Κυριακή, Ιανουαρίου 24, 2021

γιατρε περιμενω να σκισεις το πτυχιο σου



Ο χρήστης κατερινα παπα είναι με τους Μυρσίνη Μυρτώ και Κατερινα Μυρτώ Παππα.
Σαν σήμερα πριν 13 χρόνια έφερα στον κόσμο ένα αγοράκι...
Ένα ΥΓΙΈΣΤΑΤΟ αγόρι που μέχρι να το κρατήσω αγκαλιά περάσαμε μαζί χίλιες ζωές....
Η χαρά της εγκυμοσύνης πάγωσε όταν άκουσα από τον γιατρό...
Misha Sarov


Πρέπει να τερματίσουμε την εγκυμοσύνη... Το έμβρυο έχει πρόβλημα...!!!! Γέλασα αδιάφορα..
Εγώ φόνο δεν κάνω του είπα... Ο Θεός είπε μην φονεύσεις και τέλος.
Με αποκάλεσε τρελή και ότι αν γεννηθεί υγιές θα σκίσει το πτυχίο του... Ανάμεσα στον άνθρωπο και την επιστήμη γιατρέ μου υπάρχει ένα τεράστιο κενό... Ο ΘΕΟΣ..
Ξέρω ότι θα διαβάσεις την ανάρτηση και στο λέω πάλι δυνατά και καθαρά... Ακόμα και πρόβλημα να είχε το παιδί μου εγώ έμεινα στο ου φονεύσεις. Σε ευχαριστώ θεέ μου που με βοήθησες να κρατήσω ακέραια στάση ανάμεσα από χλευασμους και ειρωνείες.... Ευχαριστώ έναν γιατρό στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου που ανέλαβε να παρακολουθεί την εγκυμοσύνη μου, μιας και οι άλλοι με ακύρωσαν ως τρελή...
Σταματήστε να προτρέχετε πριν το σχέδιο του Θεού.. Αν λες ότι είσαι με θεό πρέπει να μπορείς να το αποδείξεις κιόλας... Πάντα να σκέφτεστε ότι η βοήθεια που προσφέρει απλόχερα ο Θεός είναι η γνώση... Διάβασε, σύγκρινε, ρώτα, σκέψου, ερεύνησε, μάθε, άκου, πάρε πολλές γνώμες..
Χρόνια Πολλά και καλά παιδί μου..
Θέλω μόνο να μείνεις με θεό..


2 σχόλια: