Σάββατο, Φεβρουαρίου 23, 2019

Εμφάνιση του Αγίου Ιάκωβου Τσαλίκη στο κέντρο της Αθήνας!

Posted by ssatsok 

Από το νέο βιβλίο της Ιεράς Μονής Οσίου Δαυίδ: «Ένας σύγχρονος Άγιος ~ Ο Όσιος Ιάκωβος (Τσαλίκης)»

«Ήταν Μάρτιος του 2016», καταθέτει ο Θανάσης Κωνσταντινόπουλος και περιμένω να ανάψει το πράσινο στο φανάρι πίσω από το Ξενοδοχείο HILTON στην Αθήνα. Η σχέση μου με την Εκκλησία ανύπαρκτη. Με πλησιάζει κάποιος με μεγάλη γενειάδα. Τον εξέλαβα για ζητιάνο. Από το ανοιχτό παράθυρο μου λέει:

-Είσαι καλό παιδί. Το εστιατόριο που έχεις, θα πάει καλά και η κοπέλα που γνώρισες είναι καλή. Να είσαι μαζί της, και εξαφανίστηκε.

Αυτομάτως αισθάνθηκα εσωτερική αλλοίωση. »Είμαι βέβαιος πως κάποιον Άγιο είδα», είπα στη Μαρίτα, την κοπέλα που είχα γνωρίσει.

Εκείνη μου δείχνει την εικόνα του Αγίου Δαυϊδ, αλλά δεν ήταν αυτός. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο αναγνώρισα τον άγνωστο στην μορφή του Γέροντος Ιακώβου. Στο Μοναστήρι του Οσίου Δαυϊδ εξομολογήθηκα και στην συνέχεια έζησα το θαύμα του «πολλαπλασιασμού των άρτων», αλλά με τα δεκαεπτά λίτρα της βενζίνης, που μου έδωσαν οι πατέρες, για να πάω στην Αθήνα, επειδή μου είχε τελειώσει… Σαράντα πέντε λίτρα χρειάζονταν για την Αθήνα και εγώ έφτασα με τα δεκαεπτά, αλλά και μετακινήθηκα δύο μέρες ακόμη στην Αθήνα διανύοντας μακρινές αποστάσεις.

Έκτοτε η παρουσία του π. Ιακώβου στη ζωή μας είναι συνεχής, αφού με την Μαρίτα ευλογηθήκαμε με το μυστήριο του γάμου».
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΙΤΕ: ⇒ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου