Πέμπτη, Νοεμβρίου 10, 2016

Η Αλήθεια δεν βρίσκεται στο διαδίκτυο αλλά στην Εκκλησία.



Είναι θέλημά μου όμορφο, να γράφω της ψυχής μου, τα διανοήματά Του,
από θαυμασμό, της μεταμόρφωσής της, κοντά Του,
όταν προσπαθώ να κοινωνήσω τον Χριστό,
μέσα και συνέχεια έξω, από την Εκκλησία Του...
Μα είναι επικίνδυνο να θεολογούμε,
για τον εαυτό μας και τους αδερφούς μας,
όταν βρισκόμαστε σε κατάσταση ιάσεως και όχι Φωτισμού και Θέωσης.
Ο Κύριος να με συγχωρήσει,


που διαλαλώ ως πραμάτεια μου,
τα Δόγματά Του που αρχίζω να γνωρίζω...
Σκοπός μας είναι ο Φωτισμός και η Θέωση
και όχι η φλυαρία.
Μα Θέλημά Του είναι,
να προσεύχομαι περισσότερο για τα Ωραία Του
και να τα δημοσιεύω, με σιωπηρές προσευχές, με δάκρυα,
με όνομα και δίχως ψευδώνυμο
και με μεγαλύτερη ασφάλεια για τον εύφλεκτο εγωισμό μου,
σε Εκείνον που μου τα χαρίζει, ως φάρμακα και φαρμάκια...
για να τα κάνει γνωστά, στην οικογένειά μου και σε όλους τους αδερφούς μου,
για την κοινή Ανάσταση όλων μας.
Ας γίνει το Θέλημά Του...
Ας υπάρξουν μόνο τρεις Θεολόγοι στην Εκκλησία μας
και όχι και οι αθλιότητές μου...
Ας διαχειριστεί Εκείνος, ως Γνωρίζει, τον κόσμο που με μαθαίνει, να αγαπώ...
και ας αναζητήσουμε να ξεδιψάσουμε στης Εκκλησίας την Πηγή των Μυστηρίων Της
και της ζωής μας την Μετάνοια
και όχι στου διαδικτύου τον ιστό του κόσμου μας.
Άσωτος Υιός.

2 σχόλια:

  1. Μεγάλη αλήθεια...
    κι όπως λέει κι ο αδελφός μας, Γιώργος Θαλάσσης:
    "Μακάρι να έρθει η ευλογημένη εκείνη ώρα,που οι Ενορίες της Πατρίδας μας θα δεικνύουν τέτοιο πνευματικό έργο, ώστε να μη χρειάζονται πια να υπάρχουν τα Λεγόμενα Ορθόδοξα Χριστιανικά Ιστολόγια...Μέχρι τότε είναι απαραίτητα..." https://amfoterodexios.blogspot.gr/2016/11/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/11/16

    Η Μεγάλη Ώρα για τον κάθε έναν μας είναι εν ζωή και την στιγμή της προσευχής και όχι της εργασίας, της διασκέδασης ή όταν κάνουμε κάτι άλλο, οδηγούμε, σερφάρουμε κλπ. Κανείς Άγιος ή απλός άνθρωπος δεν είδε Θεωρία και Παρηγοριά διαβάζοντας ιστολόγια ή μόνο μελετώντας. Θέλει συμμετοχή στης Εκκλησίας τα Μυστήρια και προσευχές στο σπίτι. Ο Προτεσταντισμός και η ευφυΐα της εποχής είναι πολύ μεγάλες πλάνες και εμπόδια και άλλοι οδοί απώλειας. Εμείς έχουμε μόνο τα άσχημά μας για να καυχιόμαστε και αναμένουμε τα όμορφα, αφού διορθώσει ο Κύριος και φωτίσει τα βάθη της ψυχής μας. Δίχως Χριστό, Αυτή την Γνώση την Υπέρτατη, την Λέπτυνση του σαρκικού νου μας, την Παρηγοριά της καρδιάς μας, την Κατάνυξη, που όλα Δωρεές είναι δικές Του, ακόμη και η ελεημοσύνη που θα κάνουμε μόνοι μας, θα κρύβει εγωισμό. Για αυτό μην αναλώνεστε στο διαδίκτυο και σε ότι γράφουν αδερφοί και εγώ. Προσευχή και μελέτη της Καινής Διαθήκης και ξανά από την αρχή... Νηστεία, εξομολόγηση, Θεία Κοινωνία... Απλά τα Πράματα του Θεού για αμόρφωτους ψαράδες και όχι για σπουδαγμένους μπλόκερ σαν εμένα... ΑΣΩΤΟΣ ΥΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή