Παρασκευή, Αυγούστου 19, 2016

Όταν δεν μπορώ να κάνω προσευχή...


Όταν δεν μπορώ να κάνω προσευχή με όλη μου την καρδιά και να ευχαριστήσω τον Κύριο των αγαθών μου, τότε σκέφτομαι εκείνους που η ζωή δεν ήταν και δεν είναι σαν την δική μου...

Αν πονά το πόδι, λέει ένας γέροντας, κόψε το χέρι σου, να ξεχάσεις αυτόν τον πόνο...



Έτσι και εγώ, για να λυγίσω τα γόνατά μου, που βαριούνται να δοξάσουν τον Κύριο, αφουγκράζομαι τον πόνο του αδερφού μου και γονατίζω, με δάκρυα και πιο ταπεινωμένος.

Ο Κύριος να με συγχωρήσει που δεν αύξησα τα αγαθά που μου έδωσε...

Με την σκέψη πως όσα περισσότερα μου έδωσε ο Κύριος σε αυτή την ζωή, τόσα λιγότερα θα έχω στην άλλη, θέλω όλα να τα χαρίσω, για μην βρεθώ με γεμάτα χέρια, μπροστά Του και δεν μπορώ να τα απλώσω για το Έλεός Του...

Άσωτος Υιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου