Πέμπτη, Μαρτίου 08, 2018

Σαρακοστιανός Διάβολος στο Μόναχο

katanixis.gr: Για άλλη μια φορά καταδικάζουμε το εκφυλιστικό φαινόμενο εκκοσμίκευσης, της χρήσης μουσικών οργάνων μέσα σε Ορθοδόξους Ναούς.
Στη σημερινή ανάρτηση, διαβάζουμε για μια συμφωνική ορχήστρα και μία συναυλία εντός Ορθόδοξου Ναού στο Μόναχο, δηλαδή παπά Μαλαμούσης, άρα και τα σχόλια περιττεύουν. Ο άνθρωπος μαζί με τον παπά Φραγκουλάκη του Ανόβερο, έχουν φάει το παραμύθι του Οικουμενισμού 

αμάσητο. Το πήραν προσωπικά. Η Εκκλησιαστική διοίκηση της Ορθόδοξης Μητροπόλεως Γερμανίας νοσεί την νόσον του παναιρετικού Οικουμενιστικού πνεύματος. Όσο μένουν ατιμώρητοι να αλωνίζουν, ποδοπατώντας τις Άγιο Πατερικές παραινέσεις και τους Ιερούς κανόνες, Πατριαρχική αδεία, θα μας έχουν απέναντι τους, να καταγγέλουμε και να ευαισθητοποιούμε τον πιστό λαό του Θεού. Επιλέγουν δε την Κατανυκτική περίοδο της Σαρακοστής για να μας δειγματίζουν τις καινοτομίες τους. Αμετανόητοι και ορκισμένοι υπηρέτες της αγαπολογίας του οικουμενιστικού πνεύματος, κουνούν το δάχτυλο και απαιτούν την καρατόμηση των αντιδρώντων ομολογητών στην Ορθοδοξία και την φίμωση των Ορθοδόξων φωνών στο διαδίκτυο. Ο νέος διωγμός μέσα στην Ορθοδοξία ξεκίνησε από τους Οικουμενιστές εναντίων των Ορθοδόξων. Όποιος δεν το πιστεύει ας τολμήσει να ασκήσει κριτική σε φαινόμενα όπως οι συναυλίες μέσα σε Ιερούς Ναούς. Με επιστολές, email, απ' ευθείας ερωτήσεις κατά πρόσωπο, με τηλέφωνα με κάθε τρόπο, ας διαμαρτυρηθεί και θα δοκιμάσει την ειρωνεία, τη διγλωσσία και την αγαπολογία του ψεύδους των Οικουμενιστών. Παραθέτουμε και την ιστορική εξέλιξη της εκτροπής μέσα από δημοσιεύσεις και σχόλιά μας για ανάλογα φαινόμενα .
Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010
Τι είναι η εκκοσμίκευση της Εκκλησίας; Ἡ συναυλία ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος.
"Οι σύγχρονοι εκκοσμικευμένοι χριστιανοί δεν συμφωνούμε με το λόγο του Κυρίου στην Αποκάλυψη «έρχου Κύριε», εμείς λέμε σήμερα «Κύριε μην έλθης», είμαστε καλά. "
Ἀντιγράφουμε ἀπό τίς Ἀναβάσεις:
Ένας Ι.Ναός που αντί να ακούγεται Θεία Λειτουργία ακούστηκαν «μπουζούκια»
Τι θα μπορούσε να σκεφτεί ένας ορθόδοξος χριστιανός αν έβλεπε μέσα στον Ιερό Ναό τον οποίον εκκλησιάζεται, αντί για ακολουθίες και Θεία Μυστήρια της Εκκλησίας μας, άκουγε μπουζούκια, βιολιά, και άλλα όργανα, μικροφωνικές, τροβαδούρους, ένα αλλότριο πλήθος δηλαδή, προς την Μυστηριακή ζωή του Ι.Ναού, με γυρισμένα τα νώτα προς το Ιερό, να βοά από ήχους λαϊκών τραγουδιών, και τραγουδιστάδων;
Θα μπορούσε μήπως να σκεφτεί ότι προωθείται η «συνεργασία με πολιτιστικούς φορείς και ανθρώπους της τέχνης με σκοπό την ανάδειξη των πνευματικών και πολιτισμικών αγαθών και την κοινωνική αλληλεγγύη;»
Η ότι «η εκδήλωση στον Ιερό Ναό Αγίου Παντελεήμονος αλλά και η εν γένει συνεργασία με το Μέγαρο συνάδει με την ευρύτερη αυτή πνευματική(?) προσπάθεια;»
Οι μόνοι που θα μπορούσαν να σκεφτούν έτσι είναι οι «διοργανωτές» αυτής της ασέβειας στους οποίους δυστυχώς ηγείται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερόνυμος, οι διάφορες παρακρατικες μή κυβερνητικές οργανώσεις, οι οποίες όμως πληρώνονται από το υστέρημα και αίμα του ελληνικού λαού, παρότι ΜΗ κυβερνητικές, για να δρουν εναντίον του, τα πολιτικά ή εξτρεμιστικά κόμματα της αριστεράς που προωθούν αλλαγές, αλλοιώσεις , για την διάλυση της Ορθόδοξης Εκκλησίας, όπως άλλωστε έκαναν και για την παιδεία μας, και το πατριωτικό και ιστορικό φρόνημα των νεοελλήνων.
Οι διάφοροι λαθρομεταναστευτικοί οργανισμοί - οργανώσεις επιτροπές της Νεοεποχίτικης διάλυσης της εθνικότητας, οι διάφοροι αποδομητές του ελληνορθόδοξου έθνους, κρυφοί ή φανεροί, αργυραμοιβώμενοι από τους κάθε μορφής «Σώρους»,
και τέλος η τηλεόραση και τα μισθωμένα ΜΜΕ με τους μισθωμένους κοντυλοφόρους της Νέας Εποχής που εναγωνίως προσπαθούν να πείσουν τα παιδιά μας ότι για να επιτύχουν στην ζωή, πρέπει να γίνουν ή τραγουδιστές ή ηθοποιοί!
Όλοι αυτοί δηλαδή που προτιμούν ή να ανατινάξουν τους Ναούς ή να τους μετατρέψουν σε «Μουσεία». (βλέπε Σοβιετική Ένωση).
Και μόνο που όλοι οι παραπάνω μιλούν εγκωμιαστικά και με χαμόγελα για το πραχθέν στον Ναό θα έπρεπε να κάνει κάποιους να ανησυχούν.
Θα τους συγχαρούμε λοιπόν γιατί κατάφεραν να ζωντανέψουν όλα τα παραπάνω, αλλά και γιατί με την χτεσινή εκ -μοντερνισμένη «καμεράτα -μασκαράτα» εντός του Ι. Ναού Παντελεήμονος Αχαρνών, του μεγαλύτερου Ορθόδοξου Ναού των Βαλκανίων κατάφεραν έναν ορθόδοξο Ναό, να τον κάνουν απροσπέλαστο από το ορθόδοξο πλήρωμα, με τον αποκλεισμό από την αστυνομία έτσι ώστε να μην μπορεί κανείς να μπεί παρά μόνο οι παραπάνω που προαναφέραμε.
Θα πρέπει ακόμη να τονιστεί η επιλογή ημερομηνίας ή οποία «έτυχε» να είναι η ίδια με την ημερομηνία διαμαρτυρίας για την «Κάρτα του Πολίτη».
Μια τελευταία απορία: Αν για να γίνει πραγματικότητα το ««συνεργασία με πολιτιστικούς φορείς και ανθρώπους της τέχνης με σκοπό την ανάδειξη ....και την κοινωνική αλληλεγγύη;» χρειαστεί να γίνει αθλητικός αγώνας μπάσκετ, βόλευ, ή και ποδοσφαίρου ακόμα, θα γίνει και αυτός εντός Ναού προς όφελος της κοινωνικής αλληλεγγύης;
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2010/12/blog-post_1871.html
Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016
Απαράδεκτη διαφήμιση της εκκοσμίκευσης στην Εκκλησία: Ι.Μ. Μαντινείας και Κυνουρίας
Σχόλιο του Ιστολογίου Κατάνυξις: Επειδή ο εκκοσμικευτικός κατήφορος, κάποιων Αρχιερέων δεν έχει τέλος και την τελευταία εβδομάδα του 2016, θα αναδείξουμε απαράδεκτες, νεοεποχίτικες, εκκοσμικευτικές πρακτικές Ορθοδόξων ποιμένων, Ιερέων και Αρχιερέων, που μπερδεύουν και επιβαρύνουν τις παιδικές ψυχές.
Τέταρτη θλιβερή περίπτωση, η Μητρόπολις Μαντινείας και Κυνουρίας που έλαβε σειρά για να μας αποδείξει, πως η εκκοσμίκευση στην Εκκλησία, είναι προαπαιτούμενο για την επιβολή της παναιρέσεως του οικουμενισμού. Όταν όλα εξαγιάζονται και εξαγνίζονται στο όνομα μιας αγάπης, που δεν είναι η αλήθεια της Ορθόδοξης πίστεως, δηλ. ο Χριστός, τότε η αλήθεια των δογμάτων, οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας στέκονται εμπόδιο και "πρέπει" να ξεπεραστούν.
Καλή μετάνοια.
http://www.katanixis.gr/2016/12/blog-post_349.html
Σάββατο, 11 Απριλίου 2015
Έλεος! Τι άλλο θα δούμε στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης! Συμφωνική ορχήστρα μέσα σε Ναό κατά τις ακολουθίες των Αγ. Παθών και Επιταφίου!
Σαφής παραβίαση των ιερών κανόνων που απαγορεύουν παρόμοιες εκδηλώσεις συντελέστηκε για ακόμα μία φορά σε Ι.Ναό της μητροπόλεως Θεσσαλονίκης. Δεν αρκούσαν οι προηγούμενες ντροπιαστικές εκδηλώσεις προηγουμένων χρόνων στους Ι.Ν. ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΠΥΛΑΙΑΣ και ΑΓ. ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΥ, φέτος στον Ι.Ν. ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΤΟΥΜΠΑΣ είδαμε και αυτό!!!
Παρουσιάζουμε και αναλυτικό φωτορεπορτάζ της εν λόγω εκτροπής. Στο τέλος του φωτορεπορταζ παραθέτουμε για την δική σας διευκόλυνση και απόσπασμα του Πηδαλίου καθώς και λόγους των Αγίων Ιωάννου του Χρυσοστόμου καθώς και Βασιλείου του Μεγάλου, που εκφράζουν τη θέση και την εμπειρία της Εκκλησίας. Η εκκοσμίκευση στην Εκκλησία και η κακώς νοουμένη μουσική παιδεία, σε ρόλο πνευματικού οδοστρωτήρα, εισάγει κενά δαιμόνια στη ζωή της Εκκλησίας. Αναβλύζει το όλο εγχείρημα μια αγωνιώδη προσπάθεια να προφτάσουμε τους Δυτικούς, να μας συστρατευτούμε εγκαίρως με την Οικουμενιστική παράταξη. Η παράκλησή μας ετούτη τη φορά αφορά στο μαέστρο και τους καλούς μουσικούς και συνεργάτες του, να αρνηθούν ανάλογες προσκλήσεις στο μέλλον, αφού οι φιλόδοξοι Ιερείς και Αρχιερείς φαίνεται να αδιαφορούν, να σιωπούν ή στη χειρότερη έκφρασή τους να προάγουν, αυτό το ανεπίτρεπτο ανοσιούργημα.
http://www.katanixis.gr/2015/04/blog-post_11.html
Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016
Ι.Μ. Σερρών: Εκφυλιστικά φαινόμενα λατρευτικού νεωτερισμού στον Μητροπολιτικό Ναό των Σερρών
Ιστολόγιο Κατάνυξις αποκλειστικό: Από το διαδίκτυο πληροφορηθήκαμε την νέα εκτροπή που έλαβε χώρα στο Μητροπολιτικό Ναό των Σερρών, με την προσωπική φροντίδα του οικείου Μητροπολίτου. Όπως φαίνεται στο βίντεο ντοκουμέντο, υιοθετείται η χρήση μουσικού οργάνου (αρμονίου), κατά την ώρα τέλεσης της Κυριακάτικης Θείας Λειτουργίας.
Προτού αρχίσουν οι αυτόκλητοι υπερασπιστές του Φαναριώτικου πνεύματος εκκοσμίκευσης, να μας κατηγορούν για θεωρίες συνωμοσίας, φονταμενταλισμό και φανατισμό, θέλουμε να θέσουμε ένα μόνον ερώτημα: ΓΙΑΤΙ;
Ποια είναι η αιτία που οδήγησε τον Μητροπολίτη Σερρών σε τούτη την επαίσχυντη, αντικανονική, αντιπατερική και ακραιφνώς εκκοσμικευτική απόφαση; Αντιγράφουμε την απάντηση που δίδει στο facebook μέλος της Κερκυραϊκής χορωδίας, ο οποίος με το δίκιο του ενθουσιάστηκε με την παράσταση:
“ … Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ , ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΨΑΛΜΩΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ !!!!!!”
Ζούμε σε ημέρες πονηρές. Το καλοκαίρι στο Κολυμπάρι, ο Οικουμενικός Πατριάρχης και η κουστωδία του, με πρωτοφανές αντισυνοδικό σύστημα, αναγνώρισε εκκλησιαστικότητα στους παπικούς και λοιπούς αιρετικούς. Το εσωτερικό της Εκκλησίας είναι ένα καζάνι που βράζει. Ο πιστός λαός περιμένει την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, να ακυρώσει την υπογραφή της Ελληνικής αντιπροσωπείας που δεν εξουσιοδοτήθηκε για μια τέτοια υπογραφή, να ορθοτομήσει και να σταματήσει τις Πατριαρχικές μεθοδεύσεις επισημοποίησης της παναιρέσεως του οικουμενισμού στην Εκκλησία.
Δεν είναι καιρός για αχρείαστες προκλήσεις, όπως η επαίσχυντη, αντικανονική, αντιπατερική και ακραιφνώς εκκοσμικευτική απόφαση, του Μητροπολίτη Σερρών να βάλει όργανα στην Θεία Λειτουργία.
Εκτός και αν η χρονική στιγμή που επιλέχθηκε η προκλητική αυτή ενέργεια, δεν ήταν καθόλου τυχαία αλλά επιλέχτηκε με χειρουργική ακρίβεια. Παρερμηνεύοντας την οικονομία της Εκκλησίας στα ήθη και έθιμα της μαρτυρικής Κέρκυρας, να εισαγάγουμε βίαια παπικές πρακτικές στην Ορθόδοξη Λατρεία. Σερραϊκή μπουγάτσα με Σοφρίτο Κέρκυρας δηλαδή… με άχνη και κανέλα.. :(
Υ.Γ.Ι Υπενθυμίζουμε στους φίλους και αναγνώστες του Ιστολογίου μας, μια σύμπτωση που τελικά ίσως απαντάει στο έμπονο ΓΙΑΤΙ μας;
Εντεταλμένος εισηγητής της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στην έκτακτη κρίσιμη Ιεραρχία του Νοεμβρίου για την σύνοδο του Κολυμπαρίου, είναι ο…. Μητροπολίτης Σερρών κκ Θεολόγος.
Υ.Γ.ΙΙ Λόγω της σοβαρότητος του θέματος, ενημερώσαμε για το γεγονός τον π.Νικόλαο Μανώλη, ο οποίος αφού πρωτίστως εξέφρασε την βαθύτατη λύπη του αλλά και την οργή του για το ολίσθημα της μητροπόλεως Σερρών προς τον μεταπατερικό νεωτερισμό, που αποδεικνύει η συγκεκριμένη πράξη, δεσμεύτηκε να κάνει ομιλία για την απαγόρευση βάσει των ιερών κανόνων της Εκκλησίας μας και τις θέσεις των αγίων Πατέρων, για χρήση μουσικών οργάνων αλλά και της σαφούς θέσεως αυτών, για την αποπομπή του ενορχηστριακού πνεύματος κατά την τέλεση των λατρευτικών ακολουθιών της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.
http://www.katanixis.gr/2016/11/blog-post_99.html

Πρωτόγνωρη και μεγαλειώδης φιλανθρωπική συναυλία στην Γερμανία

Με πρωτοβουλία του προισταμένου της Ενορίας Αγίων Πάντων Μονάχου, Αρχιμανδρίτη Γεώργιο Σιώμου, και ανεκτίμητη συμβολή της μεσοσοπράνου Ελένης Μάτου έλαβε χώρα στον ιερό ναό των Αγίων Πάντων μια μεγαλειώδης φιλανθρωπική συναυλία με τη Συμφωνική Ορχήστρα και τη Φιλαρμονική Χορωδία της πόλης Augsburg της Βαυαρίας, με μαέστρο τον κ. Massimiliano Murrali, της Βαυαρικής Όπερας Μονάχου. Το ίδρυμα ArtsconvergeREC gGmbH που ιδρύθηκε από τον κ. Robert Ellis Crawford και εδρεύει στο Μόναχο ανέλαβε να καλύψει όλα τα έξοδα του κοντσέρτου.
Όπως γνωστοποίησε ο Μαγνησιώτης π. Απόστολος Μαλαμούσης, Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου και Αρχιερατικός Επιτετραμμένος για τις δημόσιες σχέσεις με τη Βαυαρική Πολιτεία, τον διπλό σκοπό τη εκδήλωσης περιγράφει ο Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Σιώμος, ως ακολούθως:
Η Ιερά Μητρόπολη Γερμανίας προσφέρει με τις Ενορίες της σ΄όλη τη Γερμανία και στον ιερό ναό των Αγίων Πάντων Μονάχου, μια εξαίσια ενοριακή, πολιτιστική και κοινωνική εργασία, η οποία βασίζεται στην πνευματική της υπόσταση και απ αυτή πηγάζει. Η διακονία αυτή παρέχεται προς όλους τους ανθρώπους, στους οποίους θέλουμε να προσφέρουμε μια “Μικρή Πατρίδα” και στηριζόμαστε στην αγάπη, τη δραστηριότητα και την οικονομική βοήθεια ανθρώπων, που πολλές φορές προσφέρουν από το υστέρημά τους. (Κοινωνικό Ταμείο)
Επίσης μεγάλη επιθυμία μας είναι το να συνδράμουμε το Τμήμα Ορθοδόξου Θεολογίας , στο παγκοσμίως φημισμένο Λουδοβίκειο Πανεπιστήμιο του Μονάχου και να βοηθήσουμε τους φοιτητές και φοιτήτριες που σπουδάζουν εκεί και επιθυμούν αυτή τη ζωντανή διαχριστιανική συνάντηση και επικοινωνία, που με μοναδικό τρόπο προσφέρεται στη Δυτική Ευρώπη. Για το σκοπό αυτό και έχοντας υπόψη το υψηλό κόστος ζωής στο Μόναχο, δημιουργούμε υποτροφίες για τους σπουδάζοντες Ορθόδοξη Θεολογία, για να βοηθήσουμε μερικώς τους αδύνατους, οικονομικά φοιτητές, που έρχονται από άλλες πόλεις στο Μόναχο. (Υποτροφίες)
Το Ρέκβιεμ του Βέρντι είναι μια προσευχή στο Θεό για τους κεκοιμημένους με ποιητικές και μουσικές ενότητες, όπως λ.χ. ανάπαυση των κεκοιμημένων, δωρεά της αιωνιότητας, λύτρωση από την κρίση της Δευτέρας Παρουσίας, κοινωνία με τους αγίους εν παραδείσω, και μετοχή στον αγγελικό ύμνο: Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης σου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις.
Στο τέλος του Κοντσέρτου που διήρκεσε 90 λεπτά της ώρας με 60 μουσικούς και 70 μέλη χορωδίας, ο Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Σιώμος δώρησε στον μαέστρο, τους τέσσσερις σολίστες και στο πρώτο βιολί από μία εικόνα, ως έκφραση ευγνωμοσύνης.
Στο κοντσέρτο παρέστησαν ο ιδρυτής του ιδρύματος ArtsconvergeREC gGmbH, κ. Robert Ellis Crawford, ο διευθυντής της χορωδίας κ. Wolfgang Reß, που έχει τιμηθεί για τη προσφορά του από τον πρόεδρο της ΟΔΓ, οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως στο Μόναχο, Αρχιμανδρίτης Πέτρος Κλιτς, Πρωτοπρεσβύτερος Απόστολος Μαλαμούσης, Πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Βλέτσης, Πρεσβύτερος-Οικονόμος Πλούταρχος Κωσταντινίδης, Πρεσβύτερος Θωμάς Καραμήτσος και Διάκονος Νικόλαος Τζώρτζης, η Γενική Πρόξενος κ. Παναγιώτα Κωνσταντινοπούλου, ο καθηγητής κ. Βασίλειος Φθενάκης, ο καθηγητής του Τμήματος Ορθοδόξου Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο Μονάχου κ. Αθανάσιος Βλέτσης, η πρόεδρος του ιδρύματος ΠΑΛΛΑΔΙΟ κ. Δρ. Βασιλεία Τριάρχη, η πρόεδρος της Λέσχης Ελλήνων Επιστημόνων κ. Φανή Αθέρα, ο διευθυντής του Ελληνικού Σπιτιού Βέστεντ κ. Κωνσταντίνος Γιαννακάκος και άλλοι πρόεδροι ελληνικών συλλόγων και οργανισμών Μονάχου.
Η παγκοσμίως γνωστή, αμερικανίδα μεσοσοπράνο Ελένη Μάτου, είναι ελληνικής καταγωγής και έχει λάβει διεθνώς μέρος σε μεγάλα κοντσέρτα, όπερες, χορωδίες και ορχήστρες, με διάσημους μαέστρους. Ο πατέρας της είναι κληρικός της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής.
Ο Βέρντι έγραψε τον υπέροχο εκκλησιαστικό αυτό ύμνο το 1873/1874, με αφορμή το θάνατο του φίλου του Αλεσάντρο Μανζόνι, ονομαστού λογοτέχνη και ποιητή της Ιταλίας και η πρεμιέρα έλαβε χώρα, με διευθυντή τον ίδιο τον Βέρντι, στις 22 Μαΐου 1874 στο Μιλάνο.
Ένα μεγάλο εύγε και ένα θερμό ευχαριστώ στον Αρχιμανδρίτη Γεώργιο Σιώμο για την πρωτοβουλία του αυτή και σ΄όλους που έλαβαν μέρος στην εξαίσια αυτή εκδήλωση.

ΠΗΓΗ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2018 “Η διακοπή μνημοσύνου στα Συναξάρια των Αγίων μας”



Αναρτήθηκε από Katanixis miden

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου