θα είναι φοβερά το δεινά που θα υποστούν, 
όσοι έφυγαν από Εμέ μακρυά, 
αδιαφορώντας για τα λόγια Μου τα Πατρικά. 

Δεν μπορείτε ούτε να το διανοηθείτε, 
πόσο σκληρά και αποτρόπαια, θα είναι όσα θα δείτε, 
γι’ αυτό σας το ξαναλέω ψυχικά προετοιμαστείτε. 

Επάνω σε όλους αυτούς τους δυστυχείς,
 όλο το μίσος το σατανικό θα ξεχυθεί, 
αυτή θα είναι η σατανική ανταμοιβή, 
σε αυτούς που χάρισαν στον βρωμερό σατανά 
την δική τους ψυχή 
και σ’ αυτόν τον παμμίαρο έκαναν υπακοή.

Παιδιά Μου, εσείς σε Μένα προσκολληθείτε, 
με την συχνή Θεία Κοινωνία με Εμένα ενωθείτε, 
με αδιάλειπτη προσευχή δυναμωθείτε 
και ατρόμητοι εσείς να βρεθείτε, 
απ’ ό,τι συναντήσετε, απ’ ό,τι και να δείτε. 

Δεν θέλω καθόλου να ανησυχείτε, 
αλλά αμέριμνοι και ήρεμοι να είστε, 
αφού απλοί θεατές θα είστε. 

Σας αγαπώ, σας ευλογώ 
και δύναμη και ενίσχυση σας χορηγώ, 
ο Πατέρας σας από τον Ουρανό,
ο Τρισυπόστατος Θεός. 

Αμήν γένοιτο και δόξα τω Μόνω Αληθινώ Τρισυποστάτω Θεώ. 

 +++


2 σχόλια:

  1. Δόξα τω Θεώ. Ο,τι καί νά επιτρέψει ο καλός Θεός, λίγα θά μας είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ αδερφε να μας στερεωσει στο θελημα Του

    ΑπάντησηΔιαγραφή