Δευτέρα, Φεβρουαρίου 02, 2015

ΓΡΑΦΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 25/1/2015


ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ

Εις το όνομα της Αγίας Τριάδος.

Σήμερα θαύμα έγινε, στη χώρα την ωραία, 
έπειτα απ' τις εκλογές που ήρθανε τα νέα.

Άθεοι πια να κυβερνούν από εδώ και πέρα 
και έτσι η Ελλάδα να βαδίζει με το διάβολο παρέα.

Έβαλα την υπογραφή να φύγω απ' τη ζωή σας,
 γιατί τότε μόνο θα καταλάβετε, πόσο είμαι μαζί σας.

Είναι η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ αυτή, που έκανε το θαύμα.
 Να νιώσετε χωρίς Θεό μεσ' στην ψυχή σας τραύμα.

Τότε θα με ζητήσετε, θα κλάψετε με πόνο, 
τότε θα γονατίσετε με πίστη και με φόβο.

Θα νιώσετε μεσ' στην καρδιά μια μαχαιριά μεγάλη.
 Ακόμα και οι άθεοι θα σκύψουν το κεφάλι.

Θα πέσετε στην προσευχή, μετάνοια νηστεία 
και θα ζητάτε βοήθεια από την Παναγία.

Και εκείνη που όπως πάντοτε τρέχει και σας σκέπει, 
έτσι και τώρα τέκνα μου δώρα θα σας παρέχει.

Όταν θα 'ρθει η μετάνοια και η καρδιά ματώσει 
και για όλα όσα κάνατε θα έχετε μετανιώσει,

τότε το θαύμα έγινε! Θα έρθω πια κοντά σας,
 θα δείτε την Αγάπη Μου σε κάθε ενέργειά σας.

Θα δείτε μεγάλα θαύματα, θεία παρηγορία,
 να ενεργεί η Αγάπη Μου, μέσα σε κάθε καρδία.

Αυτό είναι το θαύμα Μου, η Αγάπη Μου, η Χαρά Μου,
 που θα μαζέψω τους Έλληνες και πάλι στην αγκαλιά Μου!

Έχουν σχέδιο οι πολιτικοί, πώς να σας εξοντώσουν,
 έχω σχέδιο και Εγώ, γρήγορα να σας σώσω!

Υπομονή και προσευχή, θα κάνετε από εδώ και πέρα.
 Εκείνοι με το σατανά και εσείς με τον Πατέρα.

Δεν θέλω πια να δίνετε καμία σημασία,
 γιατί ότι και αν κάνουνε δεν έχει καμιά αξία.

Σαν σκόνη όλα θα διαλυθούν τα μαύρα σχέδιά τους,
 γιατί το σχέδιό μου το θεϊκό θα το βρούνε μπροστά τους.

Και θα σχισθούν οι υπογραφές, θα διαγραφούν τα χρέη.
 Η Ελλάδα θα ελευθερωθεί απ' του εχθρού το χέρι.

Αγαπημένα μου παιδιά, να είστε εν Ειρήνη,
 κρατήστε την ελπίδα σας, μεσ' στην καρδιά να μείνει.
Αμήν!

Υ.Γ. Εκτός από τους τέσσερις στίχους που υπογραμμίσαμε, δημοσιεύουμε το ποίημα χωρίς οποιοδήποτε σχόλιο, όπως επιθυμεί η ίδια η γερόντισσα. 

http://oimos-athina.blogspot.gr/2015/02/2512015.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου