Ζει ο Θεος !

Ζει ο Θεος !

Σάββατο, Αυγούστου 27, 2016

Η Προσευχή μου...


Όταν κάνω προσευχή και κλαίω, δεν λέω τίποτε. Δεν έχω λόγια... Και νομίζω πως τότε λέω περισσότερα...

Και σηκώνομαι όταν τελειώνω και παίρνω δάκρυα από τα μάτια μου και τα αφήνω πάνω στην Εικόνα Του.
Και εκείνη χαίρεται... και όλοι χαίρονται γύρω μου και εγώ χαίρομαι και ας κλαίω...

Αυτά τα Καλά, δικά Του είναι.
Μου τα δίνει και τα επιστρέφω σαν βουβή προσευχή...



Τέτοια δώσε μου... Του λέω...
Να ευφραίνομαι και να Σου τα επιστρέφω.
Πλημμύρισέ με, από την Αγάπη Σου, να σπάνε τα αγγεία της καρδιάς μου και να την επιστρέφω στους ανθρώπους, γύρω μου, σε Εσένα...
Έτσι θέλω να Σε υμνώ και να Σε δοξάζω... Του λέω... Όπως θέλεις Εσύ, γλυκύτατε Κύριέ μου...

Δεν έχω καλά εγώ, ούτε προσευχή έχω, που να φθάνει την Δόξα της Αγάπης Σου και για εμένα...
Εγώ Αυτά έχω, τα Καλά...
Τα δικά Σου Καλά έχω... για λίγο και όσο μου τα δίνεις...

Εγώ Αυτά θέλω, να παίρνω και να δίνω... Σε Εσένα και στους αδερφούς μου.
Δεν είμαι τίποτε εγώ, που να μπορώ να προσφέρω ως δώρο στην Γέννησή Σου, ως αντάλλαγμα στην Θυσία Σου και ως παρηγοριά, στην Παναγία κάτω από τον Σταυρό της Αγάπης Σου...

Αγγείο Σου θέλω να είμαι για ευλογημένη χρήση... Και σαν αγγείο Σου, να με χρησιμοποιείς και να με γεμίζεις... και να με αδειάζεις... και τίποτε να μην κρατώ για τον εαυτό μου. Εσένα μονάχα να ζητώ, να γεμίζεις τα αγγεία μου... θέλω να επιθυμώ...
Από πηλό και χώμα είμαι και αξία δεν έχω, μακριά Σου...

Μη μου στερείς τα δάκρυα...

(Κάπου το είχα διαβάσει...)
Άσωτος Υιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου