Σάββατο, Νοεμβρίου 12, 2016

Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ!!!






Ένας Γέροντας, αφού του είπα, ότι έχω σπουδάσει θετικές επιστήμες, μου είπε:
Νεαρέ μου, την μόνη Θετική Επιστήμη που έπρεπε να μάθεις, με όλη σου την καρδιά και να ζεις πραγματικά πλήρης και ευτυχισμένος, είναι η Ορθοδοξία μας, που πολλοί μορφωμένοι σαν εσένα, πιστεύουν ότι είναι φιλολογίες, φιλοσοφίες και θεωρητικά μαθήματα, θεολογικών σπουδών. Σκοπός μας είναι αυτές οι Θεολογίες που γνωρίζεις, να γίνουν Θετική Επιστήμη, με αποδείξεις στην προσευχή και στην ζωή σου, με την βοήθεια του Κυρίου...

Και αρχικά παρεξήγησα ότι μου είπε... Νόμιζα ότι πρέπει να δω Θαύμα, μα είχα λάθος. Όταν παρέκλινα της Οδού Του, είχα πτώσεις και κούραση στην προσευχή μου...

Κάποιος άλλος γέροντας θυμούμαι μου είχε πει: Δίνουμε αίμα για να πάρουμε Πνεύμα... Και δεν μου άφησε καμιά εναλλακτική μέθοδος λατρείας στον Χριστό μας! Τελικά πόσο Ορθόδοξος Χριστιανός είμαι;...

Μα όταν ο Κύριος με πήρε από το χέρι και με έβαλε να Του ζητήσω να μάθω τι φταίει, που δεν Τον γνωρίζω, να μάθω τις αμαρτίες μου και να καθαριστώ με της Αγάπης Του, την Συνεχόμενη Θυσία, την Θεία Κοινωνία, τότε όλα άλλαξαν.

Είδα πόσο τα δάκρυα είναι αναγκαία για τα μάτια μας και πόσο Θετική Επιστήμη μπορεί να γίνει αυτή η Θεολογία, σε κάθε της λέξη και γράμμα... Και θυμούμαι ότι είχα πει...

Πάτερ ότι γράφει στο Ευαγγέλιο μέχρι και τα σημεία στίξεως είναι όλα Αλήθεια!

Αυτούς του Καρπούς κυνηγάμε να αξιωθούμε... Σκοπός μας να μας λυπηθεί και να μας αξιώσει... Και η προσευχή είναι ευχάριστη, όταν ξεκινάς με τα λόγια...

Χριστέ μου, γλυκύτατε Κύριε, εγώ είμαι ένας αμαρτωλός, στον Άδη ήδη κατοικώ και φωνάζω, με όλη μου την καρδιά και τα ρυπαρά χείλη μου, Συ είσαι ο Κύριος και Θεός μου και η Ζωή και η Δόξα μου...

Καλή και ευλογημένη ημέρα να έχουμε...
Άσωτος Υιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου