Σάββατο, Μαρτίου 16, 2019

ΜΟΝΑΧΟΣ Β.Δ. ΕΛΛΑΔΟΣ – ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Ν.27 – “ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ” – ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !


Είπε ο Κύριος: Τον Εθνικό ύμνο θα τραγουδήσετε όλοι μαζί, παιδιά μου, μαζεμένοι ως μια γροθιά, ως επίδειξιν της νίκης! Η νίκη αυτή σας ανήκει από πολύν καιρό και σας την στερούν.

Αυτό το γεγονός θα έλθει με γοργούς ρυθμούς, γι΄αυτό από εδώ και πέρα θα σας μιλήσω μόνον για νίκες.

Γνωρίζετε για ποιες νίκες θα σας μιλήσω παιδιά μου; Για τις ουράνιες νίκες, διότι η Ελλάδα είναι ουράνια γη. Είναι πραγματικόν φως του Φωτός! Είναι Ελ!

Θα σας μιλήσω εγκάρδια παιδιά μου, διότι γνωρίζω την πορείαν σας από εδώ και πέρα. Μην


σας απασχολούν οι νόμοι των ανθρώπων, αλλά δείτε τους Ουρανίους Νόμους, τι έχουν γράψει για εσάς. Δείτε τι θέλει ο ίδιος Πατέρας για εσάς, αλλά τι θέλω και Εγώ!

Ότι έχουν σφραγιστεί για να γίνουν (τα γεγονότα), θα γίνουν. Αλλά και ό,τι γράφτηκε για εσάς, δεν σβήνει! Αν θα έσβηνα το όνομά σας, θα ήταν σαν να ξεχνούσα το δικό μου όνομα! Το όνομα των Ελλήνων. Μπορώ να ξεχάσω το όνομά μου, που ο Πατήρ μου έδωσε; Όχι! Τότε δεν ξεχνώ και το όνομα Ελ!

Αυτό το όνομα που δίνει μόνον φως και που το παίρνει μόνον από το Άγιον Φως! Σας το έχω πει άπειρες φορές, ότι είμαι δικός σας. Βεβαίως και όλου του κόσμου, αλλά δικό σας!

Την καταγωγή μου την βρέχουν δύο νερά από θάλασσες, μιας και διερωτάσθε. Πόσα δεν ξέρετε εσείς… Πόσα δεν γνωρίζετε…

Όταν θα καταλάβετε για το ποιες είναι οι ρίζες σας, τότε θα καταλάβετε και το ποιος είμαι Εγώ για εσάς!

Σας έχω πει, ότι η Κρήτη είναι Κρύπτη! Ποιο ενδεικτικό από αυτό, ότι βρέχεται από δύο θάλασσες, υπάρχει; Καταλαβαίνετε ποια είναι η γη της Επαγγελίας; Γιατί δεν το καταλαβαίνετε παιδιά μου; Γιατί γέννησε μια πλουσιοφόρα Μάνα, την Παναγία! Αυτή είναι η γη της Επαγγελίας. Η Παναγία από το επαγγέλω και ως εκ τούτου η Κρήτη.

Θυμάστε που διαβάσατε στην Αποκάλυψη, ότι έδωσα ξύλο όμοιο με ράβδο στον Ιωάννη (τον Ευαγγελιστή) και του λέγω: Μέτρησε τον ναόν αυτόν (την Ελλάδα) και τους πιστούς που είναι μέσα, που είστε εσείς; Αυτό έγινε, διότι η πίστις για τον Θεόν, στην χώρα σας γεννήθηκε! Ναι! Δεν αποκτήθηκε, γεννήθηκε!

Γεννηθήκατε ως θέλημα Θεού, ως πίστις! Μεγαλώσατε ως βασιλόπουλα στην πίστη και θα ζήσετε ως αρχοντόπουλα! Αυτή είναι η χώρα σας. Έτσι θα ζήσετε, διότι είσθε στη Χώρα μου!

Ψυχές μου, ψυχές μου, ψυχές μου! Την καρδιά μου που την έκαναν κομμάτια, την μάζεψα, την έκανα όμορφη, όπως ήταν πριν και ως δώρον σας την δίδω και πάλι σήμερα, σ΄αυτήν την εποχή που ζείτε!

Σας αποκαλύπτω τώρα, το σοβαρότερο των σοβαρότερων!

Ναι, είμαι Έλλην!!!

Όλοι οι αρχαίοι Ολύμπιοι τι ήταν; Έλληνες ή ξένοι; Ε, πως λοιπόν Εγώ θα ήμουν ξένος; Είμαι όμως και για όλον τον κόσμον, διότι έτσι θέλει ο Πατέρας μου. Όμως, η χώρα σας παιδιά μου, είναι σωματίδιον Θεού και γεννά μόνον Έλ, δηλαδή Φως!

(Σ΄αυτό το σημείο είπαμε, ότι ο Θεός είναι άπατρις και πώς να πούμε κάτι τέτοιο;) Και απαντά ο Κύριος:

Ναι, για να δείξω αυτό που είπατε, γεννήθηκα κάπου αλλού. Μ΄αυτό έδειξα την παγκοσμιότητά μου και γεννήθηκα σ΄αυτό το μέρος, ως σπίθα αγάπης, για το μίσος που είχαν. Πρέπει να με καταλάβετε.

Γεννήθηκα σε ένα σκοτεινιασμένο μέρος. Γιατί; Που θα γεννιόμουν; Στο φως; Αφού Φως είμαι ο Ίδιος. Για να φωτίσω γεννήθηκα εκεί στο σκότος!

Εγώ ήμουν η Θεϊκή αγάπη, που γεννήθηκα μέσα στο μίσος και στο σκότος! Επειδή ο Πατέρας, ως Θεός, όλα τα βλέπει, όλα τα σκέπτεται, όλα τα μελετάει.

Εκτός από τον Θεϊκό του θρόνο που είναι στον Ουρανό, έφτιαξε κάτω στην γη τον θρόνο του φωτός, που είναι η Ελλάδα, γι΄αυτό και την ονόμασε Έλ!

Όταν διάλεξε ο Πατέρας αυτό το κομμάτι της γης, για να δώσει το φως του Θεού, πως άραγε ο Υιός Του που θα γεννιόταν, δεν θα κατήγετο από την γην του φωτός; Η ιστορία μιλάει από μόνη της, τα πράγματα κατά την ανθρώπινην λογικήν, μιλούν από μόνα τους.

Έδωσε ο Πατέρας οντότητες με Θεϊκές δυνάμεις και με ανθρώπινη υπόσταση (Ελοχίμ), για να γεννηθεί η πίστις σε αυτό το μέρος. Γι΄αυτόν τον λόγο τους γέννησε με τέτοιες δυνάμεις. Και μόλις γεννήθηκα, οι πρώτοι που με αγκάλιασαν, ήταν οι Έλληνες! Διότι είχε καλλιεργηθεί η πίστις τους προς τον Θεόν!

Αυτό που σας έφερα ως παράδειγμα με τους 12 «θεούς» κατ΄εσάς, σοφούς κατ΄εμέ, το έκανα για να σας δείξω, ότι εσείς οι Έλληνες ήσασταν έτοιμοι στην πίστιν σας, για να δεχθείτε τον αληθινόν Θεόν. Εκεί που γεννήθηκε το φως του Θεού, εκεί που έριξε τις ακτίνες του φωτός, εκεί γεννήθηκε και ο Υιός Του.

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ή βλασφημία ή αμφισβήτησις, ότι οι Έλληνες ήταν οι πρώτοι που με αναγνώρισαν. Με αναγνώρισαν επειδή ήμουν δικός τους.

Τα Θεϊκό αίμα τράβηξε το αίμα. Το Θεϊκό φως, τράβηξε το φως. Δεν σας κάνει εντύπωση που οι μεγαλύτερες ομιλίες των Αποστόλων, έγιναν εντός της Ελλάδος, στην γη της Επαγγελίας; Οι Απόστολοι δίδαξαν τους Έλληνες, ως πρώτους χριστιανούς στον κόσμο.

Γιατί ο Απόστολος Παύλος πέρασε από την Κρήτη και μετά πήγε στην υπόλοιπη Ελλάδα; Δεν αναγράφετε αυτό, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Γιατί; Ήταν άραγε η πιο σύντομη διαδρομή για να πάει στην Κόρινθο, από την Κρήτη; (Ο Απόστολος Παύλος πέρασε από την Αφρική στην Κρήτη και μετά πήγε στην Κόρινθο. Για να πατήσει στην χώρα του Χριστού).

Βρείτε μου μια οποιανδήποτε χριστιανική χώρα, που να έχει τόσες Εκκλησίες της Παναγίας. Άραγε, γιατί τόση τιμή σ΄αυτήν την Γυναίκα, σ΄αυτήν εδώ την γη;

Αυτά σας τα λέγω, για να βγουν οι αμφιβολίες από το μυαλό σας.

Επειδή η Παναγία κατήγετο από την Ελλάδα, της έκανε ο Θεός ένα οικόπεδο ως δώρον, στην χώρα της, το Άγιον Όρος. Έτσι δεν κάνει και ο κάθε πατέρας στο παιδί του; Να η λογική.

Όπου και να το πάει κανείς το καράβι του, μετά θα γυρίσει και θα αγκυρώσει εκεί από όπου έφυγε. Δηλαδή στον τόπον του. Επειδή γνωρίζει το μέρος του, όπως επίσης γνωρίζει ότι εκεί το δέχονται.

Δικά σας έργα όπως ο Κολοσσός της Ρόδου, βρίσκονται κάτω από το νερό. Αλλά η Κρήτη βρίσκεται στην επιφάνεια και δίδει πολιτισμό. (Μυκηναϊκός, Κνωσός κ.λ.π.)

Να κάνετε υπομονή και όλα αυτά θα βγουν στην επιφάνεια, όταν πληρωθεί ο χρόνος. Θα ζητήσουν όλοι ταπεινά συγνώμη από τους Έλληνες. Διότι οι Έλληνες είναι το πλούσιον φώς του Θεού. Πώς να γίνει; Να σβήσουμε αυτό το φως; Δεν σβήνει! Να σβήσουμε το λόγο του Θεού; Δεν σβύνει! Να σβήσουμε την μνήμην του Έλληνα; Δεν σβήνεται η μνήμη του Θεού!

Ό,τι σας λέγω, δεν το λέγω για να υπερηφανευθείτε, αλλά για να γνωρίζετε και για να αγωνισθείτε για την γνώσιν σας, τις ρίζες σας, τον Θεόν σας και για την Μητέρα σας, που σας έχουμε αφήσει εκεί κάτω, για να σας προστατεύει.

Θα σας πω και ένα τελευταίο: Βρείτε μου οποιαδήποτε χώρα, εκτός από την Ελλάδα που να μπαίνεις σε τόσα πολλά μέρη και να θεραπεύεσαι. (Προσκυνήματα με λείψανα, θαυματουργικές εικόνες κ.λ.π.).

Μοναχός: Επιτέλους καταρρίπτεται το παραμύθι της Εβραίας Παναγίας. Πουθενά στην Κ. Διαθήκη δεν αναγράφεται αυτό. Από το γένος Δαϋίδ κατάγονταν ο Ιωσήφ και όχι η ίδια.

Ντε και καλά να μας πείσουν με την γενεαλογία του Ιωσήφ, αφού σε αυτόν καταλήγοουν οι Ευαγγελιστές Ματθαίος και Λουκάς για την «Εβραϊκή καταγωγή» του Χριστού. Η Παναγία πήγε να καταγραφεί στην Βηθλεέμ, στο τόπο καταγωγής του Ιωσήφ. Σας λέω και κάτι άλλο, ο Θεός που επέλεξε για μητέρα Του ως άνθρωπος, την ομορφότερη, την αγνότερη, την καθαρότερη, δεν θα επέλεγε και την εκλεκτότερη στην καταγωγή; Και εδώ λογική χρειάζεται. Θα κατάγονταν ως άνθρωπος από αυτούς που τους είπε, εσείς δεν κατάγεστε από Εμένα αλλά πατέρα έχετε τον διάβολο; Από τα γεννήματα εχιδνών!

Και μη μου πείτε ότι δεν μας απασχολεί το θέμα. Αφού γι΄αυτούς που το αποκρύπτουν είναι τόσο σημαντικό, γιατί να μην είναι σημαντική η αποκάλυψης της καταγωγής της Παναγίας, ως γένος μας. Είναι τιμή μας και δόξα μας.

Σ΄ευχαριστούμε Κύριε που μας γέννησες Έλληνες. Σε ευχαριστούμε Κύριε που πήρες ανθρώπινη σάρκα από την ταπεινότερη Ελληνίδα μητέρα μας.

Όταν θα έρθει ο Βασιλιάς Ιωάννης (Ουράνια μηνύματα ν.23) θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Θα ξαναγραφτεί η Ιστορία από την αρχή και στην κοσμογονία θα αναφέρετε και το τρίτο είδος πλασμάτων που δημιούργησε ο Θεός και είναι οι Ελοχίμ, όπως ήδη το ανέφερε. Κάποια πανάρχαια μαφία μας αποκρύπτει μεγάλες αλήθειες, συνεργεία και της νυν κρατικής εξουσίας της Εκκλησίας.

Χαρά σε αυτούς που θα ζήσουν μετά τα γεγονότα στην Ελλάδα.

Όσοι καλοπροαίρετοι δεν καταλαβαίνετε, ανατρέξτε στα προηγούμενα 26 Ουράνια μηνύματα και θα καταλάβετε, ελπίζω.

Μοναχός β.δ. Ελλάδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου