Πέμπτη, Ιουνίου 13, 2019

«Άνθρωπος χωρίς μεράκι, είναι σαν το ζώο»


Μου διηγείται φίλος:
πήγα στο μαγαζί του Τσ. που έχει την αντιπροσωπεία της Η. και τον ρώτησα για ένα εξάρτημα που προσαρμόζεται στην άκρη του χορτοκοπτικού που έχω και με το οποίο θα μπορώ να σκαλίζω πιο εύκολα τα φυτά της ρίγανης που φύτεψα.
Τον ρωτάω σχετικά, γιατί το είδα στο ίντερνετ 





και μου απαντάει ψυχρά «δεν ξέρω». Του λέω «δως μου έναν κατάλογο της εταιρείας να σου δείξω ακριβώς, ποιο ακριβώς εννοώ». Μου πετάει έναν κατάλογο και μου λέει ψυχρά ξανά «νά, δες», αγνοώντας με. Ψάχνω το βρίσκω και του το δείχνω και μου λέει «καλά... θα ρωτήσω πόσο κάνει και θα σου πω...» όταν πλέον οι τιμές των επώνυμων εταιρειών είναι γνωστές στον καθένα!
Ε δεν άντεξα τότε και του λέω - είναι και γνωστός - «αφού ρε μ@λάκα δεν καυλώνεις! Τι ασχολείσαι ρε, με αυτήν την δουλειά; Αφού ρε, δεν καυλώνεις!»

«Άνθρωπος χωρίς μεράκι, είναι σαν το ζώο» που λέει κι ο 89χρονος φίλος μου, ο Μπαρμπα-Βαγγέλης...


Αναρτήθηκε από ΚΑΥΣΟΜΠΛΟΓΚΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου