Παρασκευή, Ιουλίου 12, 2019

Μου είπε η ΠΑΝΑΓΙΑ: « ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ έχει τέτοια παρρησία που ανεβοκατεβαίνει τους Ουρανούς σαν τον ουρανοβάμων ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ»




Στην φωτογραφία ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ στο Όρος Σινά δίχως υποδήματα ασκητεύων στο κελλί του Αγίου Γαλακτίωνος και της Αγίας Επιστήμης. (φώτο από fb)
Ιούλιος του 1995 μια γνωστή μου σεβαστή γερόντισσα σε συζήτηση που είχαμε για τους Γεροντάδες της εποχή μας, μου είπε:

- Μην έχεις καμία αμφιβολία ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ είναι πολύ μεγάλος ΑΓΙΟΣ
- Παρουσιάστηκε η ΠΑΝΑΓΙΑ και μου είπε:
« ο γέροντας Παίσιος με ευαρέστησε περισσότερο από κάθε άλλο μοναχό στο Περιβόλι μου στο Άγιο Όρος»
« έχει τέτοια παρρησία που ανεβοκατεβαίνει τους ΟΥΡΑΝΟΥΣ σαν τον Ουρανοβάμων Απόστολο Παύλο»
Κωνσταντίνος Βαρδάκας


Αναρτήθηκε από Rania σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου