Σάββατο, Ιανουαρίου 14, 2017

Δεν θεολογώ αλλά ερωτευμένος είμαι...




Σε αυτή την ερώτηση μου απάντησαν ειλικρινά, πολλοί Χριστιανοί φίλοι μου και θα ήθελα να μοιραστώ και εδώ τις ανησυχίες μας, αλλά και τις διαπιστώσεις μας, προς Δόξα Κυρίου και όφελός μας, με πρώτη φυσικά του Ιερέως που ζήτησα την γνώμη του.


Δείτε εδώ τον διάλογο...:

Κάποιος που θεολογεί, νομίζω πως είναι σαν να μιλά για τον άνθρωπό του, που αγαπά και είναι ερωτευμένος μαζί του. Δεν ξέρει από αγάπη, δεν γνώριζε πριν και δεν μπορεί να ξέρει το μέγεθος των θυσιών που μπορεί να κάνει, για την αγάπη του. Απλά είναι ερωτευμένος και το δείχνει...

Νομίζω αυτό είναι Ορθοδοξία! Το να είσαι ερωτευμένος με τον Χριστό!



Η εικόνα σου, πολύτεκνε και ευλογημένε "Mixalis Bikos", φίλε μου στο facebook και στην πόλη μου, που έχω στο κομοδίνο μου, είναι η απάντηση!!!
 
Με αγάπη για τον Πρώτο Ερωτευμένο στον Σταυρό Του για εμάς...
Άσωτος Υιός.

1 σχόλιο:

  1. Η εικόνα σου, πολύτεκνε και ευλογημένε "Mixalis Bikos", φίλε μου στο facebook και στην πόλη μου, που έχω στο κομοδίνο μου, είναι η απάντηση!!!
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1404174049595361&set=pb.100000083395195.-2207520000.1484398262.&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή