Σάββατο, Σεπτεμβρίου 19, 2020

Τόμος Νο 44 Αγία Ηγουμένη Ευγενία




Ολυμπία Χιτηρογλου
Τόμος Νο 44 Αγία Ηγουμένη Ευγενία
Ονομάζομαι Αγγελής Πιτσικαλης και είμαι Μηχανικός του Εμπορικού Ναυτικού . Το 1998 και ενώ βρισκόμουν με πλοίο στο Βανκούβερ
του Καναδα με έπιασε πυρετός ,42 ,εβηχα και έβγαζα πτύελα με αίμα 

.
Οι γιατροί του Καναδά είπαν σύμφωνα με τις πλάκες που έβγαλαν., είπαν πως εύρισκαν καρκίνο στον πνεύμονα ΜΟΥ συνέστησαν να φύγω από το πλοίο
και να έλθω στην Ελλάδα στους δικούς μου για να μπω σε Νοσοκομείο
Πράγματι Ηλία στην Ελλάδα και πήγα στο Νοσοκομείο ((Σωτηρία ))
στην Αθήνα Κατά την παραμονή μου εκεί μια μακρινή. συγγενής μου η Μαρία Εμμανουήλ που μένει στη Μυτιλήνη ,αλλά εμένα δεν με ήξερε ,βλέπει στον ύπνο της , ότι στην πόρτα της εκκλησίας Του Αγίου Ραφαήλ στο Μοναστήρι σας στεκόμαστε εσείς Αγία Ηγουμένη και περνούσε πολύς κόσμος από μπροστά σας και εσείς φωνάξτε : ((Ο Αγγελής να περάσει από εδώ από την Εκκλησία Του Αγίου Ραφαήλ )) Και με βγάλατε από τον κόσμο και πέρασα προς την εκκλησία του Αγίου Η ανεψιά της νύφης μου ( η μακρινή συγγενής ))
πήρε μετά από μερικές μέρες τη θεία της να ρωτήσει τη κάνει και εκείνη την απάντησε πως όλοι είναι στεναχωρημένοι γιατί είναι αρωστος ο Αγγελής
από καρκίνο Μόλις άκουσε η άνεψια της το όνομα ((Αγγελής )) θυμήθηκε το όνειρο που είχε ιδεί και της το ανέφερε Η νύφη μου έμεινε έκπληκτη
Πέρασε καιρός πέθανε της νύφης μου η μητέρα στον Πειραιά και πήγα και εγώ στην ζκηδεια και ήλθε από τη Μυτιλήνη και η ανιψιά της νύφης μου που είδε το όνειρο Στην κηδεία είχε πολύ κόσμο ξαφνικά βλαιπω μια κοπέλλα να
έρχεται διπλα μου και να μου λέει ((Εσύ είσαι ο Αγγελής ;)) Υπενθυμίζω πως ούτε με ήξερε ούτε την ήξερα Λοιπόν μου λέει : ((,Εσύ είσαι ο Αγγελής που είχα δει στον ύπνο μου στον Άγιο Ραφαήλ με την Ηγουμένη Ευγενία ; ,))
Και μου διηγήθηκε το όραμα της
Ο Άγιος Ραφαήλ είχε κάνει το θαύμα του Οι εξετάσεις στο Νοσοκομείο βγήκαν καθαρές ,αίμα δεν έβγαζα πλέον και βγήκα από το Νοσοκομείο υγιέστατος
Ευχαριστώ τον Άγιο Ραφαήλ από τα βάθη της καρδιάς μου που μου χάρισε
και πάλι την υγεία μου .Ευχαριστώ και εσάς Αγία Ηγουμένη που μεσιτευσατε
για μένα στον Άγιο. !
Με βαθειά ευλάβεια φιλώ το χέρι σας
Αγγελής Πιτσικαλης Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού Πειραιάς








48Αννε'τα Κοτο'ρτση και 47 ακόμη
15 σχόλια

2 κοινοποιήσεις


Μου αρέσει!


Σχόλιο

Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου